AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Mooie training, waarom doe je geen preacher curls anders. Gewoon bankje schuin zetten, kan je ook niet cheaten!

preacher curl en barbell curl is een bijna geheel andere oefening met preachers pak je meer zijkant en barbell is overal mass!

Lekkere training. Ging ook altijd tegen muur staan met barbll curl. Inderdaad veel beter, ga je niet met je rug meetrekken.
Gebruik je ook Ez stang of rechte barbell?

Ook realistische concentration curls, zie daar sommige bij mij in gym megagewichten nemen en daardoor de ganse oefening verkloten! :thumb: goed bezig!

• #1.303
Lekkere training. Ging ook altijd tegen muur staan met barbll curl. Inderdaad veel beter, ga je niet met je rug meetrekken.
Gebruik je ook Ez stang of rechte barbell?

Ook realistische concentration curls, zie daar sommige bij mij in gym megagewichten nemen en daardoor de ganse oefening verkloten! :thumb: goed bezig!

Ik gebruik de rechte barbell want met de gebogen barbell pak je zijkant armen

als ik zwaarder ga pak ik toch de ez , recht is de aanslag op de polsen groter

Ik doe deze ook met een rechte barbell is idd goed voor massa. En de rug tegen de muur is zeker een goeie maakt deze extra zwaar.

Goed om je weer bezig te zien Nico! Stevige training!:cool:

Ahh niet zeuren :D als hij een rechte barbell lekkerder vind trainen neemt hij toch een rechte barbell ;)

• #1.311
idd; sommige kerels hier zijn gewoon knettergek, mij dunkt

Wat een domme onwetende mensen zitten hier eigenlij? Als je barbell curls doet kanje de bar kaarsrecht nemen enja int begin beetje polspijn maar nu niet meer! Ez bar is egt wel meer voor buitenkant want je paktem wijder maar goed zoek eens op youtube lee haney biceps and then tell me!

• #1.312
  • #1.313
Gisteren rapport gehad enja 2de van de klas in 5e jaar electronica 74% yeeha papa heeft me wat geld geheven Wahah waanzinnig feestje in discotheek maxxies! ik was totaal los teveel gedronken ik was totaal katabool :D maar goed la vie est chique!

Wat een domme onwetende mensen zitten hier eigenlij? Als je barbell curls doet kanje de bar kaarsrecht nemen enja int begin beetje polspijn maar nu niet meer! Ez bar is egt wel meer voor buitenkant want je paktem wijder maar goed zoek eens op youtube lee haney biceps and then tell me!

Zever in pakjes, Lee Haney of geen Lee Haney. Die mannen lullen maar raak als er camera's in de buurt zijn. EZ curl is hetzelfde als curl met rechte baar, werkt ook rechtstreeks op de biceps. Een curl die specifiek werkt voor de buitenkant van de biceps, wat gaan we hier nog allemaal krijgen.
Ach ja, ik zie nu pas dat je nog maar 16 jaar bent, als je later meer ervaring krijgt dan zal je merken dat je bij een curl steeds de volledige biceps aanpakt. Ik spreek hier dus niet over een scott of incline hé! Maar doe je hem met rechte baar, EZ, Dumbbles of voor mijn part met twee schijven of zakken aardappelen, het blijft hetzelfde! Wie zegt er trouwens dat je bij EZ curl de baar moet wijder pakken?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.315
Zever in pakjes, Lee Haney of geen Lee Haney. Die mannen lullen maar raak als er camera's in de buurt zijn. EZ curl is hetzelfde als curl met rechte baar, werkt ook rechtstreeks op de biceps. Een curl die specifiek werkt voor de buitenkant van de biceps, wat gaan we hier nog allemaal krijgen.

Je biceps bestaat ui meer dan 1 ding he De biceps brachii en de brachialis. Nog nooit de anatomie van het menselijke lichaam onderzocht?

Gisteren rapport gehad enja 2de van de klas in 5e jaar electronica 74% yeeha papa heeft me wat geld geheven Wahah waanzinnig feestje in discotheek maxxies! ik was totaal los teveel gedronken ik was totaal katabool :D maar goed la vie est chique!

Congratz

Je biceps bestaat ui meer dan 1 ding he De biceps brachii en de brachialis. Nog nooit de anatomie van het menselijke lichaam onderzocht?

Vriend Nicolas, een curl is een compound oefening, wel van mindere allure dan een dead of een squat bijv. maar toch een compound. Als jij nu rechtopstaand curled met het is eender wat, al zijn dat zelfs twee bussen vol met water of voor mijn part gelijk wat dan werk je de VOLLEDIGE biceps.
Het klein beetje anders vasthouden van de baar maakt hier geen belangrijk verschil in, als je trouwens curled met dumbbells dan kan je dat bijvoorbeeld al draaiende doen, heb je in de beweging omhoog zowat elke stand van de handen gehad, maar heb je ook de volledige biceps belast.

• #1.318
Vriend Nicolas, een curl is een compound oefening, wel van mindere allure dan een dead of een squat bijv. maar toch een compound. Als jij nu rechtopstaand curled met het is eender wat, al zijn dat zelfs twee bussen vol met water of voor mijn part gelijk wat dan werk je de VOLLEDIGE biceps.
Het klein beetje anders vasthouden van de baar maakt hier geen belangrijk verschil in, als je trouwens curled met dumbbells dan kan je dat bijvoorbeeld al draaiende doen, heb je in de beweging omhoog zowat elke stand van de handen gehad, maar heb je ook de volledige biceps belast.

Yah vertel mij dan eens waarom arnold ook afwisselde? tell me ha?

Yah vertel mij dan eens waarom arnold ook afwisselde? tell me ha?

Omdat als je al zoveel massa hebt als Arnold, je dan andere manieren moet zien te vinden om de biceps nog te laten groeien. Maar als je de eerste jaren gewoon massa moet bijkrijgen moet je curlen, met rechte baar, EZ of dumbbles, dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar met zware gewichten curled.

leuke discussie, trouwens nog gefeliciteerd Nico!

Terug
Naar boven