XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

waarom beul je squad zo af eigenlijk? maakt niet echt sense

• Topic Starter Topic Starter
waarom beul je squad zo af eigenlijk? maakt niet echt sense

benen moeten dikker en sterker voor training eetik en erna ook deze training moet gwn goed bevoed zijn en meer kans maken op spiergroei benen alsk ze licht aanpak voelk ze niet. En naturel moet je hard trainen squeeeeeze kijk eens naar 1week at the dungeon dan dorian yates squuuueeeze :D

minder reps en meer gewicht :rolleyes:

Wat is er mis met Squad/lunges/calves/hams 4*8 ?

minder reps en meer gewicht :rolleyes:

Wat is er mis met Squad/lunges/calves/hams 4*8 ?

benen hebben naar mijn gevoel meer nodig dan 6reps.. Doel is meeste spier afbraak doen en veel reps+ high weight= afbraak+ voeding=opbouw=groei

lekkere squat

Was je ook van plan om een keert e toppen bij het squaten?

wat een maaltijd ! 600 gram vis , beest !

Ik heb btw gisteren én vandaag complimentjes gekregen op de fitness da er vooruitgang in zit :p

misschien meer iets vr mijn log , maar ik ben o zo fier :p

benen hebben naar mijn gevoel meer nodig dan 6reps.. Doel is meeste spier afbraak doen en veel reps+ high weight= afbraak+ voeding=opbouw=groei
+1 benen hebben reps nodig ! grote spiergroep groeit zowiezo al moeilijker (of je ziet het in ieder geval minder snel)

Laatst bewerkt door een moderator:
lekkere squat

Was je ook van plan om een keert e toppen bij het squaten?

Ik durf niet zo goed mijn max te doen :D alsk echt wil haal ik zeker 3keer 110 maar alsk fail hebik probleem want tis in een rack zonder beveiliging :eek:Het is nog echt hardcore...

ja ok maar hoe verleg je je max dan?
laat anders de instructeur erbij staan ofzo...dat die je mee kan helpen de barbell terug te leggen. Daar zijn ze immers voor

ja ok maar hoe verleg je je max dan?
laat anders de instructeur erbij staan ofzo...dat die je mee kan helpen de barbell terug te leggen. Daar zijn ze immers voor

ik doe geen 1keer max hoor kdoe liever 6 keer heavy weight zo bouwk op bv kdoe 6keer 80 week erna probeerk 6keer 85 en zo verder... 4-6 zijn mijn minste reps . Benen hebben toch wel wat reps nodig hoor...

ohhh je komt er dus vanzelf wel :D ach ik squat nu 2x in week met incline bench :roflol:

:cool:
ohhh je komt er dus vanzelf wel :D ach ik squat nu 2x in week met incline bench :roflol:

IS ook goe je kan lekker zwaar gaan en benen beetje naar voren :D Ik zou ook nog dumbbell lunges doen moestik geeen regular squat kunnen doen want lunges zorgen ook weer voor dat je evenwichtspieren traint:cool:

Zieke beentraining :D

ligt eraan - de ene keer 6 tot 8 reps , de andere keer 10 tot 12 reps - kracht , massa - het is maar hoe je het bekijkt

Laatst bewerkt door een moderator:
oke eerste opwarming wat flyes
dan:

dumbbell press

15*18kg
12*18kg
12*20
10*20

side lateral raise

12*8kg
10*10kg
12*8
10*10

barbell front raise

15*18kg
10*20kg
15*18kg
10*20kg

upright row

15*25kg
10*30kg
8*30kg
10*25kg

behind neck shoulder press

15*30kg
10*35kg
10*35kg
8*30kg

back shrugs (machine)

15*77kg
15*105kg

front shrugs

15*77kg
15*105kg

reverze gripped curls (barbell)

15*15kg
10*20kg
15*15kg
10*20kg

concentration curls

15*8kg
10*10kg
10*10kg
8*12kg
6*14kg

preacher curls

12*15kg
12*15kg wijd
10*20kg
10*20kg wijd
8*25kg
8*25kg(wijd)

biceps stonden zowat op ontploffen.

voedsel na training:

1zakje rijst en 243gr paardenbiefstuk
150gr rauwkost

thats it baby!

Leuk om te zien dat jij ook op zondag traint.
Goede training.:cool:

je doet flyes als opwarming en je traint je schouders?

Ik heb altijd geleerd vn de spiergroep op te warmen waar je vooral mee begint :p

Sterke schouders kerel :D

Terug
Naar boven