dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
4*per week eens een dagje verschoven was effe wezen stappen![]()
Je gaat nog altijd lekker en zoals ik eerder al zei ontspannen hoort erbij

Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4*per week eens een dagje verschoven was effe wezen stappen![]()

Je gaat nog altijd lekker en zoals ik eerder al zei ontspannen hoort erbij![]()
haha ja ik train voor veel dus ook voor chicks en ik train benen dus no insults!truehaha ja ik train voor veel dus ook voor chicks en ik train benen dus no insults!
?Nog een beetje sjans gehad dan tijdens het stappen?
maar goed die training volgt dan gewoon zondag Haha dus ik compenseert het!Eig wel een leuk meisje leren kennen dus daarom vandaag geen benentraining maar ik ga uit naar de discotheekmaar goed die training volgt dan gewoon zondag Haha dus ik compenseert het!

Geen benentraining omdat je dan niet meer goed kunt dansen![]()

dat ook en omdat ik best glaasje ga drinken en alcohol is katabool dus beter dag erna knallen :d

Sorry hoor, maar dat belooft hooguit een glutes & abs training, en misschien nog wat seated rows zullen we maar zeggen...
.Nou (het zal de leeftijd wel zijn, en misschien mijn zieke geest, maar), het feit dat je je benen niet traint omdat je uitgaat met een meisje interpreteer ik als een voorbereiding op wat 1-on-1 slaapkamergymnastiek waarbij je over het algemeen heel goed je glutes en abs traint (stel je maar een ultrahigh tempo liggende pinsquat voor op schouderhoogte), en met een beetje fantasie nog een gehurkte cable row doet.
Als dit niet beeldend genoeg is, geef ik het op.

Deze sport bedoel je geloof ik.Eig wel een leuk meisje leren kennen dus daarom vandaag geen benentraining maar ik ga uit naar de discotheekmaar goed die training volgt dan gewoon zondag Haha dus ik compenseert het!