Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die machine shrugs!!
Die squats van je vorige training gaan ook lekker!!
Heb je trouwens met upright rows geen last van je polsen tijdens en na de oefening?
Inderdaad zo doe ik de upright rows ook! Gaat lekker man, zeker voor jou leeftijd heb je eigenlijk nog wedstrijd ambities ergens in de toekomst ofzo?

Doel is vooral meer en brute spiermassa mijn levensdroom is voor mijn 21ste een true natural bb wedstrijd mee te doen en niet zwaar afgaan... Alles kan nog dus we will see![]()
haha vet man ik zou ook nog wel voor me 21ste op de planken willen staan maar 1.8 jaar is te krap denk ik voor mij ach ja ik wil iig wel binnekort een paar wedstrijdjes gaan kijken (kunnen we samen het podium op muahahah)! Ik ga deze log volgen!

Een super doel. Wel een moeilijk te halen doen, maar moet te de zijn, ga ervoor!Doel is vooral meer en brute spiermassa mijn levensdroom is voor mijn 21ste een true natural bb wedstrijd mee te doen en niet zwaar afgaan... Alles kan nog dus we will see![]()
Voor upright rows neem ik een ez bar in het midden. Probeer et eens! Nix van last!
Succes met trainen kerel!