XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

hou vol beest! je bent lekker bezig..

pfff kan best geloven dat je opgeblazen voelt :P
blijven voor gaan nico ;)

Respect Nic! Nette Voeding! Mooi Clean maarveel, zo hoort het!

goed ge eet beest!

Ziekelijke shitload aan kcal binnengewerkt vriend!

Dit elke dag en je wordt een monster ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.067
today chest

flat dumbbell chest press
12*22
10*26
7*30
3*34 (pr)
5*30

incline dumbbell chest press
10*22
8*24
8*26
7*28

flat dumbbell flyes
8*10
8*12
8*14
8*16
5*18

incline cable flyes
10*20
10*22
8*22
6*25

gedaan :D voeding word vanavond gepost!

34 kg per dumbbell in press, dat begint al heel sterk te worden!

aardig wat volume met de DB's !

Bf van 15.07.... Dat valt wel mee

Nee nee had ze omgedraaid 51.7% BF....:DJa klopt idd, in oktober pas terug bulken (clean) Nu tot eind juni cutten.dan 3mnd op onderhoud voor beach proof te blijven en dan erin knallen.Nico, gaat goed joh!!Moeten nog es samen knallen he!

Nette training! Aardig wat reps ook!
We zitten ongeveer met dezelfde stats, vanavond is het mijn beurt op op die borst te knallen!

Verder geen bench? Even vervangen voor DB presses of wat?

korte training nico , niet van jouw gewend , meestal zijn het van die lellen van trainingen

Is zeker niet verkeerd hoor, zo'n dumbbell trainingtje! :thumb:
Kort maar krachtig!
Free weights Dude! :thumb:

Nette Training daar in het belgenland..

Zo kort vind ik de training niet.. Zoveel reps en sets per oefening is best intensief..

Ben benieuwd naar je voeding! Je training was vrij kort in vergelijking met je andere trainingen. Maar toch heel netjes met hoge gewichten, zekers met de DB press! :thumbs:

Nette training hoor met die dumbbells!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.077
Nette training! Aardig wat reps ook!
We zitten ongeveer met dezelfde stats, vanavond is het mijn beurt op op die borst te knallen!

Verder geen bench? Even vervangen voor DB presses of wat?

Geen bench meer voor mij dumbbells ftw! echt voor een bb'r vind ik db's beter. Je kan veel grotere rom maken en kan echt op borst werken goed samen squeezen met barbell voel ik dat niet zo.

Nu ik zwaarder ga in de dumbbells chest press vind ik ook dat je het veel beter voelt in de borst, heerlijk! :D
Mooie training btw!

Geen bench meer voor mij dumbbells ftw! echt voor een bb'r vind ik db's beter. Je kan veel grotere rom maken en kan echt op borst werken goed samen squeezen met barbell voel ik dat niet zo.
Inderdaad, in mijn volgende schema komen ook alleen maar dumbbells meer voor chest.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven