Fitness Seller

Nicolas training for bigness

HEt voelt gwn beter dan durf ik tot de laatste rep eruit persen en alsket los doe kan ik het niet riskeren. En kheb geen zin om een spotter te vragen :P

Je moet mij vragen :').

Damn man zandy deed deze week een aantal keer 100 met close grip bench press:p.

Maar je blijft goed bezig! Ben nieuwsgierig hoe je kracht zal evolueren als je eenmaal begint te bulken.

Laatst bewerkt door een moderator:
is nico dan niet aan het bulken??

is als bodybuilder ook gewoon zo ;)

wat mij wel opvalt is dat je nog steeds geen 100(+) squat, hoe komt dit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.425
is als bodybuilder ook gewoon zo ;)

wat mij wel opvalt is dat je nog steeds geen 100(+) squat, hoe komt dit?

ikzelf weeg rond de 83kg met al die setjes die ik squat zou ik er wel 5*100 uithalen :P maar ik doe liever 2extra setjes van 90 want de 100schrikt me af :S

waarom? gewoon erop gooien, jezelf oppeppen, zorgen dat er een degelijke spotter achter je staat en zakken met die handel

• #2.427
riem belemmert de groei helemaal niet :rolleyes:
ik wil de volgende keer 100kg zien bro :p

was jij niet die b*ch die op andere fora zat te zeuren hoe kinderachtig het wel niet was op DBB en nu als een klein meisje weer hier zitten loggen.

ik denk dat je te hoge verwachtingen hebt van je riem... met een riem squat je niet meer hoor, het is gewoon een hulpmiddel om je core beter te controleren

weer lekker aan het loggen geslagen zie ik. keep it up!

• #2.433
was jij niet die b*ch die op andere fora zat te zeuren hoe kinderachtig het wel niet was op DBB en nu als een klein meisje weer hier zitten loggen.

Nope waarom?

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

today borst

Flat benchpress:
12*50
10*60
6*73
4*80kg (pr) ik bank max 1*per maand ongeveer :P

incline smithmachine barbell press
12*50
10*50
7*60

lat pulley to chest
10*40
10*55
8*65

pec deck
10*60
10*60
10*75

db shrugs
10*30
10*30
10*30
8*34

Mooie training zeg! Maar 3 oefeningen voor borst en 1 voor rug? Doe dan 2 op 2. :scratch:

• #2.437
Vond het ook al raar, je zegt vandaag borst en opeens zie ik een rug oefening.. :p
En vanwaar de shrugs dan? Denk dat je die beter na een goeie rugoefening kan doen.

Inderdaad gwn ook eens iets leuks normaal gink vndaag rusten maar een vriend kwam me halen aan school en zij we gaan trainen en ik Okeej :P

• #2.439
zou toch niet zo losjes over je rustdagen gaan hoor, vroeg of laat krijg je daar spijt van ;)

Terug
Naar boven