MuscleMeat

Nicolas training for bigness

zo daar stik ik zowat in m'n water... wtf.. naturel geen beer kunnen worden? ga snel je mond wassen :D

veel eten + hard trainen + rust + geduld = beest (ook zonder aas)

+1. Kom zeg, natural kun je een flink beest worden. Ik ben dan wel geen goed voorbeeld, en ik weet niet wat jij huge vindt, maar deze kerel:

[Link niet meer beschikbaar]

is toch best groot imo.

• Topic Starter Topic Starter
+1. Kom zeg, natural kun je een flink beest worden. Ik ben dan wel geen goed voorbeeld, en ik weet niet wat jij huge vindt, maar deze kerel:

[Link niet meer beschikbaar]

is toch best groot imo.

Hijs huge maar wie zegt datie niet juiced? Niemand komter zomaar effe vooruit. En hoelang traint hij al niet? Hij heeft er misschien aanleg voor dit is niet iedereen geheven?

Ik denk niet dat hij gebruikt heeft, maar je weet het niet.

Je kunt best een beest worden zonder juice!

Ik denk niet dat hij gebruikt heeft, maar je weet het niet.

Je kunt best een beest worden zonder juice!

Wat versta je onder beest ik hebbet over ronnie coleman en jay cutler Dit kan je niej zonder roids. Ik heb nix tegen roids maar alsje gebruikt moetjet goed doen en niet gwn effe van ik wil spieren. En BB kan je hersenen zo in nemen dat je niet meer geniet van het leven en ik besef nu dat er meer is. Ik ga weer beginnen eten zoals normale mensen nietmeer van damn geen kwark vnaaf sjit dan neemk gwn ijsje inplaats. Snappie?

Jaja dat snap ik. Maar die pro-BBers leven ook niet lang nee.

Hijs huge maar wie zegt datie niet juiced? Niemand komter zomaar effe vooruit. En hoelang traint hij al niet? Hij heeft er misschien aanleg voor dit is niet iedereen geheven?

Zeker weten doe je niets op deze aardkorst Nicolas (behalve dan dat niets zeker is, wat dan weer niet kan, omdat dat zelf weer zeker is, maar laten we het bij krachtsport houden), maar iemand die een hele site, en zoveel tijd toewijdt aan het overbrengen van het respectabele in natural, en in mijn ogen ook het fysiek ernaar heeft, kun je voor zover dat mogelijk is van oprechtheid uitgaan. Bovendien, en hier ga ik geen vrienden mee maken, het is natuurlijk, zelfs met de nodige hulpmiddelen, een topprestatie om een uiterlijk te hebben als Ronnie en Jay, maar mijn respect heb je toch meer als datgene wat je voor elkaar hebt gebokst het voor jou maximaal behaalbare is zonder die middelen (lees: ik vind die Jay maar een droeft**ter, en nu ren ik even hard weg...), en je daarnaast nog een levensstijl aanneemt waarin je nog wat kan betekenen voor de samenleving.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke terug van reis 2meisjes leren kennen en ik mis ze zo hard (dit doet pijn aan me hart) . Haha BB helpt echt hoor voor chiks vroeger wask dik en ongespiert nu droog en gespierd en ik maak nu kans op mooie chicks :D Dus het blijft motiverend :D Eerste wat ze zijden wat heb jij een grote armen en borst:D

Lekker getraind!

Incline dumbbell press 4keer10
10* 18kg
10*20kg
10*22kg
7*22kg

Flat barbell press 4keer 10
10*40kg
8*50kg
7*60kg
5*60kg

Cable flyes 4keer 10
10*18kg
10*20kg
8*22kg
8*22kg
incline dumbbell flyes 4keer 10 (2e keer)
10*8kg
10*10kg
10*10kg
10*12kg
Skull crusher (bankje 45°) 4keer10
10*15kg
10*15kg
10*15kg
10*15kg
6*20kg

netjes hoor , goeie gewichten zie ik al - skullcrusher is een lastige oef dus chapeau

Zeker weten doe je niets op deze aardkorst Nicolas (behalve dan dat niets zeker is, wat dan weer niet kan, omdat dat zelf weer zeker is, maar laten we het bij krachtsport houden), maar iemand die een hele site, en zoveel tijd toewijdt aan het overbrengen van het respectabele in natural, en in mijn ogen ook het fysiek ernaar heeft, kun je voor zover dat mogelijk is van oprechtheid uitgaan. Bovendien, en hier ga ik geen vrienden mee maken, het is natuurlijk, zelfs met de nodige hulpmiddelen, een topprestatie om een uiterlijk te hebben als Ronnie en Jay, maar mijn respect heb je toch meer als datgene wat je voor elkaar hebt gebokst het voor jou maximaal behaalbare is zonder die middelen (lees: ik vind die Jay maar een droeft**ter, en nu ren ik even hard weg...), en je daarnaast nog een levensstijl aanneemt waarin je nog wat kan betekenen voor de samenleving.

Haha helemaal mee eens!

Ik denk dat je als 16 jarige jochies (met alle respect) het woord 'juice' nog niet eens in je mond moet nemen. Komt niet over zo, tis hoogstens komisch :rolleyes:

Zoals Rippetoe het zegt:

"There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a p*ssy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy then you are a ****ing p*ssy. I have no time or patience for ****ing Pussies. Please tell everyone you know that I said this"

So don't be a p*ssy :)

Zoals Rippetoe het zegt:

"There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a p*ssy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy then you are a ****ing p*ssy. I have no time or patience for ****ing Pussies. Please tell everyone you know that I said this"

Yah haha rippetoe. Puhuhuhu uhm kijk daar spreekik me niejmeer over uit ik ben geen voorstander van dat soort bull. Ik squat deadlift en bank dus je moet me niet neerhalen.! Moesten er velen zo toegewijd zijn aan deze sport aan mijn leeftijd dan zouk zeggen yah maar ik kan er geen 10opnoemen? Jij wel?

Yah haha rippetoe. Puhuhuhu uhm kijk daar spreekik me niejmeer over uit ik ben geen voorstander van dat soort bull. Ik squat deadlift en bank dus je moet me niet neerhalen.! Moesten er velen zo toegewijd zijn aan deze sport aan mijn leeftijd dan zouk zeggen yah maar ik kan er geen 10opnoemen? Jij wel?
Daar laat je je niet meer over uit bedoel je zeker. Ik haalde je net niet neer, maar als je zo'n grote bek gaat opzetten wil ik dat best nog even doen. Mijn punt is iig gemaakt.

Leuke sfeer hier :) Maargoed, nette trainingen jom! :D

Zoals Rippetoe het zegt:

Amen.

zoals rippetoe het zegt:

"there are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a p*ssy. Let me be clear here: If you'd rather take steroids than do your squats heavy then you are a ****ing p*ssy. I have no time or patience for ****ing pussies. Please tell everyone you know that i said this"

so don't be a p*ssy :)

+1

Terug
Naar boven