- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen traint anders en veelle wegen gaan naar rome. Ik train niet puur voor zwaare gewichten te nemen ik train voor maximale afbreking met zwaar gewicht. EN ik maak goede gains wat moet je nog meer![]()

Als hij gaint zal zijn herstel wel goed zitten he
Ik heb wel gehoord dat die soms cardio gaat doen om langs een mooie vrouw te staan .. n lekkere testoboost aan het einde van zijn trainning![]()

Iedereen traint anders en veelle wegen gaan naar rome. Ik train niet puur voor zwaare gewichten te nemen ik train voor maximale afbreking met zwaar gewicht. EN ik maak goede gains wat moet je nog meer![]()
Ze vergen nu lichamelijk eenmaal het meeste aandacht en daarom doe je ze beter in het begin van de training, als je daarna nog behoefte hebt om "af te breken" dan doe je dat maar. En iets meer volume op de compounds en je zal al behoorlijk gesloopt zijn hoor.doe je compounds nu maar gewoon aan het begin van je trainingze vergen nu lichamelijk eenmaal het meeste aandacht en daarom doe je ze beter in het begin van de training, als je daarna nog behoefte hebt om "af te breken" dan doe je dat maar. En iets meer volume op de compounds en je zal al behoorlijk gesloopt zijn hoor.
WTF? en barbell row, t bar row etc dan?
Je moet eerst deadliften en dan pas de rest doen.![]()
compleet mee eens, hoe zeer je rug ook doet, Bor kun je altijd blijven doen. en anders ga je zagen, kun je nog een beetje steunen.

Ik ben het er niet mee eens. Ik zou het afwisselen. Dan weer voor de rug training en dan weer erna.
Mijn voorkeur gaat nu zelfs naar de benen dag, omdat ik geen fatsoenlijke bor's meer kan maken, maar dit zijn dan meer stiffed leg deadlifts.
Strx 0,5kg kwark met appel