AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

Tjah mijn moeder kookt met plezier, zeker omdat ze nu geen vuile voetbalkleren meer moet wassen sinds 2 jaar :p

• Topic Starter Topic Starter
Hoe krijg je het naar binnen iedere dag??? Maar goed als het bij mij van binnen weer goed zit ga ik ook vreselijk bulken; misschien wel tot 95kg?
Lekker bezig man.:D

normaal lukt dit wel maar vandaag heb ik een big problem gehad alle planning tot en met 12uur ging zoals gewoonlijk tot mijn moeder zij we gaan naar au chan boodschappen doen in frankrijk. Nietsvermoedende rook ik daar de geur van cheeseburgers van quik. Oke naar de quik 1supreme cheese menu goed ikke hamburger moeder frietjes. dan dam was lekker moeder zo alsje er nog wilt ik ga halen nu is je laatste kans dam. Oke goed een giant en een cheeseburger er nog bij voor mij. Yeeha bulky bulky. haalde effe amerikaans filmpje voor me hoofd van bbr' die mac at voor trainen. Ik naar de gym :D

legs

leg extension
15*53
12*53
10*69
8*77

squat in smith (1e keer wat een helse rugpijn zo geforceerde oef)
15*40
10*60
10*70
10*80

leg curl (seated)
15*30
15*30
10*36
6*41

4setjes reverze gripped peckdeck
gewicht weetk niejmeer was 1e keer

dan liggend cable bicep curls (echt try it)
10*22
10*22
10*22
8*22

was 1e keer ook en wauw goeie oef voelde zalig!

triceps dumbbell behind head seated
10*20
10*20
8*20
6*22

thuiskomen:eten zakje rijst 125gr(ongekookte) + whey shake

normaal lukt dit wel maar vandaag heb ik een big problem gehad alle planning tot en met 12uur ging zoals gewoonlijk tot mijn moeder zij we gaan naar au chan boodschappen doen in frankrijk. Nietsvermoedende rook ik daar de geur van cheeseburgers van quik. Oke naar de quik 1supreme cheese menu goed ikke hamburger moeder frietjes. dan dam was lekker moeder zo alsje er nog wilt ik ga halen nu is je laatste kans dam. Oke goed een giant en een cheeseburger er nog bij voor mij. Yeeha bulky bulky. haalde effe amerikaans filmpje voor me hoofd van bbr' die mac at voor trainen. Ik naar de gym :D

legs

leg extension
15*53
12*53
10*69
8*77

squat in smith (1e keer wat een helse rugpijn zo geforceerde oef)
15*40
10*60
10*70
10*80

leg curl (seated)
15*30
15*30
10*36
6*41

4setjes reverze gripped peckdeck
gewicht weetk niejmeer was 1e keer

dan liggend cable bicep curls (echt try it)
10*22
10*22
10*22
8*22

was 1e keer ook en wauw goeie oef voelde zalig!

triceps dumbbell behind head seated
10*20
10*20
8*20
6*22

thuiskomen:eten zakje rijst 125gr(ongekookte) + whey shake

training duurde 45min dus goed voor massa :D

Laatst bewerkt door een moderator:
sloop die smith-squat in godsnaam uit je schema als je kunt! En bulken bij welke fastfood keten is gewoon heerlijk bunkeren! Volgens mij kun je het wel hebben ook ;) Goeie training man! Keep up the great work!

sloop die smith-squat in godsnaam uit je schema als je kunt! En bulken bij welke fastfood keten is gewoon heerlijk bunkeren! Volgens mij kun je het wel hebben ook ;) Goeie training man! Keep up the great work!

Zit niet in mijn schema was gwn eens een losse training had er zin in gwn vreten en trainen en vreten. om te groeien :D

Liggend cable bicep curls is idd een heerlijke oefening! :thumbs:

Ik blijf me over je eetschema verbazen! Je eet lekker veel en nog is mooi gestructueert ook. Eet je eigenlijk met het avondeten apart?

Ik blijf me over je eetschema verbazen! Je eet lekker veel en nog is mooi gestructueert ook. Eet je eigenlijk met het avondeten apart?

We eten samen maar als ouder friet,aardappelen,gebakken patat ofzo ieten eet ik altijd rijst. Als zij volkoren pasta eten eet ik volkoren pasta met goede vlees/vis bron . Maarja ouders vindet et best wel goed.vooral omdat ik zoveel sport en ze zien de resultaten wel :D

We eten samen maar als ouder friet,aardappelen,gebakken patat ofzo ieten eet ik altijd rijst. Als zij volkoren pasta eten eet ik volkoren pasta met goede vlees/vis bron . Maarja ouders vindet et best wel goed.vooral omdat ik zoveel sport en ze zien de resultaten wel :D

Damn, respect! Hoeveel ben je eigenlijk aangekomen vanaf het moment dat je begonnen bent met trainen?

Laatst bewerkt door een moderator:
netjes man!!
Ik ga straks liggende bicep curl maar eens proberen ;) ben benieuwd, heb er veel goeds over gehoord :)

Damn, respect! Hoeveel ben je eigenlijk aangekomen vanaf het moment dat je begonnen bent met trainen?

Wel eerst was ik zwaar obesiatas 108kg @ 1m88 no sport 2jaar geleden:D vorig jaar te dun 74kg @1m90 atm sinds ik train : van 74naar 83 = 10kg :D maar ik train nog maar maand of 6-8 specifiek bb:D Dervoor alleen lopen enzo.

Goed bezig, ga zo door!

nice man:thumbup:

Ik heb die liggende barbell curls al eens geprobeerd. Helaas zijn bij ons de bankjes te laag, beetje jammer! Mooie training weer, Nicolas!!

Zie dat jij ook een blog hebt, eens ff kijken dan maar ;)

Nette armtrainingen :) Alleen waarom squatten in de smithmachine, als je het over een geforceerde oefening hebt is dat het wel.. Squat in de smith is altijd duwwerk met de rug en weet ik wat nog meer. Het begint meestal goed, je focust je op je quads, maar als het lastiger begint te worden is het altijd smerig smokkelen in de smith.. :P

Verder, keep up the good work :D

Zie dat jij ook een blog hebt, eens ff kijken dan maar ;)

Nette armtrainingen :) Alleen waarom squatten in de smithmachine, als je het over een geforceerde oefening hebt is dat het wel.. Squat in de smith is altijd duwwerk met de rug en weet ik wat nog meer. Het begint meestal goed, je focust je op je quads, maar als het lastiger begint te worden is het altijd smerig smokkelen in de smith.. :P

Verder, keep up the good work :D

Ik had er gewoon eens zin in ik had filmpje gezien met Dorian yates squattend in smith en dacht why not :D

So nette trainingen zie ik!

rug+ biceps

Bor:
10*52
10*52
10*52
6*62
1*72 (krak hevige pijn in onderrug)

deadlift
10*60
10*60
8*70
5*80
3*80
3*90

te veel pijn in rug wijselijk deadlift gestopt ik weet et niejmeer die oefening lukt echt niet goed!

beetje long pull om dl te compenseren
10*45
8*50
6*68

single arm row
10*22
10*24
8*26
6*30

cable pull down behind neck
10*45
8*53
8*53
6*59
4*68

shrugs
10*70
10*80
10*80
10*80

bicep curls
16*12
12*12
12*13
12*14
10*15

flat barbell curls
10*22
10*22
8*30
6*30

cable curls one arm
10*9
10*12
10*14
8*16

eten: ochtend 150gr brinta+whey+melk+banaan
tussendoor:4boterhammen pindakaas
middag:+-500gr pangasus+1zakje rijst en 350gr broccoli
tussendoor:1whey shake en 2scoops no shotgun
avond:6boterhammen 4met 150gr kalkoen en 2met +-50gr pindakaas en 5scampi's en 5langoustines
voor slapen:0,5kg kwark + appel

pas op met die rug , je hebt er maar 1
neem de goeie houding aan als je voorover oefeningen doet
kont naar achter .

Terug
Naar boven