- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar hebben ze Synthol voor uitgevonden Nicolas. Eerst kracht, massa volgt vanzelf!
Haha synthol dat is niej mooi ik vind alles naturel mooi derover vink nie goed en keur ik ook af. als naturel train je hard en bereik je traag doelen als anabooljunkie train je hard maar gaated sneller ik zeg niet datiket niej respecteer maar ik ben er geen voorstander van!
. Synthol is, net als steroiden, voor mietjes. Maar ik meen wel; als je kracht voorop stelt, komt de rest vanzelf, en dat blijft dan ook langer dan wat je behaalt met 'pompen'. Maar ieder zijn ding; mijn trainingen karakteriseren zich meer in het grijze gebied tussen BB en krachttraining. Ik doe het eigenlijk voor de kg's, maar de pomp vind ik weer lekker trainen voor bepaalde spiergroepen. Het is maar net wat je doet blijven gaan
!daar hebben ze synthol voor uitgevonden nicolas. Eerst kracht, massa volgt vanzelf!
Het was dan ook beladen met sarcasme Nico. Synthol is, net als steroiden, voor mietjes. Maar ik meen wel; als je kracht voorop stelt, komt de rest vanzelf, en dat blijft dan ook langer dan wat je behaalt met 'pompen'. Maar ieder zijn ding; mijn trainingen karakteriseren zich meer in het grijze gebied tussen BB en krachttraining. Ik doe het eigenlijk voor de kg's, maar de pomp vind ik weer lekker trainen voor bepaalde spiergroepen. Het is maar net wat je doet blijven gaan
!
No light weight Baby!
Als je dat helemaal gestrekt op je side lateral raises bedoelt heb ik een opmkerking ...
Je kan beter je armen lichtjes buigen en vooral zorgen dat je handen ONDER je ellebobogen blijven .. zo schakel je je schouder pas in ... vreselijk zwaar.
BTW , heb het net getest en met gestrekte arm schakel je je schouder minder fel in als met lichtjes gebogen en die hand onder ellebogen