HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee gast, goed bezig met trainingen, kracht gaat progressief vooruit.. Ik denk alleen dat je toch wat meer moet eten! Ik pak momenteel zo'n 1,5 kilo per maand, en dat is echt al clean bulking. Gezien je stats (82 kilo, 1.93) kan je nog flink aankomen, met meer eten zou dit sneller gaan!
Weinig is het niet, maar je bent een flinke vent, 1.93, dus je hebt ook veel nodig. Plus het feit dat je maar zo weinig aankomt betekend dat je je cals moet uppen. fl**ker bijvoorbeeld is wat olijfolie door een shake, shotglaasje (0,05) is al 400 kc's, reken uit je winst. Zijn ook nog eens meervoudig onverzadigde vetten, beter kan je het niet hebbenBij mij gaat clean echt al moeilijkhoor kijk net middagmaal op: 600gr pangasiusfilet in paneermeel en 0,3kg broccoli en zakje rijst (das denkik toch een aardig grote meal?) Strax volgt nog blikkie tonijn in soep en dan trainen erna 6boterhammen met 200gr kippenwit en 4eiwitten in de pan en dan bakje kwark.
Mooie training Nico. Waarom blijf je trouwens het tweede setje elke keer hangen en ga je pas de 3e omhoog?
Dan denk ik de spier werken 

Lekkere training Nico!
Train je je triceps ook nog anders?