MuscleMeat

Nicolas training for bigness

niet te vroeg juichen met je rug kerel ;) Ik had vandaag ook nog harder kunnen gaan met squat(tijdje terug verkeerd gegaan) maar toch niet gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
nee ok :) lekker training btw...

Zondag:schouders + triceps

DUmbell presss:
10*18
10*18
10*20
8*22 (voelde nog redelijk aan duidelijk sterker geworden!)

cable side lateral superset met front raise one arm.
10*6 +superset 8*6
10*6 +superset 8*6
10*9+superset 8*9

Reverze dumbbell flyes
10*8
10*8
10*8
10*8

dumbbell side laterals
10*8
10*8
10*10
8*12

front military press seated
10*35
10*35
10*35
8*40

front shrugs met shrugs machine
10*80
10*100
10*110
10*110
10*120

One arm tricep extension 4*10
10*8
10*8
10*10
8*10
Barbell tricep extensions (barbell tot achterkant hoofd meer skullcrusher) 4*10
10*20
10*20
8*30
8*30
Tricep pushdown 4*10
10*15
10*15
10*20
6*22

eten: 150gr brinta+0,5lit halfvolle melk en banaan
4boterhammen pindakaas
trainen
1zakje rijst en 300gr stoomgroenten + 100gr spinazie en 2kippenfilets
strax:4boterhammen 150gr tonijn en 30gr pindakaas
avondmeal:6boterhammen 175gr kippenwit en 30gr pindakaas en 1zakje stoomgroenten
pre sleep meal:0,5kg kwark + appel

1e keer geen rugpijn tijdens trainen yeeha: Hij hersteld :D

Mooi dat je geen rugpijn had:)! Gewoon rustig aan blijven doen en niks overhaasten. Heb ook een tijdje lang een blessure gehad in mijn triceps al wel wat langer geleden. Telkens als je dan weer belast is er grote kans dat je weer terug valt. Dus rustig aan he kerel;) Heb trouwens veel respect voor je dat je altijd zo goed aan het eten bent!! Mijn complimenten

Laatst bewerkt door een moderator:
Jezus, wat doe jij veel in 1 training:D

Ja lekker druk schema inderdaad. Ligt ook een beetje aan de vertikale posting sT :). Lekker bezig Nico! Hoe is het met de massa? Log je je gewicht?

vooral de schouders krijgen veel aandacht.

Laatst bewerkt:
Goeie shrugs!

• #1.129
gewicht gaat de goede kant op het gaat steeds omhoog na kerst volgt foto update :D

Nicolas waarom leg je zoveel aandacht in je schouders bij je trainingen?

• #1.132
Nicolas waarom leg je zoveel aandacht in je schouders bij je trainingen?

6oefeningetjes bij schouder training valt best mee toch en schouders zijn best sterke spiergroep bij mij dus beul ik ze flink af ik merk er ook goede progressie in! Ik weetwel velen zeggen less is more maar dat is niet echt mijn standpunt ik ben meer van het oude principe hoe harder je voor iets werkt hoe meer je bereikt maar je mag ook niet overdrijven zo duurt mijn workout met rustpauzes max 1u15 tot 1u30min!

altijd? ook als je deadlift of squat?
Ik trek voor DL of squat altijd 15 minuten uit en doe dan 4 soms 5 setjes

Je mag trots zijn op je schoudertraining hoor! Wou dat ik 12 kg omhoog kreeg met sideraises!:rolleyes:

6oefeningetjes bij schouder training valt best mee toch en schouders zijn best sterke spiergroep bij mij dus beul ik ze flink af ik merk er ook goede progressie in! Ik weetwel velen zeggen less is more maar dat is niet echt mijn standpunt ik ben meer van het oude principe hoe harder je voor iets werkt hoe meer je bereikt maar je mag ook niet overdrijven zo duurt mijn workout met rustpauzes max 1u15 tot 1u30min!

6 oefeningen vind ik best veel zeker als je voor bijvoorbeeld de biceps 3 doet. Verder ben ik het met je eens dat je er hard voor moet werken en zo te zien doe je dat ook.

De reden dat ik dit aan je vraag is dat je vaak ziet dat de sterkste spiergroepen het meest en met meer passie worden getraint omdat ze zo sterk zijn en omdat je daar de meeste progressie ziet. In zo'n situatie moet je ervoor oppassen dat je de zwakke spiergroepen niet verwaarloosd. In feite moet je dan juist extra aandacht leggen in je zwakke spiergroepen om in balans te komen.

Een vriend van me heeft een zwakke rug en sterke schouders. Schouders traint hij met vol passie en gaat enorm vooruit en de rug verwaarloosd hij omdat hij het niet leuk vindt.

Verder nette log.... ga zo door.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.136
6 oefeningen vind ik best veel zeker als je voor bijvoorbeeld de biceps 3 doet. Verder ben ik het met je eens dat je er hard voor moet werken en zo te zien doe je dat ook.

De reden dat ik dit aan je vraag is dat je vaak ziet dat de sterkste spiergroepen het meest en met meer passie worden getraint omdat ze zo sterk zijn en omdat je daar de meeste progressie ziet. In zo'n situatie moet je ervoor oppassen dat je de zwakke spiergroepen niet verwaarloosd. In feite moet je dan juist extra aandacht leggen in je zwakke spiergroepen om in balans te komen.

Een vriend van me heeft een zwakke rug en sterke schouders. Schouders traint hij met vol passie en gaat enorm vooruit en de rug verwaarloosd hij omdat hij het niet leuk vindt.

Verder nette log.... ga zo door.

Ik verwaardeloos bijna geen enkele groep oke ik deadlift niet maar ik doe steeds andere oefeningen voor rug en dl heb ik niet echt nodig. Enigste wat soms beetje zwak is zijn buikspieren maarja :D

Was ook niet als kritiek bedoeld maar als goed advies om erop te letten dat je in het trainen van alle spiergroepen passie en energie stopt. Maar iedereen heeft een zwakkere spiergroep. Bij mij zijn dat de schouders. Vroeger baalde ik ervan dat ik maar niets vooruit ging terwijl ik toch dacht dat ik ze goed trainde. Het was toch die passie die ik miste. Uiteindelijk heb ik geleerd het juist heerlijk te vinden om een zwakkere spiergroep te trainen.

Als je last heb van je rug moet je inderdaad ff rustig aan doen. Goeie beslissing om dan niet te deadliften

Mooie schouder training zie ik

Mischien moet ik mijn schouders ok maar eens wat meer beter aanpakken.
Ik heb het idee dat ze gan achterlopen tegenover borst verouding.

Nette schoudr training ga zo door

@luppie :sd:

:jk:

Ik zou sowieso eerder rug en schouders pakken dan borst, borst is wel lekker maar dat groeit in de meeste gevallen toch wel.

Terug
Naar boven