XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
oke vandaag borst geknalt

incline dumbbell press

15*18kg
14*20
10*22
10*24

bench press

15*40
12*50
10*60
8*48 ( dumbbell press) 24kg dumbbells in elke hand

cable cross

15*20
12*22
10*22
8*27

flat dumbbell flyes

15*10
10*10

incline dumbbell flyes

10*12
10*12

skullcrusher

15*20
12*22
10*24
8*24

Dan beetje abs

Nu after workout meal:

6boterhammen
30gr pindakaas
175gr kippenham

nice benching

Mooie training!
Je doet wel veel oefeningen voor alles eh :D

Mooie training!
Je doet wel veel oefeningen voor alles eh :D

Yah ik geloof niet in 45min en ik ben klaar hheb dit eens gedaan en voor mijn lichaam werkted niej voor mij geld: maximaale afbraak mits erna maximaale voeding= massa opbouwen!

training duuren tussen 1u15 en 1u35

Mooi weer nico!

skull crushers zijn toch voor je triceps? hoedanook, flinke workout weer man!

Nja inderdaad.
Voor iedereen werkt wat anders (andere lichaamsbouw enzo...)

Blijven knallen! :p

Goeie trainning , maar 1 triceps oefenning?

Kheb ook nog skullcrushers gedaan vandaag btw :D

Ohja , ik geloof ook niet echt in die 45 min , mijn work out duurt makkelijk een uur tot maximaal 1 . 15

Laatst bewerkt:
Eerst benchen daarna concentreren.

Ja maar dan kan hij zen incline dumbbell press niet voluit gaan :o Voortaan eerst isoleren daarna compounds... :rolleyes:

Probeer de lateral side raise eens met gestrekte armen: je begint dan met het gewicht naast je (niet voor of achter) en kijk dan eens hoe ver je komt. Probeer het gewicht boven nog 0,5-1 sec vast te houden.;):D
Gaat trouwens erg goed. Doe je de schouderpress staand of zittend?

Probeer de lateral side raise eens met gestrekte armen: je begint dan met het gewicht naast je (niet voor of achter) en kijk dan eens hoe ver je komt. Probeer het gewicht boven nog 0,5-1 sec vast te houden.;):D

Ik doe deze oefening zoals de meeste mensen...

Oke, maar als iemand vraagt hoe veel kg. je doet bedoelen ze met gestrekte armen en niet gebogen.;)
Je doet btw veel op de BP met dumbels. Heb je al al eens pull-overs voor de diepte van je borst geprobeerd???

Oke, maar als iemand vraagt hoe veel kg. je doet bedoelen ze met gestrekte armen en niet gebogen.;)
Je doet btw veel op de BP met dumbels. Heb je al al eens pull-overs voor de diepte van je borst geprobeerd???

Dit zit niet in mijn schema ? Isset eindelijk wel een echt handige oef? MEt een meerwaarde?

Als ze vragen hoeveel kg ik voer deze oefening correct uit hoor.. HEt is schouders dus you know :eek:

Pull-overs zijn perfecte oefeningen als je te weinig uit BP haalt.
Ik vind BP meer een tricepsoefening als borstoef. Voer je de pull-over goed uit, dan krijg je daar echt naar voren stekende borsten van.:D
Ik ben zelf een hard-gainer eerste klas. Ik moet zo veel doen om groei te bereiken, maar dat weerhoudt me er niet van om al 21 jaar lekker te trainen.;)

Pull-overs zijn perfecte oefeningen als je te weinig uit BP haalt.
Ik vind BP meer een tricepsoefening als borstoef. Voer je de pull-over goed uit, dan krijg je daar echt naar voren stekende borsten van.:D
Ik ben zelf een hard-gainer eerste klas. Ik moet zo veel doen om groei te bereiken, maar dat weerhoudt me er niet van om al 21 jaar lekker te trainen.;)

Ik gain easy hoor alsk niej op me voeding let weegk in no time 100+ maar dit wil ik niejmeer i.v.m teveel vet dus kwillet traag en met spier :D Hebje al eens geprobeert de stang van de benchpress op et breedste te nemen? en helemaal tot net boven je tepel zakken dan voel ik et toch hard hoor.

Ik heb al eens 10 sets BP en 2 dagen later 10 sets fly/pull-overs gedaan.
Dan winnen de fly/pull-o's het dik wat effect betreft en ik BP zo breed als max. mogelijk is.;):D

Terug
Naar boven