- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 13%
ik heb et verkeerd ik bedoel chin ups redelijk close gripped die voel je echt goed in biceps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb et verkeerd ik bedoel chin ups redelijk close gripped die voel je echt goed in biceps

Die hoor je daar niet te moeten voelen, dan leg je blijkbaar geen focus in je rug want daar zijn die chin ups voor bedoelt.![]()

Neen het is dan ook biceps die voorrang had vandaag dus ik wilde ze goed voelen enja dit is me gelukt![]()
chinups voel je wel degelijk hard in je biceps mino![]()

tuurlijk, maar voor een arm workout vind ik pull/chinups wel een geschikte 'opwarming' voor je armen

Dus je mag een pullup alleen doen voor je rugI know, maar ik zou ze niet doen vanwege je biceps maar eerder vanwege je rug, daar is waar de pullups etc. voor bedoeld zijn.![]()
? Er zijn wel meer compounds die meerdere spiergroepen aanspreken. Dat je de rug erbij traint is mooi meegenomen. Mij lijkt de training zo random nog niet, biceps, triceps plus wat oefeningen met die twee spiergroepen als secondary target Ook voor een normale split/UB-LB of zelfs FB training is het een goeie warming up, het warmt je lichaam lekker op. Maar ik denk niet dat dit Nico's intentie was maar eerder vanwege het aanspreekpunt van je biceps.. Correct me if I'm wrong.![]()

Dus je mag een pullup alleen doen voor je rug? Er zijn wel meer compounds die meerdere spiergroepen aanspreken. Dat je de rug erbij traint is mooi meegenomen. Mij lijkt de training zo random nog niet, biceps, triceps plus wat oefeningen met die twee spiergroepen als secondary target
.

Waarom blowen mensen zoveel.. Is het omdat je de stress gewoon niet aankan of gewoon omdat het "lekker" is?
Ik verwerk stress anders -> trainen.
En als ik iets lekkers wil dan ga ik maar even een hamburger eten ofzo.
Het maakt verder niet uit voor je sport maar ben gewoon nieuwsgierig.