Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zware training Nic! Hebben jullie ook eerder 'verzuring' bij high reps dan bij Low reps?
Zware training Nic! Hebben jullie ook eerder 'verzuring' bij high reps dan bij Low reps?

Weer heel veel sets voor de schouders, waarom vind je de military een k*toefenening?
je staat recht en ik kan niet goed rechtstaan door benentraining van vrijdag. Je zet veel druk op lowerback. Ik kan niet echt zwaar gaan.Ten eersteje staat recht en ik kan niet goed rechtstaan door benentraining van vrijdag. Je zet veel druk op lowerback. Ik kan niet echt zwaar gaan.
Inderdaad, gewoon barbell front press danDoe dan gewoon de zittende overhead press met barbell. Dumbbell press is ook uitstekend natuurlijk!
en daarna kan je dan die SP doen.Inderdaad, gewoon barbell front press danen daarna kan je dan die SP doen.
Is ieders mening natuurlijk, als je zo goed groeit moet je dit blijven doenIk vind 1press oefening voldoende hoor voor schouders...

Die bentover delt raise zijn dat de gewichten van een losse dumbbell?