XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

Mooi volle schema Nico! Die DB presses komen aardig. De MP staat alleen een beetje in contrast. Misschien heb je de stang nog niet helemaal onder controle? Normaal gesproken doe je met DBs minder dan met stang...

• Topic Starter Topic Starter
Mooi volle schema Nico! Die DB presses komen aardig. De MP staat alleen een beetje in contrast. Misschien heb je de stang nog niet helemaal onder controle? Normaal gesproken doe je met DBs minder dan met stang...

Ik mp nog niet zo lang en et gaat er ook niet echt om et gewicht ik doe ze heel traag met een constante spanning. Enja dumbbells liggen mij beter dan een barbell kweenie hoe dit komt :P

Oh ja, jij ging in eerste instantie voor massa he?

Ik kan wel gokken waarom de DBs je beter liggen; met stang heb je minder bewegingsvrijheid, in andere woorden hij verplicht in zeker mate een bepaald bewegingstraject. Als je daar niet helemaal in meegaat (misschien omdat je nog niet voelt hoe je het beste kan pressen) kan je het jezelf moeilijk maken.

Oh ja, jij ging in eerste instantie voor massa he?

Ik kan wel gokken waarom de DBs je beter liggen; met stang heb je minder bewegingsvrijheid, in andere woorden hij verplicht in zeker mate een bepaald bewegingstraject. Als je daar niet helemaal in meegaat (misschien omdat je nog niet voelt hoe je het beste kan pressen) kan je het jezelf moeilijk maken.

Yah zo voel ik dumbbell flyes beter dan benchpress :P

Yah zo voel ik dumbbell flyes beter dan benchpress :P
Dat komt doordat het een andere oefening is dan BP. Ik bedoelde dat een MP qua uitvoering een beetje lijkt op een DB shoulder press, net als flat DB press vs. flat BB press. Meestal kun je een BB press zwaarder dan een DB press. Omgekeerd komt niet vaak voor. Bij jou iig wel :).

Laatst bewerkt door een moderator:
Nico telt de stang nooit mee he mensen....

Dat hoort wel zo Nico...

Voortaan gewoon stang meetellen.

een MP voer je uit met een 10kg-barbell(tenzij hij het met een ol. barbell doet?) en dus doet hij nu max 40kg(incl barbell)=> 40kg/2 = 20kg per hand
met dumbbells doet hij 22kg per hand dus nog steeds meer ;) goeie training trouwens nico :p

Nico telt de stang nooit mee he mensen....

Dat hoort wel zo Nico...

Voortaan gewoon stang meetellen.

Nog steeds niet? Dacht dat je dat tegenwoordig wel deed?
Dit is idd gelijk een verschil van 20kg.
6* 50kg is dan weer heel netjes.

Het gaat verder erg goed Nico! Vooral je eten blijf ik goed vinden:thumbs:
Wat bedoel je eigenlijk met een zakje rijst? Is dat zo een kant en klaar iets voor de magnetron ofzo? Hoeveel gram?

zakje rijst = 125gr ongekookte dus gekookt geen idee.

chest+ triceps

flat dumbbell press
10*22
10*22
8*24
8*26

decline chest barbell press
10*50
10*50
10*50
10*50

dumbbell incline chest press
10*22
8*22
6*24
6*26

dumbbell flyes
10*10
10*12
10*14
6*16

tricep skullcrusher
10*20
10*20
10*24
6*30 ( met beetje hulp laatste 2 reps)

rope pulldown
10*22
10*24
10*24
7*24

voeding erna: 1zakje rijst, 300gr broccoli+ wortels,200gr kalkoen

goeie decline press man! ohja, rijst word ongeveer 2 keer zo zwaar als je het kookt, dus 125g ongekookt is ~250g gekookt.

Lekker volume voor borst:D

Mooi gedaan hoor... pompert!!! :D

netjes die flyes na al die druk-oefeningen

mooie borstraining ouwe, lekker volume.

nico is weer aan het knalleeeeuh :p

Oke vandaag niet zo inform en beetje down vanwege de reuma opstoot 4tenen ontstoken yeeha... 4maand geen last van gehad de winter is er en nu klotezooi is back maarja nix houd me tegen van trainen.

BOR strict van de grond en tot onderbuik

12*50
10*50
8*50
8*60

deadlift: ging klote vanwege tenen
15*60
12*60
6*80
6*80
6*80
2*102

lat pulldown
behind neck

10*45
10*53
10*59
4*68

single arm row
10*22
10*24
8*26
8*30

barbell smith shrugs
15*80
15*80
10*90
10*90

bicep curls
20*12
20*12
12*15
12*15

barbell curls (zeer strics)
10*22
10*22
8*27
8*27

biceps one arm cable curls
10*7kg
10*9kg
10*13kg
10*16kg

klein beetje abs en naar huis

voeding vandaag:

ochtend:150gr brinta + 33cl melk en whey shake en banaan
tussendoor:6boterhammen +-80gr pindakaas
middagmaal:3pangasusfilets in de panneermeel en 1zakje rijst en 400gr broccoli
tussendoor:whey shake en no shotgun
trainen
avondmeal:6boterhammen 200gr kippenwit,50grzalm,30gr pindakaas en 300gr broccoli
voor slapen:0,5kg kwark + appel

toch nog een mooie training gedaan, ook al had je last van die reuma :thumbs: karakter ;)

toch weer een stevige training nico - armen zullen wel vol zitten

Oke vandaag niet zo inform en beetje down vanwege de reuma opstoot 4tenen ontstoken yeeha... 4maand geen last van gehad de winter is er en nu klotezooi is back maarja nix houd me tegen van trainen.
Balen man! Klasse dat je toch hebt getraind.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven