Fitness Seller

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Dat niet, maar ik vraag me af waarom je zo'n combinatie zou maken. Triceps pak je meestal bij borstoefeningen dus dan lijkt het me logisch om die op 1 dag samen te trainen. Buik zou ik bij me benen toevoegen omdat je bij het Squaten ook een beetje buik aanspreekt. Triceps staan geheel los van een benentraining. Maar als jij mij een bepaalde reden/verklaring kan geven voor de combi Legs/Triceps?

Ik train armen op een aprte dag en ik probeer triceps 2keer te pakken :D Maar ook heb ik eens gehoord dat alsje squat er een bepaalde stof vrijkomt en dit helpt bij spierbevordering en mijn triceps lopen beetje achter :D

Ik train armen op een aprte dag en ik probeer triceps 2keer te pakken :D Maar ook heb ik eens gehoord dat alsje squat er een bepaalde stof vrijkomt en dit helpt bij spierbevordering en mijn triceps lopen beetje achter :D

Je doet een UB/LB schema.. Dus dan pak je gewoon 2x UB en doe je 2 oefeningen per training voor triceps. Voila..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zorg gewoon dat ik per week minstens 1*alles doe heb ik tijd over pak ik spiergroepen aan die wat achterliggen.

In plaats van extra triceps oefeningen achter je beentraining te gooien kan je beter gewoon 1 extra oefening doen terwijl je na het borst je triceps pakt. Is maar gewoon mijn opinie.

• #2.487
In plaats van extra triceps oefeningen achter je beentraining te gooien kan je beter gewoon 1 extra oefening doen terwijl je na het borst je triceps pakt. Is maar gewoon mijn opinie.

Bij rug of borst pak ik normaal geen armen want dan kan ik niet meer voluit gaan. en kzit aan 45-50min voor borst en rug dus kwil gene 1u30 min trainen :P

je moet ook niet voluit kunnen gaan na borst of rug op je armen, die dingen zullen genoeg groeien met wat je er nog uit kunt halen ;)

over je training: eindelijk de 100kg op squat :p
maar ik snap die leg extensions niet goed, imo geen toevoegende waarde meer na squat en leg press, maar daar heb jij misschien een andere mening over?

Imo is het best om triceps achter borst of schouders en biceps achter rug te pakken, dat je dan wat minder gewicht kan pakken maakt voor deze kleine spiergroepen niet uit want ze zijn dan al voorvermoeid door de compounds. In dit geval zijn zelfs 3 of 4 setjes voor de biceps/triceps meer dan genoeg. Niet vergeten dat de armen het best getraind worden met de compounds.

precies!

• #2.491
Imo is het best om triceps achter borst of schouders en biceps achter rug te pakken, dat je dan wat minder gewicht kan pakken maakt voor deze kleine spiergroepen niet uit want ze zijn dan al voorvermoeid door de compounds. In dit geval zijn zelfs 3 of 4 setjes voor de biceps/triceps meer dan genoeg. Niet vergeten dat de armen het best getraind worden met de compounds.

Dit deed ik een geheele tijd maar ik had de kracht niet om goed te trainen na borst of rug of schouders. En er liep daar een buffe bodybuilder gast en zij dat ik eens een aparte armdag moest inlassen wel dit doe ik nu al maand of 2 en triceps trekken bij ik kon geen bw dips en nu wel en ik kan eindelijk ook optrekken.

Als ik mijn mening mag zeggen denk ik dat het tijd is dat Nico eens van schema veranderd, hij zou zich voor een poosje moeten concentreren op wat minder oefeningen om zo meer massa te kweken.
De oefeningen waarop hij zich zou moeten concentreren zijn:
Squats, Bench, Incline bench, Overhead press, Side laterals, Dead of rackpulls, Bent over row, chins of/en latpulls to the front, Dips.
Daar nog een paar setjes Curls, close grip bench press, calf raises, Leg presses, leg extensions bij en klaar is kees. Ik zou als ik Nico was een splitprogramma maken waarbij ik 8 sets zou maken (maar dan wel allemaal met de max intensiteit!) voor borst, schouders en een stuk of 10 voor benen en rug. Daarbij dan nog een setje of 3/4 voor biceps en triceps en nog een setje of 5 voor de kuiten.
Mijn reps zou ik houden op 6-8 (met een laatste setje voor elke grote compound van 10-12) en voor de isolatie 10-12.
Ik heb zijn log steeds gevolgt en moet zeggen dat zijn voeding perfect is, met een andere trainingsmethode gaat hij bergen verzetten en menigeen verbazen met zijn massawinst.
Maar zoals gezegt, dat is mijn mening, aan Nico zelf om te oordelen.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Dit deed ik een geheele tijd maar ik had de kracht niet om goed te trainen na borst of rug of schouders. En er liep daar een buffe bodybuilder gast en zij dat ik eens een aparte armdag moest inlassen wel dit doe ik nu al maand of 2 en triceps trekken bij ik kon geen bw dips en nu wel en ik kan eindelijk ook optrekken.

Daarom ook slechts weinig sets met maximum intensiteit in elke set;

• #2.493
Als ik mijn mening mag zeggen denk ik dat het tijd is dat Nico eens van schema veranderd, hij zou zich voor een poosje moeten concentreren op wat minder oefeningen om zo meer massa te kweken.
De oefeningen waarop hij zich zou moeten concentreren zijn:
Squats, Bench, Incline bench, Overhead press, Side laterals, Dead of rackpulls, Bent over row, chins of/en latpulls to the front, Dips.
Daar nog een paar setjes Curls, close grip bench press, calf raises, Leg presses, leg extensions bij en klaar is kees. Ik zou als ik Nico was een splitprogramma maken waarbij ik 8 sets zou maken (maar dan wel allemaal met de max intensiteit!) voor borst, schouders en een stuk of 10 voor benen en rug. Daarbij dan nog een setje of 3/4 voor biceps en triceps en nog een setje of 5 voor de kuiten.
Mijn reps zou ik houden op 6-8 (met een laatste setje voor elke grote compound van 10-12) en voor de isolatie 10-12.
Ik heb zijn log steeds gevolgt en moet zeggen dat zijn voeding perfect is, met een andere trainingsmethode gaat hij bergen verzetten en menigeen verbazen met zijn massawinst.
Maar zoals gezegt, dat is mijn mening, aan Nico zelf om te oordelen.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Daarom ook slechts weinig sets met maximum intensiteit in elke set;

Het zou inderdaad wel eens tijd zijn voor een nieuwe aanPak maar ik denk dan dat ik het gevoel zal hebben dat ik net te weinig doe :S

Het zou inderdaad wel eens tijd zijn voor een nieuwe aanPak maar ik denk dan dat ik het gevoel zal hebben dat ik net te weinig doe :S

Dat is de fout die velen maken Nico, maar een klein aantal sets met maximum intensiteit uitgevoerd is BETER dan een ellenlang programma waarbij je automatisch aan intensiteit inboet. Je moet vaak wisselen van programma inderdaad, maar de maximale intensiteit zou altijd op de voorgrond moeten staan imo.

less = more nico ;)

• #2.496
Vandaag even cardio dagje was tijdje geleden :D 30min lopen morgen is de rug aan de beurt .

Squat/Legpress verhouding is wel raar. 4*100 squat en legextension , slechts 6*70 fso? In oxygen is het iig niet zo moeilijk om de fullstack (135kg) erop te krijgen..

Maargoed , GL met rug!

Laatst bewerkt:
  • #2.498
RUg

lat pulley to chest handvaten naar elkaar toe gericht
12*45
10*50
8*60
7*65

Bor reverze gripped
12*50
8*60
8*60
8*50

seated cable rows met lange stang
12*50
8*65
8*70
5*80

Single arm db rows
8*32
8*32
6*36

Seated machine row
10*60
8*60
6*70

Barbell curls
10*30
8*30
7*30
6*35

ThatS it :D Ik zweette als een MTF :P

• #2.499
BoRST

FLat db benchpress
15*20
12*24
7*28
5*32

incline db press
10*24
8*24
8*24
7*26

decline flyes
12*14
10*14
10*16
8*18

incline cable flyes
10*22
10*24
8*24
6*30

Bw dips
10*bw
8*bw
6*bw
6*bw

Thats it.

• #2.500
Schouders

bent over rear lateral raise
12*7kg
8*10kg
7*12kg

seated dumbbell press
12*20
8*22
8*22
7*24

standing dumbbell side raise
12*10
10*10
8*12
8*10kg

upright rows
12*30
10*35
8*40

standing dumbbell shrugs
12*30
8*34
8*34

Thats iT for today nu ga ik genieten van een dikke toeter:wiet: en een groote pitta :D

Terug
Naar boven