XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

Daar hebben ze Synthol voor uitgevonden Nicolas :P. Eerst kracht, massa volgt vanzelf!

• Topic Starter Topic Starter
Daar hebben ze Synthol voor uitgevonden Nicolas :P. Eerst kracht, massa volgt vanzelf!

Haha synthol dat is niej mooi ik vind alles naturel mooi derover vink nie goed en keur ik ook af. als naturel train je hard en bereik je traag doelen als anabooljunkie train je hard maar gaated sneller ik zeg niet datiket niej respecteer maar ik ben er geen voorstander van!

Haha synthol dat is niej mooi ik vind alles naturel mooi derover vink nie goed en keur ik ook af. als naturel train je hard en bereik je traag doelen als anabooljunkie train je hard maar gaated sneller ik zeg niet datiket niej respecteer maar ik ben er geen voorstander van!

Het was dan ook beladen met sarcasme Nico :). Synthol is, net als steroiden, voor mietjes. Maar ik meen wel; als je kracht voorop stelt, komt de rest vanzelf, en dat blijft dan ook langer dan wat je behaalt met 'pompen'. Maar ieder zijn ding; mijn trainingen karakteriseren zich meer in het grijze gebied tussen BB en krachttraining. Ik doe het eigenlijk voor de kg's, maar de pomp vind ik weer lekker trainen voor bepaalde spiergroepen. Het is maar net wat je doet blijven gaan :)!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was dan ook beladen met sarcasme Nico :). Synthol is, net als steroiden, voor mietjes. Maar ik meen wel; als je kracht voorop stelt, komt de rest vanzelf, en dat blijft dan ook langer dan wat je behaalt met 'pompen'. Maar ieder zijn ding; mijn trainingen karakteriseren zich meer in het grijze gebied tussen BB en krachttraining. Ik doe het eigenlijk voor de kg's, maar de pomp vind ik weer lekker trainen voor bepaalde spiergroepen. Het is maar net wat je doet blijven gaan :)!

Nu snapik jouw punt. Maar mijn trainingen gaan van 1e setje doenbaar tot laatste setje et zwaarste dus :P No light weight Baby!

zondag weer oude trainingsniveau gehaald ondaks schouderblessure.

dumbbell shoulder press 4keer 10
10* 18kg
10*18kg
10*20kg
8*20kg

Side lateral raise 4keer 10
10*6kg
10*6kg
10*8kg
10*8kg

correcte uitvoering helemaal gestrekt alle2 naar boven tegerlijkertijd.

Front raise 4keer 10
met barbell
10*15kg
8* 20kg
10* 15kg
8* 20kg

parallel en beetje hoger dan vloer

Upright row 4keer 10
10* 20kg
10*25kg
8*30kg
8*30kg

Bicep curls (ez stang) 4keer 10
8* 20kg
10* 20kg

wijde grip
10*20kg
8*20kg

Concentration curls 4keer 10 (per arm zittend)
10*10kg
10*12kg
6*14kg
8*12kg

Reverzed gripped curls 4keer 10
10* 20kg
10*20kg
10*20kg
7*20kg

shrugs machine voorkant

10*70
10*85
10*95
8*85

achterkant:
10*70
10*85
10*95
8*85

Dit wasset dan :D

Als je dat helemaal gestrekt op je side lateral raises bedoelt heb ik een opmkerking ...

Je kan beter je armen lichtjes buigen en vooral zorgen dat je handen ONDER je ellebobogen blijven .. zo schakel je je schouder pas in ... vreselijk zwaar.

BTW , heb het net getest en met gestrekte arm schakel je je schouder minder fel in als met lichtjes gebogen en die hand onder ellebogen

Als je dat helemaal gestrekt op je side lateral raises bedoelt heb ik een opmkerking ...

Je kan beter je armen lichtjes buigen en vooral zorgen dat je handen ONDER je ellebobogen blijven .. zo schakel je je schouder pas in ... vreselijk zwaar.

BTW , heb het net getest en met gestrekte arm schakel je je schouder minder fel in als met lichtjes gebogen en die hand onder ellebogen

Oke thnx ik zal er eens op letten :D

netjes die schouder-oefeningen + ik hou mijn armen altijd wel een beetje gebogen

Flinke training Nicolas!:hedbang:

incline dumbbell press:

14*18kg
12*20kg
10*22kg
8*24kg

flat benchpress

15*40kg
12*50kg
10*60kg
5*65kg

cable cross over

14*20kg
14*22kg
12*24kg
8*28kg

incline dumbbell flyes

12*12kg
10*12kg

flat dumbbell flyes

12*12kg
12*12kg

skull crusher

14*20kg
12*24kg
10*24kg
6*24kg

en een beetje abs

Ik probeer hoog in herhalingen te gaan voor de intensiteit een beetje op te voeren.

Netjes die bench press man!

nette incline dumbbellpress!!

Nette training nicolas keep it up :thumbs:

:thumbup: nico!

wow... je gaat er echt keihard voor he!! super training man!!

thnx all :D

nice homes :)

goeie training en een zware cross over - netjes

Terug
Naar boven