- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enough to get the job done...
lekkere squat sessie, die pompset na die 100 erachteraan.
geen kuiten Nico?

Lekkere Squat en Leg Press.. Je was zeker kapot bij de SLDL?![]()

. En forced reps zijn zeker niet altijd slecht , het helpt je over dode punten geen.
, op de 24u oxygen 
DB press was goed maatje! Lekker diep ook en heb echt niet veel moeten helpen. Soms helpt de gedachte dat er iemand helpt al super. En forced reps zijn zeker niet altijd slecht , het helpt je over dode punten geen.
Lekkere training. Damn jammer dat je naar Amsterdam moet morgen , lekker katabool? xD
Ik ging vragen om morgen eens lekker te squaten, op de 24u oxygen
![]()
miss kom ik in de nacht nog eens af
Tja die squats zul je zeker eens te zien krijgen 
HAha tja zwaar katabool denk et niet echt gewoon in de ochtend 2jointjes en dan lekker geheele dag vreten dus eerdere anaboolmiss kom ik in de nacht nog eens af
Tja die squats zul je zeker eens te zien krijgen
![]()
. Mwah het gaat niet om het zien hoor. Heb gewoon eens zin om eens goed door te squaten met iemand ( onder andere voor de veiligheid) maar buiten jij komt er mij nu niemand te binnen die ook nog squat...
Tja ik heb 5gram amnesia weten te bemachtigen ze vroegen zelfs id niet twas wel duur 70euro voor 5gram maar wajoo wat een geflipte wiet echt zware lachkicks.... Dat is wat anders dan die belgische wiet
We hebben ook madame tussaud bezocht en een rondvaart en de walletjes eens rondgelopen. al bij al blijft a'dam mijn favoriete stad! 
dam back from holland wat een dagTja ik heb 5gram amnesia weten te bemachtigen ze vroegen zelfs id niet twas wel duur 70euro voor 5gram maar wajoo wat een geflipte wiet echt zware lachkicks.... Dat is wat anders dan die belgische wiet
We hebben ook madame tussaud bezocht en een rondvaart en de walletjes eens rondgelopen. al bij al blijft a'dam mijn favoriete stad!
![]()

lekkere training nico.
Hoe'st met die 5 gram, is al op of heb je wat bewaard voor dit weekend?![]()
Mja op spieren zal het niet zo'n invloed hebben denkik maar wel op de luchtwegen 

Broeder je het bijna 40 werksets gedaan in 1 training kom op je hebt inmiddels zoveel ervaring dat het niet gaat werken, bro.
LESS = MORE
Wel keihard gewerkt --> netjes gozer![]()
Nu gewoon lekker buffelen is 1malig