Fitness Seller

Nicolas training for bigness

dat vond ik ook het lastigste van alles , maar ik doe hem nu allleen nog maar los

Je schouders zijn precies wel je sterkste punt

Jah, je hebt erg sterke schouders. Dat bleek ook wel op de foto die je laatst van jezelf poste (Y)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.126
yap schouders i like :D die training begin ik altijd met volle energie:P

nette training man.

nice shoulder press.

no shoulders no life, netjes Nico die press. Nog maar 14 kg per kant erbij en je zit op mijn niveau!

Goede training weer, ik zou niet te laag in reps gaan bij de side raises, bij isolatieoefeningen ben je beter in een rep range van 8-12.

akkoord, meer reppies maken Nico.

• #2.129
  • #2.130
back + biceps

lat pulley naar chest
12*55
10*60
8*60
7*65

t-bar row (2handen onder bar in elkaar gehaakt en een hulpje met voet op de achterste stang) ((gewicht zonder gewicht stang)
12*50
10*60
7*60

bent over row
10*50
10*60
7*70

single arm db row
12*30
7*32
7*36

cable seated row
10*60
10*65
10*65
8*70

seated row arm per arm
10*60
10*60
10*70

biceps concentration curls
12*8
10*10
10*10
8*12

cable curls
10*25
10*30
8*35
6*40

voeding:
ochtend:;100gr brinta+banaan+whey+melk
tussendoor:4bot pindakaas
middag: 1zakje rijst + 150gr kippenham +als dessert mijn whey koek
tussendoor:2boterham met 75gram kippenham
trainen
avondmeal:1zakje rijst en 3kippenfilets en 300gr wortels
laatste:0,5kg kwark+appel en 25gram chocolade

lekker Nic, heel mooi!

Flink je best gedaan éh?! :thumb:
Keep it up Dude! ;)

Doe zo verder nico, ziet er goed uit!

rug weer goed aangepakt N - t.a.v de t bar row - als je zonder hulp zit

Leg het uiteinde van de stang op de grond tegen een muur - leg er een zware db overheen en tegen die liggende db zet je een staande db - hij staat dan bijna vast , hij komt dan nog iets omhoog , maar er kan niks gebeuren

Gaat goed Nico!
Blijkbaar doen alle Nico's graag schouders, I LOVE IT:D

goede training met veel rows!

Knap hoor!
Wat is dat toch met die whey koeken van je?
Koekiemonster love's koekie's, laat staan whey koekies! Tell me youre secret!

nIcolas recept: Je neemt 2scoopts oatmeal +-70gram je doet er 2koffielepels pindakaas bij dan voeg je er 35gram proteine aan toe en dan roer je het wat dan voeg je er lichtjes melk aan toe en roeren tot het een harde deeg blijft maar lichtjes vochtig is meer naar de natte dan naar de droge kant toe. Je neemt zilverpapier je drukt het aan overrollen of 4kantjes maken dan vouw je het open en leg je het in de voorverwarmde oven op 160graden erin of je legt het op bakpapier dan +-10-15minuutjes bakken en af en toe kijken tot et lichtbruin korstje krijgt !!!!

• #2.139
Knap hoor!
Wat is dat toch met die whey koeken van je?
Koekiemonster love's koekie's, laat staan whey koekies! Tell me youre secret!

Je pakt een kom je giet er 250gram brinta in en 90gram whey en 60gram pindakaas dan roeren dan melk toevoegen tot het een stevige vachtige pap is. Je neemt bakpapier pakt een lepel schept de pot uit tot 1grote massa oven op 180-200graden tot de koekjes goudbruin zien dan laten afkoelen en in stukjes snijden. Ik voeg er ook rozijnen aan toe bij het papje :D

Je pakt een kom je giet er 250gram brinta in en 90gram whey en 60gram pindakaas dan roeren dan melk toevoegen tot het een stevige vachtige pap is. Je neemt bakpapier pakt een lepel schept de pot uit tot 1grote massa oven op 180-200graden tot de koekjes goudbruin zien dan laten afkoelen en in stukjes snijden. Ik voeg er ook rozijnen aan toe bij het papje :D
Waar haal jij je brinta? heb het hier nog niet gezien in de buurt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven