Fitness Seller

Nicolas training for bigness

zoals rippetoe het zegt:

"there are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a p*ssy. Let me be clear here: If you'd rather take steroids than do your squats heavy then you are a ****ing p*ssy. I have no time or patience for ****ing pussies. Please tell everyone you know that i said this"

so don't be a p*ssy :)

+2

• Topic Starter Topic Starter
kheb besloten mijn log niet meer bij te houden. IK volg wel nog het forum!

Waarom niet kerel?
Vond het leuk om volgen.

Jammer Nicolas. Is de motivatie wat weg?

Neej als mensen mijn log maar gebruiken om te spammen vindik er nix aan ik opende dit logje voor motivatie en mijn bevindingen over BB mee de te delen. IK ga zeker door Met bb maar als mensen mijn log boycotten welyah dan snappik niej waarom ik mijn bevindingen zou meedelen jammer genoeg zijn er mensen die dit logje graag volgen en ik twijfel echter om hier toch mee door te gaan.

Gewoon links laten liggen en doorgaan.

Oke ik ga door voor de genen die dit willen volgen. Deze ochtend wezen trainen en voelde best wat hard aan men rug na weekje pauze.

Dag2 (woensdag)

Bent over row 4keer 10
10* 40kg
10*40kg
8*45kg
6*50kg

dumbbell row 4keer 10
10*20kg
10*22kg
8*24kg
8*26kg

Cable pull 4keer 10 (naar nek)
10*45kg
10*50kg
8*54kg
6*59kg (6de was fail)

Deadlift 5keer 8
10*50kg
8*60kg
6*70kg
6*80kg (ging niet verder word weer effe wennen)

Barbell shrugs 4keer 10
10*60kg
10*60kg
10*60kg
10*60kg

Preacher curl 4keer 10
12*25kg
10*25kg
8*25kg
6*30kg

Laat je niet kisten als mensen het niet met je eens zijn en dat wat duidelijk laten blijken joh. Op forums krijg nu eenmaal vaak de ongekuiste versie van ieder zijn mening, dat weet je van tevoren.

Mooie training (zijn je onderarmen niet helemaal verzuurd van de rugtraining als je aan die preacher begint?)

Mooie training nicolas! Lekker doorgaan

Laat je niet kisten als mensen het niet met je eens zijn en dat wat duidelijk laten blijken joh. Op forums krijg nu eenmaal vaak de ongekuiste versie van ieder zijn mening, dat weet je van tevoren.

Mooie training (zijn je onderarmen niet helemaal verzuurd van de rugtraining als je aan die preacher begint?)

Dat wel ja daarom laatik 5-10 tussen na rug dan doek preachers tot dat ze knal vol zitten. Is soms echt gruwelijk.

Goed dat je weer deadlift :thumbs:

Gaat lekker hier !!

nette training dude! keep it pumpin':D

Mooie getraind. Deadlifts blijven knallen :thumbs:

nette training, blijf zo doorgaan :D

thnx :D

Goed dat je weer doorgaat!:thumbs:
En trek je niks aan van die enkeling die het misschien niet waardeert, zoals je merkt zijn er genoeg die je log wel willen volgen.

Terug
Naar boven