g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette training! Die smith press, is dat een bench press in een smit machine of sla ik de bal compleet mis?
waarom eerst 90 kg wegen om te deadliften - gewoon doen - techniek op-bouwen - laag beginnen in gewicht en dan komt alles goed - ik denk dat je te snel zwaar bent gegaan - deadlift is massa en kracht-pakker ineen

Het is een ontzettend lekkere oefening, maar inderdaad, als hij bij jou gewoon niet goed voelt en geen zin hebt om aan techniek te werken maakt dat helemaal niks uit. De grootste jongen in onze sportschool doet ook geen deadlifts. Als jij het zonder kan kan jij het ook! '![]()
oef lgit me gewoon niet na elke training pijn in rug en alsk de oef doe voelt het ook niet goed ik voel alleen pijn in onderrug. Enja het zal veel uitmaken hoor als ik deadlift laten vallen...

Ik merk zelfs dat meeste bb'rs in mijn gym niet dl'en gewoon je kan als bb'r kans op rugpijn best missen als kiespijn...

Waarheid als een koe. Klopt: ben zelf tijdens het deadliften en autodeadliften 2x genadeloos door mijn rug heen gegaan en ben idd een stuk voorzichtiger geworden nadien.![]()