AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Daarom smith, omdat het anders zwaar wordt? Is toch juist de bedoeling dat je helemaal kapot gaat van een training.

Ik ben niet pro smith omdat je de synergie uitschakelt. Free weights vergen balans (meer spieren betrokken bij een oefening) en daar wordt je lichaam voornamelijk sterk van.

Yah maar een regular squat en een front squat zijn gewoon overbodig. Ik werk gewoon af met front squat gewoon slopen.

jij ook nick! Mooie squatsessie!

Bij de front squat zonder smith moet je idd hard werken met je bovenlichaam om de bb in evenwicht te houden! Killer oefening vooe het hele lichaam, de volgende dag denk je er zeker aan terug dan :) Heb een benauwd gevoel in de smith, maja iedereen zen eigen keuze natuurlijk..

veel pro's doen frontsquat in smith hoor... gewoon beentjes goed naar voren en je kan lekkah diep!

Veel pro's en dan vooral die bodybuildings gasten doen wel meer vreemde dingen. Zijn vaak uitzonderlijke gasten die zich suf spuiten en dan bedoel ik geen sperma.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de Smith machine een verschrikkelijk ding, en mede daardoor overbodig...

Yah maar een regular squat en een front squat zijn gewoon overbodig. Ik werk gewoon af met front squat gewoon slopen.

In de smith de laatste beetjes eruit squatten is een prima optie vind ik, vooral je tot de max wil gaan maar het net niet meer red!

en een dikke been-training nico!

deftig aantal reps in je training kerel ! Ik zou alleen laatste setje van Squat 70 pakken, net iets onder je max van die dag.
Tja squat in de smith....tis enkel beetje quad werk, ik ben ook geen fan ervan maar kan voor de afwisseling wel is leuk zijn maar het verdoet je techniek totaal.

• #2.109
dam stond vandaag op en benen doen echt raar ze zijn helemaal verkrampt! Vanamiddag volgt de schouder training! en de voedselpost van vandaag volgt in de avond. Zaterdag is een hemel want dan eet ik niet constant clean!

nette been training man, geloof best dat ze verkrampt aanvoelde vandaag.

en niet cleane dag is een must :p

• #2.112
today shouldersssssssss

standing rear cable raise
10*15
10*17,5
8*17,5
6*20kg

dumbbell shoulder press
12*20
10*22
8*24
6*26!!! met spot

db side raise
10*8
10*10
8*12
3*14
10*10
8*8

upright row
10*30
10*30
10*30
6*40
4*40kg

bb smith shrugs(voelt lekker branden)
10*50
10*50
8*80
8*80

db shrugs
8*34
8*34

wat triceps

voeding volgt

Lekker weer Nico, je blijft maar knallen!

netjes voelt die upright row goed?

mooie shoulder press

Goede training weer, ik zou niet te laag in reps gaan bij de side raises, bij isolatieoefeningen ben je beter in een rep range van 8-12.

Vind squatten in een smith sowieso not done.

dat is jou mening , mijn mening wat een onzin:cool:

leg extension
10*40
10*50
8*60

gwn effe bloed in benen jagen .

SQUAT
15*60
12*60
8*80
6*90
8*80
6*80
15*60

leg press (45graden)
10*100
10*100
10*140
8*140

front squat effe geprobeert in smith(dam wat moeilijk)
10*50
10*50
10*50

leg curls
10*50
10*50
8*60
8*65

calve raise (zo op platte leg press)
20*80
15*80
15*100
10*110

goeie training N - beviel dat front squatten in de smith , lastig volgens mij met om de stang eruit te halen en weer terug te leggen/haken

ik deed een tijdje supersmalle full-squats in de smith - heerlijke training

• #2.120
dat is jou mening , mijn mening wat een onzin:cool:

goeie training N - beviel dat front squatten in de smith , lastig volgens mij met om de stang eruit te halen en weer terug te leggen/haken

ik deed een tijdje supersmalle full-squats in de smith - heerlijke training

Yap dat inhaken is de lastigste sjit van die frontsquat maarja :D et lukt wel!

Terug
Naar boven