MuscleMeat

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen traint anders en veelle wegen gaan naar rome. Ik train niet puur voor zwaare gewichten te nemen ik train voor maximale afbreking met zwaar gewicht. EN ik maak goede gains wat moet je nog meer :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Als hij gaint zal zijn herstel wel goed zitten he :rolleyes::p

Ik heb wel gehoord dat die soms cardio gaat doen om langs een mooie vrouw te staan .. n lekkere testoboost aan het einde van zijn trainning :D

Haha damnit dit moet je niet op dbb zetten :P

Iedereen traint anders en veelle wegen gaan naar rome. Ik train niet puur voor zwaare gewichten te nemen ik train voor maximale afbreking met zwaar gewicht. EN ik maak goede gains wat moet je nog meer :D

Doe je compounds nu maar gewoon aan het begin van je training ;) Ze vergen nu lichamelijk eenmaal het meeste aandacht en daarom doe je ze beter in het begin van de training, als je daarna nog behoefte hebt om "af te breken" dan doe je dat maar. En iets meer volume op de compounds en je zal al behoorlijk gesloopt zijn hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
doe je compounds nu maar gewoon aan het begin van je training ;) ze vergen nu lichamelijk eenmaal het meeste aandacht en daarom doe je ze beter in het begin van de training, als je daarna nog behoefte hebt om "af te breken" dan doe je dat maar. En iets meer volume op de compounds en je zal al behoorlijk gesloopt zijn hoor.

+111111111

WTF? en barbell row, t bar row etc dan?

Je moet eerst deadliften en dan pas de rest doen. :p

compleet mee eens, hoe zeer je rug ook doet, Bor kun je altijd blijven doen. en anders ga je zagen, kun je nog een beetje steunen.

Ik ben het er niet mee eens. Ik zou het afwisselen. Dan weer voor de rug training en dan weer erna.
Mijn voorkeur gaat nu zelfs naar de benen dag, omdat ik geen fatsoenlijke bor's meer kan maken, maar dit zijn dan meer stiffed leg deadlifts.

@ Nico

keep up the good work dude:lifter:

Ik ben het er niet mee eens. Ik zou het afwisselen. Dan weer voor de rug training en dan weer erna.
Mijn voorkeur gaat nu zelfs naar de benen dag, omdat ik geen fatsoenlijke bor's meer kan maken, maar dit zijn dan meer stiffed leg deadlifts.

idd

ook ik zou gewoon varieren - ik pak de deadlift ook wel eens als 5e oefening op mijn benen dag en vandaag pak ik hem als 1e bij mijn rug-dag

Dag 3 (vrijdag)

Squat 4keer 10

15*60
15*60
10*70
8*85

Legpress 4keer 10

10*110
15*110
12*110
10*110

Leg extension 4keer 10
10*32
10*32
10*40
10*40

Leg curl 4keer 10
10*40
10*50
10*50
10*60

French press (bankje 45°) 4keer 10
14*22
14*24
12*24
8*26

Dumbbell lying tricep extension 4keer 10
10*8
10*8
10*8
10*8

Cable extension 4keer 10
10*20
10*22
10*22
8*26

Benen zijn kapot Totaale uitputting

net 4boterhammen met 150gr kippenwit en 100gram couscous op was lekker :D Strx 0,5kg kwark met appel

Mooi volume nico. Flink je best gedaan!

Mooie trainning !

Mooie leg curl zie ik nu btw :p

Over je legpress .. misschien kan je die eerste 10 reps wat zwaarder doen en die laatste ook?

Alle zo train ik ..
gisteren :
Legpress
20 x 120kg
8 x 200kg
16 x 130 kg
8 x 160 kg

Behalve in de eerste set had ik het bij de rest echt wel lastig .. en mijn benen voel ik nu al , ze doen al pijn :p

Mja het is maar suggestie ! Jou trainningsmethode is natuurlijk niet fout .. Maar ik vind het fijn om zo te trainnen omdat ik dan af en toe eens heel zwaar kan gaan :D

Je bent goed bezig vriend.:D
Kandidaat voor de 1e powerrunningeditie.???;)

Ik ben het er mee eens dat je met deadlift moet beginnen, want het ligt nu zo veel achter op je andere oefeningen. Je bent een stuk sterker dan ik maar toch doe ik nu nog 10kg meer dan jij met deadlift.

Verder goeie trainingen!

Mooie training weer nico!

Ik doe zelf ook de deadlift op het einde! Vind ik persoonlijk het fijnste omdat ik me dan voor de andere rugoefeningen helemaal kan geven.

Je bovenrug gaat echt hard aan de gewichten te zien! Deadlift kan imo nog wat beter maar dat gaat zeker wel komen:)! Blijven knallen beest;)

Terug
Naar boven