- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel schouder oefeningen man. Heb jij wel eens een schema gehanteerd met meer compounds en minder isolatie? Zal denk ik goed zijn voor jou en de afwisseling.
Veel schouder oefeningen man. Heb jij wel eens een schema gehanteerd met meer compounds en minder isolatie? Zal denk ik goed zijn voor jou en de afwisseling.

Hola Nico, het is met meer kracht te ontwikkelen en je te concentreren op de compounds dat je het meeste massa bouwt.

Kracht boeit mij niet zo ik ga voor massa
Btw today back
lat pulley to chest
12*55
10*60
10*60
7*65
bent over row
12*50
8*60
8*60
6*70
reverze gripped bor
8*60
8*60
seated cable row
12*60
10*65
10*70
8*75
3*80
single arm db rows
8*30
8*30
8*30
6*34
seated machine row (1handed)
10*60
10*65
8*65
thats it

Word eens tijd dat je voor de Barbell gaat, je Dumbbell's gaan niet meer echt omhoog, je moet switchen om de effect nog hoog te houden, vind je niet?![]()
Lol wat bazel jij nu?
Tuurlijk berik je na een tijdje je max maar met barbells ga ik dit evengoed hebben. Dus ik blijf bij dumbbells nu een tijdje zelfde gewicht tot ik voldoende herhalingen haal en dan verhoog ik weer... ik ben in minder van een maand van 30-34kg db press gehaan in 1keer...

Bedoel dat als je omschakelt naar Barbell en daarna weer terug naar Dumbbells gaat dat je meer gewicht en herhaling eruit kan halen, maar zo kan het natuurlijk ook.![]()
Word eens tijd dat je voor de Barbell gaat, je Dumbbell's gaan niet meer echt omhoog, je moet switchen om de effect nog hoog te houden, vind je niet?![]()