Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ook van mij gefeliciteerd trouwens, je training ziet er echt goed uit! Het moet niet altijd dicussie zijn he.
Ach ja, ik zie nu pas dat je nog maar 16 jaar bent, als je later meer ervaring krijgt dan zal je merken dat je bij een curl steeds de volledige biceps aanpakt.

Dit lijkt me niet echt nuttig voor de discussie.
Hier nog een filmpje om over na te denken van Milos Sarcev: http://thefitshow.tv/index.php?optio...on3&Itemid=130
Als zowel Haney, Milos en er zullen vast wel meer zijn dit handhaven zal er vast wel een kern van waarheid in zitten(al is het maar een klein verschil).
En Nico, je kan de ez-bar natuurlijk zowel wijd als smal pakken.
Natuurlijk nog van harte!![]()
Vindt van wel, want als je moest weten hoeveel verkeerde ideeen ik had op die leeftijd en hoeveel fouten ik gemaakt heb in de training. Ik bedoel maar, ervaring is in alles wat met het leven te maken heeft belangrijk, ouder worden is niet helemaal slecht he.
Zeker, mijn mening is ook veranderd met de jaren, maar dit is toch een discussie punt? Volgens mij kan jij niet met zekerheid zeggen dat Nico ongelijk heeft en jij gelijk.
Zowel Milos als Haney zijn niet de minste namen. En geloof niet dat ze totale onzin verkopen.
Vriend Nicolas, een curl is een compound oefening, wel van mindere allure dan een dead of een squat bijv. maar toch een compound. Als jij nu rechtopstaand curled met het is eender wat, al zijn dat zelfs twee bussen vol met water of voor mijn part gelijk wat dan werk je de VOLLEDIGE biceps.
Het klein beetje anders vasthouden van de baar maakt hier geen belangrijk verschil in, als je trouwens curled met dumbbells dan kan je dat bijvoorbeeld al draaiende doen, heb je in de beweging omhoog zowat elke stand van de handen gehad, maar heb je ook de volledige biceps belast.
Omdat als je al zoveel massa hebt als Arnold, je dan andere manieren moet zien te vinden om de biceps nog te laten groeien. Maar als je de eerste jaren gewoon massa moet bijkrijgen moet je curlen, met rechte baar, EZ of dumbbles, dat maakt allemaal niet uit, zolang je maar met zware gewichten curled.

Gisteren rapport gehad enja 2de van de klas in 5e jaar electronica 74% yeeha papa heeft me wat geld geheven Wahah waanzinnig feestje in discotheek maxxies! ik was totaal los teveel gedronken ik was totaal kataboolmaar goed la vie est chique!

Vandaag katboole dag goed gemaakt door stevig te vreten

daarna trainenwaarom zet je bij je trainingsschema niet 't aantal kilo's erbij?
surprise us