- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi volle schema Nico! Die DB presses komen aardig. De MP staat alleen een beetje in contrast. Misschien heb je de stang nog niet helemaal onder controle? Normaal gesproken doe je met DBs minder dan met stang...

Oh ja, jij ging in eerste instantie voor massa he?
Ik kan wel gokken waarom de DBs je beter liggen; met stang heb je minder bewegingsvrijheid, in andere woorden hij verplicht in zeker mate een bepaald bewegingstraject. Als je daar niet helemaal in meegaat (misschien omdat je nog niet voelt hoe je het beste kan pressen) kan je het jezelf moeilijk maken.

Dat komt doordat het een andere oefening is dan BP. Ik bedoelde dat een MP qua uitvoering een beetje lijkt op een DB shoulder press, net als flat DB press vs. flat BB press. Meestal kun je een BB press zwaarder dan een DB press. Omgekeerd komt niet vaak voor. Bij jou iig wel
.Nico telt de stang nooit mee he mensen....
Dat hoort wel zo Nico...
Voortaan gewoon stang meetellen.
toch weer een stevige training nico - armen zullen wel vol zitten

Balen man! Klasse dat je toch hebt getraind.Oke vandaag niet zo inform en beetje down vanwege de reuma opstoot 4tenen ontstoken yeeha... 4maand geen last van gehad de winter is er en nu klotezooi is back maarja nix houd me tegen van trainen.