Fitness Seller

Nicolas training for bigness

Flink wat oefeningen weer Nico, mooie opbouw. Ik vraag me alleen af, zo te zien doe je telkens één spiergroep per training, en meestal train je om de dag, enkele keer 2 dagen achter elkaar. Zo komt elke spiergroep hooguit 1x per week aan bod. Ik wil niet zeggen dat je een beginner bent, maar een advanced BB-er ben je zeker nog niet voor zover ik kan opmaken uit je log. Dat gezegd denk ik dat je de komende tijd harder kunt groeien door een 2- of 3-split op te stellen, met minder oefeningen per spiergroep, met een focus op een hoofdoefening (bijv. DB press of MP voor de schouders), en daarna nog twee assistance oefeningen, zoals sideraise en bijv. afwisselend shrugs en URs. Zo train je een bepaalde spiergroep vaker per week, en zit er nog steeds meer dan voldoende tijd tussen de trainingen per spiergroep om te herstellen.

Just my 2 cents...

Flink wat oefeningen weer Nico, mooie opbouw. Ik vraag me alleen af, zo te zien doe je telkens één spiergroep per training, en meestal train je om de dag, enkele keer 2 dagen achter elkaar. Zo komt elke spiergroep hooguit 1x per week aan bod. Ik wil niet zeggen dat je een beginner bent, maar een advanced BB-er ben je zeker nog niet voor zover ik kan opmaken uit je log. Dat gezegd denk ik dat je de komende tijd harder kunt groeien door een 2- of 3-split op te stellen, met minder oefeningen per spiergroep, met een focus op een hoofdoefening (bijv. DB press of MP voor de schouders), en daarna nog twee assistance oefeningen, zoals sideraise en bijv. afwisselend shrugs en URs. Zo train je een bepaalde spiergroep vaker per week, en zit er nog steeds meer dan voldoende tijd tussen de trainingen per spiergroep om te herstellen.

Just my 2 cents...

Ik, G3rr3 en voornamelijk Dressed Black hebben hem een andere methode ook geadviseerd.

Ik, G3rr3 en voornamelijk Dressed Black hebben hem een andere methode ook geadviseerd.
Heel mooi :). Suggesties uit verschillende hoeken. Dat is denk ik de grote bijdrage van zo'n forum. Iedereen is uiteraard geheel vrij ermee te doen wat hij/zijzelf wilt.

Heel mooi :). Suggesties uit verschillende hoeken. Dat is denk ik de grote bijdrage van zo'n forum. Iedereen is uiteraard geheel vrij ermee te doen wat hij/zijzelf wilt.

Inderdaad maar als een beest als Dressed Black of jij iets aanraad dan zou ik dat STERK overwegen om ook toe te passen maar inderdaad is Nico vrij om te doen wat hij wilt met jullie suggesties.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505
ik train nu gewoon op wat minder herhalingen zodat kracht ook beetje omhoog gaat maar het gaat em vooral om eten en ik merkte sinds een paar weken dat kleine dingen veel verschil maken zoals een aquarius en druivensuiker en shakes met melk en zeker boven de 3000kcal zitten Elke dag en op rustdagen ook.

ik train nu gewoon op wat minder herhalingen zodat kracht ook beetje omhoog gaat maar het gaat em vooral om eten en ik merkte sinds een paar weken dat kleine dingen veel verschil maken zoals een aquarius en druivensuiker en shakes met melk en zeker boven de 3000kcal zitten Elke dag en op rustdagen ook.

Het eten is inderdaad het belangrijkste wat er is in training, als je voldoende eet zal je vooruitgaan op elk degelijk programma. Maar zoals Paljas ook zegt is het aan te raden om wat minder oefeningen te doen en je te concentreren op de compounds, dat zal een extra impuls geven om te groeien.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2.507
Het eten is inderdaad het belangrijkste wat er is in training, als je voldoende eet zal je vooruitgaan op elk degelijk programma. Maar zoals Paljas ook zegt is het aan te raden om wat minder oefeningen te doen en je te concentreren op de compounds, dat zal een extra impuls geven om te groeien.

Tja in elke spiertraining zit toch een compound oefening? Ik weet niet hoe ik mijn training anders kan opdelen :S

Tja in elke spiertraining zit toch een compound oefening? Ik weet niet hoe ik mijn training anders kan opdelen :S

Wat isolatie buitengooien en desnoods de sets wat terugschroeven om je te concentreren op de grote compounds, elke werkset dan met 100 % intensiteit uitvoeren.

paar oefeningen schrappen, meer sets op compounds, minder sets op assistance, zou al een hele goede stap zijn ;)

Teveel isolatie inderdaad. Ik zou me aanhouden aan 1 compound oefening voor een spiergroep en 1/2 isolatie oefening(en) per spiergroep per training.

• #2.511
beentjes

leg extension
12*45
10*55
8*60
8*70

squat
12*60
10*80
10*80
5*100
10*60

leg press
12*100
10*125
10*125
7*150

leg curls
12*50
10*60
10*60
8*65

calve press
15*100
12*100
8*125
8*125

4setjes crunch
4setjes extension

Thats it

• #2.512
Rug

lat pulley to chest
12*45
10*55
8*60
5*70

bent over rows
12*50
10*60
7*60
5*70

single arm db rows
10*30
8*34
6*36

cable rows met een rechte bar reverze gripped
10*55
10*65
8*70
6*75

barbell bicep curls
10*30
8*30
8*30
8*30

thats it!

Zie eindelijk weer eens goeie trainingen hier. Alhoewel je bij de rug Deadlift bent vergeten en je voortaan Squat voor de Leg Extensions moet doen.

Mooie training , blijf het alleen raar vinden dat je leg extension maar 8*70 is en je squat 5*100. Cheat jij niet teveel op je squat :P

• #2.516

Ik doe leg extension volledig strict dus volledige stretch on top even houden en dan zakken :D TJa alsk et doe als meeste pak ik 90+kg op die extension :P

today beetje schouders

bent over rear lateral cable raise
12*10
10*10
8*10
6*12,5

Standing MP
12*30
10*30
10*30
7*40kg

seated machine side raise
12*25
10*30
8*32
6*34

20Min crosstrainer tHats it :D

Pull ups heb je toch ook nog gedaan?

Njah dan nog 90kg , ik wil jouw wel eens 4x100kg zien squatten , altijd zeggen dat ik cheat , puh! No way dat je below parallel gaat :P

Maargoed , mooie training :)

• #2.518
Pull ups heb je toch ook nog gedaan?

Njah dan nog 90kg , ik wil jouw wel eens 4x100kg zien squatten , altijd zeggen dat ik cheat , puh! No way dat je below parallel gaat :P

Maargoed , mooie training :)

Jap dat wil ik gerust voor je doen zelfs 5*100 :D en ja je cheat veel :P Maar op je laatste setje mag je best een beetje cheaten en ik zeg et maar om je te pesten :P

Jap dat wil ik gerust voor je doen zelfs 5*100 :D en ja je cheat veel :P Maar op je laatste setje mag je best een beetje cheaten en ik zeg et maar om je te pesten :P

Dan moeten we maar eens samen benen trainen :D.

Ik weet het van mezelf soms ook, ik probeer meestal zo strikt mogelijk , maar kheb soms zoiets van : zolang het niet blessuregevoelig is kan ik een beetje cheaten.

Tss , en ik kan niet zo goed tegen commentaar :P , soms heb je wel gelijk hoor, daar niet van. Mrjah , brach warren style he xD

• #2.520
Dan moeten we maar eens samen benen trainen :D.

Ik weet het van mezelf soms ook, ik probeer meestal zo strikt mogelijk , maar kheb soms zoiets van : zolang het niet blessuregevoelig is kan ik een beetje cheaten.

Tss , en ik kan niet zo goed tegen commentaar :P , soms heb je wel gelijk hoor, daar niet van. Mrjah , brach warren style he xD

Whahah tja ik kan ook niet goed tegen comment daarom is het nog zo grappig om jouw effe bruut te zien gaan over je branch warren style :P

Terug
Naar boven