XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

Stang moet je ook meetellen man!

Stang meetellen eh man :D

mooie squats! wel de stang meetellen in het vervolg :p

ja daaar ben ik ook wel geïnteresseerd naar :) beide gewichten zijn mooi maar 105kg is natuurlijk veel mooire dan 85kg :p

• Topic Starter Topic Starter
Had je dat alleen met die 30kg fout gedaan? Of was je max setje dus 10x 105kg?:eek: Allebei erg goed vind ik, maar het is nogal een verschil.

Alleen bij die 30kg ... ik besluit wijselijk om nog niej boven de 100kg te squatten kwil geen risico's pakken.

tuurlijk, niets forceren, maar misschien binnekort eens naar de 90kg knallen? :p

VOeding van vandaag ( richting winterbulk)

ontbijt:
150gr brinta
ongeveer 30cl halfvolle melk
1banaan

tussendoor:10:00
4boterhammen
150gr rosbief

om 11:00
2tassen groentensoep

om 12:00
1zakje rijst
300gr stoomgroenten broccoli met wortel
+-150gr biefstuk

om 14:00
1grote tas soep met daarin 200gr tonijn

om 16:00
100gr zalm op 2bescuiten met dille tussen

om 18:30

4eiwitten en 2eigeelen in de pan
4volkoren boterhammen
150gram kippenwit
+-250gr cahmpignons
salade met rode bieten

om 20:00 word het:
0,5kg magere kwark+ appel

Voeding lukt aardig!

Morgen schouders + biceps doen

VOeding van vandaag ( richting winterbulk)

ontbijt:
150gr brinta
ongeveer 30cl halfvolle melk
1banaan

tussendoor:10:00
4boterhammen
150gr rosbief

om 11:00
2tassen groentensoep

om 12:00
1zakje rijst
300gr stoomgroenten broccoli met wortel
+-150gr biefstuk

om 14:00
1grote tas soep met daarin 200gr tonijn

om 16:00
100gr zalm op 2bescuiten met dille tussen

om 18:30

4eiwitten en 2eigeelen in de pan
4volkoren boterhammen
150gram kippenwit
+-250gr cahmpignons
salade met rode bieten

om 20:00 word het:
0,5kg magere kwark+ appel

Voeding lukt aardig!

Morgen schouders + biceps doen

Goed gegeten Nico;). Maareh een vraagje over je eten he. Kook je zelf ok kookt je ma of pa voor je? En wat vinden ze ervan dat je zo erg op je voeding let? en moet je het eten zoals kwark zelf betalen of betalen je ouders dat? Gewoon ff uit nieuwsgierigheid:)!

Laatst bewerkt door een moderator:
nette squat trouwens!! En die preachercurls hoe meet je dat gewicht:P? Doe je met stang of dumbbells? Als je met dumbbells doen is het wel heeeeeeel netjes:eek:

weinig kans dat hij 24/28kg met een dumbbell lift op de preacher curls :) zal wel met de barbell meegrekend zijn, en anders petje af hoor :D

edit: 100ste post :D

Goed gegeten Nico;). Maareh een vraagje over je eten he. Kook je zelf ok kookt je ma of pa voor je? En wat vinden ze ervan dat je zo erg op je voeding let? en moet je het eten zoals kwark zelf betalen of betalen je ouders dat? Gewoon ff uit nieuwsgierigheid:)!

Ik kook alles zelf maar bv vnaaf aten ouders eitjes dus ik scheidt eiwitten zelf enzo maak mijn eigen mixes kwark koopt mijn ma zelf vlees koopt ze ook ze vinden het best goed dat ik zo goed eet en bezig ben met voeding want voordien was dit echter niet het geval supplementen zoals whey moet ik zelf betalen. Soep had mijn ma toevallig gemaakt maar ik kan ze zelf ook maken. Alsk wat wil maak ik het eigenlijk meestal :rolleyes: Preachers zijn met bar he :D

Ik kook alles zelf maar bv vnaaf aten ouders eitjes dus ik scheidt eiwitten zelf enzo maak mijn eigen mixes kwark koopt mijn ma zelf vlees koopt ze ook ze vinden het best goed dat ik zo goed eet en bezig ben met voeding want voordien was dit echter niet het geval supplementen zoals whey moet ik zelf betalen. Soep had mijn ma toevallig gemaakt maar ik kan ze zelf ook maken. Alsk wat wil maak ik het eigenlijk meestal :rolleyes: Preachers zijn met bar he :D

Dan heb je het goed voor elkaar kerel dat je ma alles betaald behalve je whey;)

Dan nog een vraag ja ik ben lastig:P! Je stang met squatten weegt 20kg maar de gewone barbell dan waarmee je preacher curls doet? Ik neem zelf namelijk altijd 10kg als gewicht voor de stang maar twijfel nu of de stang geen 20kg weegt

Laatst bewerkt door een moderator:
mhh een preacher curl bar weegt meestal 8-12kg, bij ons in de gym is het 10 of 12, je kan kiezen. 20kg zal een preacher curl bar niet zijn... dat zijn de olympische barbells ;)

Dan heb je het goed voor elkaar kerel dat je ma alles betaald behalve je whey;)

Dan nog een vraag ja ik ben lastig:P! Je stang met squatten weegt 20kg maar de gewone barbell dan waarmee je preacher curls doet? Ik neem zelf namelijk altijd 10kg als gewicht voor de stang maar twijfel nu of de stang geen 20kg weegt

Haha ik doe preacher met zo'n ez bar en die weegt zo'n 10kg denkik :D dus preachers zijn rond de 24kg meestal. meestal een schijf van 5kg en eentje van 2,5 aan beide kanten.

inderdaad EZ bar ftw :p preacher curls met olympische bar zou er een beetje mong**l uitzien :roflol:

Thnx trouwens voor de info snap het nu helemaal:) Soms ben ik net een amateurtje:p

bwa, liever niet :p probeer jij het eens en film het, wil het wel eens zien :D

Terug
Naar boven