- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
11% fdm 
Tja ik feliciteer mijzelf nu toch wel want ik heb al 2weken niet gebloWd enja ik heb zo het gevoel dat ik er volledig van af raak. Ik merk duidelijk progressie en heb meer drive tijdens het trainen de weegschaal gaat nu ook wat omhoog en tijdje geleden leek die maar te dalen! Deze week waren de training acceptabel ik hoop volgendeweek toch eens een PR te zetten!
Goe bezig!
Op welke oefeningen hoop je pr's te zetten?
en flat dumbbell press zou ook leuk zijn 
Tja ik feliciteer mijzelf nu toch wel want ik heb al 2weken niet gebloWd enja ik heb zo het gevoel dat ik er volledig van af raak. Ik merk duidelijk progressie en heb meer drive tijdens het trainen de weegschaal gaat nu ook wat omhoog en tijdje geleden leek die maar te dalen! Deze week waren de training acceptabel ik hoop volgendeweek toch eens een PR te zetten!
Goed zo man! Volhouden!!! Een goed fysiek is toch een stuk beter dan blowen toch?
zeker als ik een fysiek wil als lou ferrigno is het niet zo goed om drugs te gebruiken
tja vanaf 21wel wat anders usen maar zeker geen wiet meer 
Haha, de pr op de bor wordt dus uitgesteld
Niet vergeten af en toe een rustdagje in te lassen![]()

feitzeker als ik een fysiek wil als lou ferrigno is het niet zo goed om drugs te gebruiken
tja vanaf 21wel wat anders usen maar zeker geen wiet meer
![]()