AnonymousLector
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 3%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette trainingen zet je neer gab. Je bent goed sterk gewordenHoelang blijf je nog on?

Denk na mijn vriend, geleende kracht en fysiek.Jij gaat echt als een malle! groeit je fysiek net zo hard als je krachtstats?
Nee toch?!Sommige mensen hebben het geduld niet en zetten hun gezondheid graag op het spel voor de sier.Lekker aan kuren zie ik als ik log doorlees, keep on going, miss wel beetje vroeg maar maakt niet veel uit je ga het volgen
Denk na mijn vriend, geleende kracht en fysiek.
Nee toch?!
Sommige mensen hebben het geduld niet en zetten hun gezondheid graag op het spel voor de sier.

100kg @ 13% is nice kerel ... zeker bij jouw lengte ... nog een doel voor ogen?
Yah mijn doel is tegen eind volgend jaar 115kg droog op de schaal te brengen rond de 12%
damn, dat is een aardig doel ... bijna 1kg VVM per maand erbij ...

115kg haal ik wel tegen volgend jaar alleen is het moeilijk redelijk droog te blijven![]()

115 kan je best halen, maar dat kan je vergeten bij dit percentage![]()

Lekker aan kuren zie ik als ik log doorlees, keep on going, miss wel beetje vroeg maar maakt niet veel uit je ga het volgen
Lijkt me sterk als iemand met deze leeftijd en zo weinig spiermassa aan het kuren is.....
? t**fus op luie donder
Haha zo weinig spiermassa ... hoe loop jij er dan wel neit bij? t**fus op luie donder
theoretisch gezien