XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

je gaat echt als de brandweer kerel !!

600 gram vis in een keer is teveel trouwens; je lichaam kan geloof ik maar 50 gr eiwit per 3 uur verwerken, dit is 120 gram. Poep je gewoon direct uit. Heel veel eten in een keer is niet goed!

kan je hier bewijs van geven? niet dat ik je niet geloof, maar soms eet ik ook 400 gram kipfilet(84 gram eiwit) + een shake 23gram in 1 maaltijd naar binnen,groenten en zo niet meegerekend. en ik heb ik nouwelijks problemen mee, geen schijt of pis erna, gewoon hard trainen :)

@nico doe je eigenlijk cardio?

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is ook cardio he :p maar misschien kan je nog meer eten om meet te gainen?

training: shoulders+ biceps

dumbbell shoulderpresss:

12*18
10*20
10*20
8*22

dumbbell side raise
10*8
10*8
8*10
6*12

front raise
10*20
10*22
10*22
6*22

upright rows
15*20
15*20
10*30
8*30

dan shrugs met machine:

10*80
10*100
10*120
10*126

biceps:

barbell curls

10*20
10*24
10*24
8*30

dumbbell concentration curls
10*8
10*10
10*10
7*12

preacher curls
10*20
10*25
8*30

home: 1zakje rijst, +-200gr kip,+-400gr broccoli en nu tasje kofieee

lekker jonge, blijf zo gaan!

Goed bezig, volhouden en doorgaan!

kan je hier bewijs van geven? niet dat ik je niet geloof, maar soms eet ik ook 400 gram kipfilet(84 gram eiwit) + een shake 23gram in 1 maaltijd naar binnen,groenten en zo niet meegerekend. en ik heb ik nouwelijks problemen mee, geen schijt of pis erna, gewoon hard trainen :)
Geen bewijs, maar wel discussie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/hoeveel-eiwitten-per-maaltijd-2379/#post31990
En:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/berekenen-energie-eiwit-koolhyrdaat-behoefte-42902/#post733810

Ohya so what alsje teveel binnenkrijgt poep et weer uit schijt die plee aan flarden gwn vreten en groeien! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ohya so what alsje teveel binnenkrijgt poep et weer uit schijt die plee aan flarden gwn vreten en groeien! :D
Maakt idd niet uit. Het gaat pas uitmaken als je bij een andere maaltijd niet genoeg eiwitten binnen krijgt, dan had je de boel dus ook kunnen verdelen, en is het zonde. Zowieso is het niet bepaald kost effectief, maargoed, tis mijn zaak ook niet wat jullie vreten, doe je ding

Stelletje eigenwijze pubers ;)

Yah iedere maaltijd van mij bevat proteine van ochtend tot avond:D Zolang ik nog eten van thuis krijg wat ik wil vreet ik shitass proteines misschien later als ik et zelf moet betalen zal ik wat zuiniger zijn maar voedsel blijft nr1 prioriteit voor mij:D

Goed bezig nic

Yah iedere maaltijd van mij bevat proteine van ochtend tot avond:D Zolang ik nog eten van thuis krijg wat ik wil vreet ik shitass proteines misschien later als ik et zelf moet betalen zal ik wat zuiniger zijn maar voedsel blijft nr1 prioriteit voor mij:D

inderdaad, zolang ouders betale blijf ik vrete tot ik doodval :D

Terug
Naar boven