dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

I4m da sjit yeah im da shit en bearelle effe wat pissig gemaakt he made my day 
otje rijstpudding met proteine shake
Lekker gezweet ook! Kheb wss nog nooit zo weinig gezweet als vandaag, mjah veel rust tussen setjes gepakt
.
Voeding is wel nice kerel , doe je dat dan ook mee naar school enzo? Zat mijn voeding maar zo goed.
Uhm ja voeding gewoon mee naar school velen kijke raar naar mijn vleesboterhams maarja.. Alsje een doel hebt moet je er goed voor eten en tja.. Jij bent best ook lekker bezig met je workouts!Hahah ja he je ziet me altijd lekker zweten dat noem ik intensiteit !Uhm ja voeding gewoon mee naar school velen kijke raar naar mijn vleesboterhams maarja.. Alsje een doel hebt moet je er goed voor eten en tja.. Jij bent best ook lekker bezig met je workouts!
, morgen ga ik mij zowieso weer kapotzweten bij Deadlift. Naja ik heb gewoon geen zin om ze te maken xD, kan me geen zak schelen dat ze kijken. Je hebt gelijk natuurlijk maar bij mij lukt het helaas gewoon niet zo goed. Volgend jaar op kot ga ik er wel 100% voor gaan
met eten dan.
Je mag die verzonnen quote nu wel verwijderen
Een quote verzinnen is een strafbaar feit.
Je mag die verzonnen quote nu wel verwijderen
Een quote verzinnen is een strafbaar feit.

Je voeding is goed maar volgens mij train je maar als een p*ssy, het lijkt wel alsof je iedere training dezelfde gewichten hanteert, je bent ook nog steeds ecto. Wanneer gaat er echt gebeuld worden?