huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yah gewicht met die 10kg was met stang dus eig 30kg![]()
Allebei erg goed vind ik, maar het is nogal een verschil.Had je dat alleen met die 30kg fout gedaan? Of was je max setje dus 10x 105kg?Allebei erg goed vind ik, maar het is nogal een verschil.
VOeding van vandaag ( richting winterbulk)
ontbijt:
150gr brinta
ongeveer 30cl halfvolle melk
1banaan
tussendoor:10:00
4boterhammen
150gr rosbief
om 11:00
2tassen groentensoep
om 12:00
1zakje rijst
300gr stoomgroenten broccoli met wortel
+-150gr biefstuk
om 14:00
1grote tas soep met daarin 200gr tonijn
om 16:00
100gr zalm op 2bescuiten met dille tussen
om 18:30
4eiwitten en 2eigeelen in de pan
4volkoren boterhammen
150gram kippenwit
+-250gr cahmpignons
salade met rode bieten
om 20:00 word het:
0,5kg magere kwark+ appel
Voeding lukt aardig!
Morgen schouders + biceps doen
. Maareh een vraagje over je eten he. Kook je zelf ok kookt je ma of pa voor je? En wat vinden ze ervan dat je zo erg op je voeding let? en moet je het eten zoals kwark zelf betalen of betalen je ouders dat? Gewoon ff uit nieuwsgierigheid
!Goed gegeten Nico. Maareh een vraagje over je eten he. Kook je zelf ok kookt je ma of pa voor je? En wat vinden ze ervan dat je zo erg op je voeding let? en moet je het eten zoals kwark zelf betalen of betalen je ouders dat? Gewoon ff uit nieuwsgierigheid
!
Preachers zijn met bar he 
Ik kook alles zelf maar bv vnaaf aten ouders eitjes dus ik scheidt eiwitten zelf enzo maak mijn eigen mixes kwark koopt mijn ma zelf vlees koopt ze ook ze vinden het best goed dat ik zo goed eet en bezig ben met voeding want voordien was dit echter niet het geval supplementen zoals whey moet ik zelf betalen. Soep had mijn ma toevallig gemaakt maar ik kan ze zelf ook maken. Alsk wat wil maak ik het eigenlijk meestalPreachers zijn met bar he
![]()

! Je stang met squatten weegt 20kg maar de gewone barbell dan waarmee je preacher curls doet? Ik neem zelf namelijk altijd 10kg als gewicht voor de stang maar twijfel nu of de stang geen 20kg weegtDan heb je het goed voor elkaar kerel dat je ma alles betaald behalve je whey
Dan nog een vraag ja ik ben lastig! Je stang met squatten weegt 20kg maar de gewone barbell dan waarmee je preacher curls doet? Ik neem zelf namelijk altijd 10kg als gewicht voor de stang maar twijfel nu of de stang geen 20kg weegt
dus preachers zijn rond de 24kg meestal. meestal een schijf van 5kg en eentje van 2,5 aan beide kanten.inderdaad EZ bar ftwpreacher curls met olympische bar zou er een beetje mong**l uitzien
![]()