MuscleMeat

Nicolas training for bigness

je bent nog steeds aardig bezig !!

goeie training weer, ben niks anders gewoon van je! toppie

• Topic Starter Topic Starter
Nice die machine shrugs;)!!
Die squats van je vorige training gaan ook lekker!!
Heb je trouwens met upright rows geen last van je polsen tijdens en na de oefening?

Voor upright rows neem ik een ez bar in het midden. Probeer et eens! Nix van last!

Inderdaad zo doe ik de upright rows ook! Gaat lekker man, zeker voor jou leeftijd heb je eigenlijk nog wedstrijd ambities ergens in de toekomst ofzo?

netjes man dat is wel veel gewicht dat je verloren bent.
probeer het wel vast te houden.
ik ben zelf ook te zwaar geweest,ga er voor je bent nog jong tjd genoeg voor een mooie body te creeren.
keep up the good work

Inderdaad zo doe ik de upright rows ook! Gaat lekker man, zeker voor jou leeftijd heb je eigenlijk nog wedstrijd ambities ergens in de toekomst ofzo?

Doel is vooral meer en brute spiermassa mijn levensdroom is voor mijn 21ste een true natural bb wedstrijd mee te doen en niet zwaar afgaan... Alles kan nog dus we will see :D

haha vet man ik zou ook nog wel voor me 21ste op de planken willen staan maar 1.8 jaar is te krap denk ik voor mij ach ja ik wil iig wel binnekort een paar wedstrijdjes gaan kijken (kunnen we samen het podium op muahahah :P)! Ik ga deze log volgen!

goeie training nico , ik blijf er wel bij dat je delta's teveel pakt met 4 oefeningen

Laatst bewerkt door een moderator:
haha vet man ik zou ook nog wel voor me 21ste op de planken willen staan maar 1.8 jaar is te krap denk ik voor mij ach ja ik wil iig wel binnekort een paar wedstrijdjes gaan kijken (kunnen we samen het podium op muahahah :P)! Ik ga deze log volgen!

Leuk dat je mijn log gaat volgen uit sympatie en interesse doe ik dit ook :D

Sebastiaan HAha thnx!

Doel is vooral meer en brute spiermassa mijn levensdroom is voor mijn 21ste een true natural bb wedstrijd mee te doen en niet zwaar afgaan... Alles kan nog dus we will see :D
Een super doel. Wel een moeilijk te halen doen, maar moet te de zijn, ga ervoor!

Laatst bewerkt door een moderator:
good luck & go for it met dat doel man ;) ga dit volgen ;)

korte training

chest press barbell
10*40
10*60
8*70
5*70

incline dumbbell press
10*18
10*20
10*22
8*24
4*26

decline dumbbell press
10*22
10*22
8*22
6*24

then home and study

first train the body, then the mind ;) mooie gewichten ;)

Kracht in de borst is niet mis zo te zien, goed man!

Kort, maar krachtig. Goed bezig.

mooie training! kort en krachtig!

lekker bezig hoor kerel,

keep the spirit

Terug
Naar boven