Fitness Seller

Nicolas training for bigness

nette training! Die smith press, is dat een bench press in een smit machine of sla ik de bal compleet mis?

eens ik richting 90kg weeg dan probeer ik et weer :P

waarom eerst 90 kg wegen om te deadliften - gewoon doen - techniek op-bouwen - laag beginnen in gewicht en dan komt alles goed - ik denk dat je te snel zwaar bent gegaan - deadlift is massa en kracht-pakker ineen

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
waarom eerst 90 kg wegen om te deadliften - gewoon doen - techniek op-bouwen - laag beginnen in gewicht en dan komt alles goed - ik denk dat je te snel zwaar bent gegaan - deadlift is massa en kracht-pakker ineen

oef lgit me gewoon niet na elke training pijn in rug en alsk de oef doe voelt het ook niet goed ik voel alleen pijn in onderrug. Enja het zal veel uitmaken hoor als ik deadlift laten vallen...

Het is een ontzettend lekkere oefening, maar inderdaad, als hij bij jou gewoon niet goed voelt en geen zin hebt om aan techniek te werken maakt dat helemaal niks uit. De grootste jongen in onze sportschool doet ook geen deadlifts. Soms kom ik ook reacties tegen van mensen in de trend van: "geen deadlift is k*tschema". Dit is dikke bullshit.

Als hij het zonder kan kan jij het ook! ';)

• #1.066
Het is een ontzettend lekkere oefening, maar inderdaad, als hij bij jou gewoon niet goed voelt en geen zin hebt om aan techniek te werken maakt dat helemaal niks uit. De grootste jongen in onze sportschool doet ook geen deadlifts. Als jij het zonder kan kan jij het ook! ';)

Ik merk zelfs dat meeste bb'rs in mijn gym niet dl'en gewoon je kan als bb'r kans op rugpijn best missen als kiespijn...

oef lgit me gewoon niet na elke training pijn in rug en alsk de oef doe voelt het ook niet goed ik voel alleen pijn in onderrug. Enja het zal veel uitmaken hoor als ik deadlift laten vallen...

Komop p*ssy deadliften!! :P

Gewoon veel doen en zo nodig met weinig gewicht en veel reps dan gaat de pijn vanzelf weg! Tegen de tijd dat je dan 90 kg weegt heb je de hele beweging al geleerd en pomp je als een malle!!

Good luck

klopt ook wel - ik ben bij ons ook de enige voor zover ik weet die deadlift ( s'avonds train ik nooit ) ik ben ook een liefhebber ervan terwijl hij bij mij op dit ogenblik ook niet zo supergaat - nou dan laat je hem even achterwege en dan blader je over een maand je post weer effe door en dan zie je mijn post en dan denk je - yep ik ga het weer proberen - light weight baby;)

alleen maar gebitch....niet getraint vandaag?

Ik merk zelfs dat meeste bb'rs in mijn gym niet dl'en gewoon je kan als bb'r kans op rugpijn best missen als kiespijn...

Waarheid als een koe. Klopt: ben zelf tijdens het deadliften en autodeadliften 2x genadeloos door mijn rug heen gegaan en ben idd een stuk voorzichtiger geworden nadien.;):D

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk schema Nicolas! En als een oefening (bij jou deadlift) je training meer belemmert dan bevordert is het gewoon het beste deze eruit te laten of héél langzaam op te bouwen. Je lichaam is nog steeds de beste raadgever ;)

• #1.072
Woensdag: Back+triceps

Bent over rows 4*10
10*50
10*50
10*50
8*62

Low pulley row 4*10
10*45
10*50
10*54
10*58

Cable pulldown behind neck superset met naar chest 3*10
Kortom deze oefening was een helll!!! biceps stonden op knallen.

behind neck:10*45
naar chest:10*45

behind neck:10*53
naar chest:10*45

behind neck:6*59
naar chest:5*45

behind neck:5*68

Single arm rows: 4*10
10*22
10*24
10*26
8*30
Smith shrugs achterkant : 4*10
10*60
10*60
10*70
10*70

close grip bench (in smith): 4*10
10*40
10*40
10*50
10*50

Cable pushdown: 4*10
10*18
10*18
8*22
8*22
Tricep rope extension: 4*10
10*18
10*18
10*22
10*24

voedsel: ochtend:150gr brinta+ 0,5l halfvolle melk en banaan en whey shakeje
tussendoor:6boterhammen pindakaas
middag:2pangasius filets in de bloem gebakken met zakje rijst en +-350gr broccoli
voor trainen:1pangasius filet en halfzakje rijst
trainen
erna:4boterhammen 150gr kippenwit en 2boterhammen 30gr pindakaas
voor slapen:0,5kg kwark + appel

Waarheid als een koe. Klopt: ben zelf tijdens het deadliften en autodeadliften 2x genadeloos door mijn rug heen gegaan en ben idd een stuk voorzichtiger geworden nadien.;):D

Hieruit veronderstel ik dat jij een strongman bent? :D

Laatst bewerkt:
Lekkere training ouwe!
Superset ga ik ook zeker eens proberen:thumbup:
Netjes die 8*30 single arm row!

Nice nicolas!! die low pulley row is echt ziek man:o! En die gewone bent over row ook. Dat krijg ik echt nooit voor elkaar. Niets dan respect dus, ga zo door!

die BOR's zijn idd wel nice!

Zeker goed!

Je bent al lekker sterk voor je leeftijd.

Ik heb je LOG is door gebladerd en je pics bekeken, ik moet nog ff gaan voordat ik qua gewichtten en fysiek zover ben als jij......... Klasse man en dat al op jouw leeftijd. Had ik misschien ook veel jonger en niet pas op m'n 41e moeten beginnen.......

Terug
Naar boven