AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

5 kg zozo , je bent nogal wat van plan;)

of het komt gewoon goedkoper uit :D

5 kg... kun jij lekker de winter door:D

Mooie training hoor nicolas :) Vind je verhouding Dumbbell Row / Barbell Row wel raar :P Maar zal wel aan mij liggen...

t*ring hey wat een barbell row:eek:! Is één van je sterkere oefeningen ofniet? Je gaat echt lekker vooruit de laatste tijd! Jammer genoeg heb ik niet veel tijd meer om hier nog alles te volgen. Wanneer komen er weer foto's? Ben benieuwd hoe je er nu bij staat! Succes met knallen ;)

Lekker bezig kerel. Je Bor is echt sterk. Netjes;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.227
Biceps vandaag niet duidelijk maar foto's nemen ging niet mijn hand trilde constant en kreeg geen goed beeld
24v3aly.jpg

Gaat lekker hier. Jij gaind ook wel snel massa of heb ik dat mis ?

Mooi zo hoort het !!

Waarom geen deadlift? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.233

rugpijn en ik voel niet echt mijn rug werken alleen mijn onderrug pijndoen dus kankem beter laten en ik word geel Pl'er geef mij maar bb'style misschien alsk wat meer gewicht meesleur datik nog eens dl next year maybe

sterke barbell row, maar je pull bewegingen zijn iets minder sterk, aandachtspuntje misschien? voor de rest heb je weer flink gebeuld!

animal in de zin van MSTAK :P?

Massa gaat inderdaad goed Nico, voor wat de foto waard is (jezus... :roflol:) merk ik dat je schouders bijzonder groot zijn naar verhouding!

Die foto = lol :D laat iemand anders een pic nemen bro ;)
anyway goeie gains en goed food!

kvind het maar een kleine bicpes voor wat jij aan gewichten smijt..Of is de foto echt k*t :D

Laatst bewerkt:
Boh, je balletje zit echt hoog :P

Je bent nog altijd flink aant knallen, goed om te zien dat je nog altijd zo veel motivatie hebt!

Terug
Naar boven