Fitness Seller

Nicolas training for bigness

zekers school gaat voor, maar weekje rust kan geen kwaad. Lekker herstellen en groeien dan. Suc6 met examens

Succes bro! zit ook in de exames maar probeer wel nog te gaan maar lukt niet altijd, zekers te begrijpen! good luck!

suc6 met je examens, een weekje rust kan zelfs goed doen.
rust = groei ;)

Ik heb eens terug gekeken naar je posts in het begin van je log, en man man man je bent echt hard vooruit gegaan. Respect!

Morgen laatste training van de week dan weekje rust tot vrijdag want kheb examens en vanaf die woensdag weer volledig 4*per week dus trainen word effe 1week nalf geminimaliseert :'( dam voelt rot maarja school gaat voor!

Succes ermee kerel!

Laatst bewerkt door een moderator:
rust is idd groei , maar ik vind het nog steeds lastig , maar idd school gaat voor

wowwwww nicolas. je ziet echt GOEd verschil man;..tussen je eerste foto en hoe je er nu uitziet. Dat motiveert mij ook om te trainen. Ik ga nu slapen...maar ik zal morgen je log eens beter doorlezen.

Gaat idd goed !!

Goed bezig, echt knap hoe je bent afgevallen in die tijd!

Woensdag weer trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.273

Waha kword potegek ksta mijn sporttas staat al klaar om woensdag direct na de examens een back training + triceps te doen :D Dan vrijdag flink trainen en naar de discotheek :D Waha ook punten examens terug vrijdag word spannend thnx al voor support allemaal duimen!

hahah succes nicolas. Nog even wachten en dan mag je weer ;)

Succes man, nog 48u en je kan weer knallen!! :D

dat je snel weer mag knallen bro! :D

ik heb morgen gedaan :p jij ook bijna dus knallen daarna!

Je hebt prachtig veel discipline Nicolas, met zowel het trainen als het eten! Respect!!

Waha kword potegek ksta mijn sporttas staat al klaar om woensdag direct na de examens een back training + triceps te doen :D Dan vrijdag flink trainen en naar de discotheek :D Waha ook punten examens terug vrijdag word spannend thnx al voor support allemaal duimen!

Je weet het maat; ik blijf je volgen en succes weer. Je staat al in de starthouding zie ik.:D;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven