MuscleMeat

Nicolas training for bigness

Ja relaxen hoort er ook bij he nico! Maar lekker door blijven knallen want het gaat hier toppie! Over 2 jaar ben je op deze manier een beest!

netjes weer kerel :thumb:

Blijft maar gaan.. Jij doet echt veel oefeningen op zo'n training, weet uit ervaring dat dat best moeilijk is.., respect!

Gast, die rugtraining is echt goed!

weer goed getraind man! knap.

Maar als jij 4 keer in de week traint;..doe je dan een spiergroep twee keer in de week?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.171
Eig wel een leuk meisje leren kennen dus daarom vandaag geen benentraining maar ik ga uit naar de discotheek :D maar goed die training volgt dan gewoon zondag Haha dus ik compenseert het!

Geen benentraining omdat je dan niet meer goed kunt dansen???:D;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry hoor, maar dat belooft hooguit een glutes & abs training, en misschien nog wat seated rows zullen we maar zeggen...

Nou (het zal de leeftijd wel zijn, en misschien mijn zieke geest, maar), het feit dat je je benen niet traint omdat je uitgaat met een meisje interpreteer ik als een voorbereiding op wat 1-on-1 slaapkamergymnastiek waarbij je over het algemeen heel goed je glutes en abs traint (stel je maar een ultrahigh tempo liggende pinsquat voor op schouderhoogte), en met een beetje fantasie nog een gehurkte cable row doet.

Als dit niet beeldend genoeg is, geef ik het op :roflol:.

Nou (het zal de leeftijd wel zijn, en misschien mijn zieke geest, maar), het feit dat je je benen niet traint omdat je uitgaat met een meisje interpreteer ik als een voorbereiding op wat 1-on-1 slaapkamergymnastiek waarbij je over het algemeen heel goed je glutes en abs traint (stel je maar een ultrahigh tempo liggende pinsquat voor op schouderhoogte), en met een beetje fantasie nog een gehurkte cable row doet.

Als dit niet beeldend genoeg is, geef ik het op :roflol:.

:roflol::bj::ds::hornyna::D;) Deze sport bedoel je geloof ik.

Eig wel een leuk meisje leren kennen dus daarom vandaag geen benentraining maar ik ga uit naar de discotheek :D maar goed die training volgt dan gewoon zondag Haha dus ik compenseert het!

een maatje van mij , heeft gisteren een benen-training ondergaan op de vertical-legpress - the keep on going reps noemen wij dit

je blijft dus constant liggen terwijl je maatje er steeds gewicht bij gooit

15 * 80
15 * 120
8 * 150
8 * 180
5 * 200
5 * 210
5 * 220

hij ging daarna wel dansen , alleen wel met slappe benen:D

Terug
Naar boven