AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al eens 10 sets BP en 2 dagen later 10 sets fly/pull-overs gedaan.
Dan winnen de fly/pull-o's het dik wat effect betreft en ik BP zo breed als max. mogelijk is.;):D

Yah mya daarom doe ik 1setje benchpress met dumbbells dan voelk ze pas echt hoor. En ik doe ook liever flyes en cable cross voor chest dan bench..

oke vandaag borst geknalt

incline dumbbell press

15*18kg
14*20
10*22
10*24

bench press

15*40
12*50
10*60
8*48 ( dumbbell press) 24kg dumbbells in elke hand

cable cross

15*20
12*22
10*22
8*27

flat dumbbell flyes

15*10
10*10

incline dumbbell flyes

10*12
10*12

skullcrusher

15*20
12*22
10*24
8*24

Dan beetje abs

Nu after workout meal:

6boterhammen
30gr pindakaas
175gr kippenham

goeie training - misschien een flye-oefening teveel maar dat is persoonlijk , je traint veel met db's - dat doe ik ook word je sterk van , dan moet je ook meer werken vind ik , maar bijna anderhalf uur trainen vind ik wel lang hoor;)

Laatst bewerkt door een moderator:
zeker 1 fly oefening teveel.
Ik zou 1 fly vervangen door een triceps oefening.

nice bench press!

sterke incline

Probeer de lateral side raise eens met gestrekte armen: je begint dan met het gewicht naast je (niet voor of achter) en kijk dan eens hoe ver je komt. Probeer het gewicht boven nog 0,5-1 sec vast te houden.;):D
Gaat trouwens erg goed. Doe je de schouderpress staand of zittend?

Als je de side lateral raises met gebogen arm doet en je zorgt dat je hand onder je elleboog is , dan is die oefenning nog veel zwaarder als met gestrekte arm ;)

Als je de side lateral raises met gebogen arm doet en je zorgt dat je hand onder je elleboog is , dan is die oefenning nog veel zwaarder als met gestrekte arm ;)

Misschien wel, maar dan wordt het voor mij een tegennatuurlijke beweging en krijg -ik- last van mijn gewrichten.;)

Ah ok .. nja het was maar een opmerking :D FF slim doen enzo ... :D

oke pre workout: 3giants en 1 big bacon kon et niej weerstaan :'(

BOR

14*40kg
12*45
10*50
10*55

one arm dumbbell row

14*22
12*24
10*26
10*30

lat pulley

14*41
12*45
8*49
6*54
6*59

deadlift

10*60
12*60
10*70
6*70
5*90
5*95

dumbbell shrugs

10*30
10*30
10*30
8*28

dumbbell curls

12*14
12*14
12*16
8*16

Abs

Na workout gelijk banaantje en nu heb ik

6boterhammen 100gr rosbief, 100gr kippenwit en 2tassen soep!

respect voor de constante stroom dikke workouts man!

ik doe men shrugs altijd bij schouders , toch weer netjes ...

wel weinig arm oefenningen deze week?

nice db row,ik ben daar zo slecht in he:P

Ah ok .. nja het was maar een opmerking :D FF slim doen enzo ... :D

zo slim vind ik hem eigenlijk niet...

side raises met gestrekte arm is in principe zwaarder dan met gebogen arm;
met een gestrekte arm is de lastarm ten opzichte van het draaipunt (je schouder) groter, het gewicht is dus zwaarder.
Om er ff wat natuurkunde op los te laten;

M = F * D (Moment in newtonmeter = force * distance)

force = de dumbel
distance = de afstand van de dumbbell tot het draaipunt (je schouder)

In dit geval spreken we van M.ex;
Het externe moment is de beweging(in een gewricht) die optreedt, dreigt op te treden of op moet treden als gevolg van een externe kracht, bijvoorbeeld de zwaartekracht.

Laatst bewerkt:

met een gestrekte arm is de lastarm ten opzichte van het draaipunt (je schouder) groter, het gewicht is dus zwaarder.

force = de dumbel

Het externe moment is de beweging(in een gewricht) die optreedt, dreigt op te treden of op moet treden als gevolg van een externe kracht, bijvoorbeeld de zwaartekracht.

Loo dit merke ik ook al en ik voel et et hardste met gestrekte armen...

Die DB rows gaan idd goed!

Waarom die single arm rows, nu heb je 3 oefeningen voor lats... Je kunt beter nog wat setjes dumbbell curl meer doen, anders train je je biceps niet echt in verhouding.

Maar ik ben maar een noob he...:D

Mooie stats nico!

Waarom die single arm rows, nu heb je 3 oefeningen voor lats... Je kunt beter nog wat setjes dumbbell curl meer doen, anders train je je biceps niet echt in verhouding.

Maar ik ben maar een noob he...:D

Wat maakt een bodybuilder? Iemand die bouwt aan et lichaam en ik doe gwn biceps tot ik voel dat ze vol zitten. Bicep groei hangt af van de grootte van je tricep. En yah ik train graag lats want ik wil ze huge!

force = de dumbel

Jma nee .. da heb ik wel niet gezegd..

Ik zeg

Gestrekte arm vs gebogen arm , met hand lager als elleboog

Dan wint de gebogen arm meet hand lager als elleboog ... Als die hand gelijk is met de ellebood dan is het inderdaad zwaarder .. dat weet ik ook wel ...

Je moet dus je arm rond de 25-30 ° naar onder laten hellen ... Je trekt dus een soort vanuit je elleboog en niet vanuit je hand :)

Ik heb het hier net getest met een licht gewicht en de gebogen arm met helling nr onder is zewaarder ... een stukje zwaarder zelfs...

Terug
Naar boven