aan weers kanten 8kg en armen lichtjes geboogen en Huppa![]()
Als uw ellebogen hoog waren en uw handen laag ben ik zwaar onder de indruk , anders niet maar dan blijft het zeker nog altijd mooi

Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aan weers kanten 8kg en armen lichtjes geboogen en Huppa![]()

Mooie training!
Je doet wel veel oefeningen voor alles eh![]()
Ja maar dan kan hij zen incline dumbbell press niet voluit gaanVoortaan eerst isoleren daarna compounds...
![]()
Probeer de lateral side raise eens met gestrekte armen: je begint dan met het gewicht naast je (niet voor of achter) en kijk dan eens hoe ver je komt. Probeer het gewicht boven nog 0,5-1 sec vast te houden.![]()
Oke, maar als iemand vraagt hoe veel kg. je doet bedoelen ze met gestrekte armen en niet gebogen.
Je doet btw veel op de BP met dumbels. Heb je al al eens pull-overs voor de diepte van je borst geprobeerd![]()

Pull-overs zijn perfecte oefeningen als je te weinig uit BP haalt.
Ik vind BP meer een tricepsoefening als borstoef. Voer je de pull-over goed uit, dan krijg je daar echt naar voren stekende borsten van.
Ik ben zelf een hard-gainer eerste klas. Ik moet zo veel doen om groei te bereiken, maar dat weerhoudt me er niet van om al 21 jaar lekker te trainen.![]()
Hebje al eens geprobeert de stang van de benchpress op et breedste te nemen? en helemaal tot net boven je tepel zakken dan voel ik et toch hard hoor.