g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe krijg je het naar binnen iedere dagMaar goed als het bij mij van binnen weer goed zit ga ik ook vreselijk bulken; misschien wel tot 95kg?
Lekker bezig man.![]()

normaal lukt dit wel maar vandaag heb ik een big problem gehad alle planning tot en met 12uur ging zoals gewoonlijk tot mijn moeder zij we gaan naar au chan boodschappen doen in frankrijk. Nietsvermoedende rook ik daar de geur van cheeseburgers van quik. Oke naar de quik 1supreme cheese menu goed ikke hamburger moeder frietjes. dan dam was lekker moeder zo alsje er nog wilt ik ga halen nu is je laatste kans dam. Oke goed een giant en een cheeseburger er nog bij voor mij. Yeeha bulky bulky. haalde effe amerikaans filmpje voor me hoofd van bbr' die mac at voor trainen. Ik naar de gym
legs
leg extension
15*53
12*53
10*69
8*77
squat in smith (1e keer wat een helse rugpijn zo geforceerde oef)
15*40
10*60
10*70
10*80
leg curl (seated)
15*30
15*30
10*36
6*41
4setjes reverze gripped peckdeck
gewicht weetk niejmeer was 1e keer
dan liggend cable bicep curls (echt try it)
10*22
10*22
10*22
8*22
was 1e keer ook en wauw goeie oef voelde zalig!
triceps dumbbell behind head seated
10*20
10*20
8*20
6*22
thuiskomen:eten zakje rijst 125gr(ongekookte) + whey shake

sloop die smith-squat in godsnaam uit je schema als je kunt! En bulken bij welke fastfood keten is gewoon heerlijk bunkeren! Volgens mij kun je het wel hebben ookGoeie training man! Keep up the great work!

Ik blijf me over je eetschema verbazen! Je eet lekker veel en nog is mooi gestructueert ook. Eet je eigenlijk met het avondeten apart?

We eten samen maar als ouder friet,aardappelen,gebakken patat ofzo ieten eet ik altijd rijst. Als zij volkoren pasta eten eet ik volkoren pasta met goede vlees/vis bron . Maarja ouders vindet et best wel goed.vooral omdat ik zoveel sport en ze zien de resultaten wel![]()
Damn, respect! Hoeveel ben je eigenlijk aangekomen vanaf het moment dat je begonnen bent met trainen?
vorig jaar te dun 74kg @1m90 atm sinds ik train : van 74naar 83 = 10kg
maar ik train nog maar maand of 6-8 specifiek bb
Dervoor alleen lopen enzo.
Alleen waarom squatten in de smithmachine, als je het over een geforceerde oefening hebt is dat het wel.. Squat in de smith is altijd duwwerk met de rug en weet ik wat nog meer. Het begint meestal goed, je focust je op je quads, maar als het lastiger begint te worden is het altijd smerig smokkelen in de smith.. 

Zie dat jij ook een blog hebt, eens ff kijken dan maar
Nette armtrainingenAlleen waarom squatten in de smithmachine, als je het over een geforceerde oefening hebt is dat het wel.. Squat in de smith is altijd duwwerk met de rug en weet ik wat nog meer. Het begint meestal goed, je focust je op je quads, maar als het lastiger begint te worden is het altijd smerig smokkelen in de smith..
Verder, keep up the good work![]()

Ik heb die liggende barbell curls al eens geprobeerd. Helaas zijn bij ons de bankjes te laag, beetje jammer!