MuscleMeat

Nicolas training for bigness

oh wacht ik keek alleen op het begin van :

Bent over row 4keer 10
Dumbbell row 4keer 10
Cable pull 4keer 10 (naar borst)
Deadlift 5keer 8
Barbell shrugs 4keer 10
Preacher curl 4keer 10

kzie het al staan ! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Okeej vanochtend om 7u15 eruit en tegen 8u20 stond ik al in de gym om borst en biceps eens te rammen.

incline dumbbell press
12*20
11*22
10*24
7*26

bench press
10*50
10*50
10*50
6*60
6*60

flat dumbbell flyes
10*8
10*10
10*12
6*14

dumbbell pullover
10*22
10*22
10*24
10*24

dumbbell curls
10*13
10*13
9*14
8*14
5*16

ez barbell curls jaja ez!
10*22
10*22
10*25
6*30

zondag haha vanochtend achter een kostuum geweest naar rijsel mijn eerste kostuum full black met tommy hemd en een armani strik. En armani onderjasje onder mijn kostuumvest:D daarna trainen

dumbbell press
10*18
10*20
10*22
8*22

cable side lateral
10*9
10*9
10*9

cable front raise
10*9
10*9
10*9

dumbbell side lateral
10*8
10*8
10*10

reverze flyes
10*8
10*8
10*8
10*8

seated mp
10*40
10*40
10*40
10*40

front shrugs
10*60
10*60
10*80
10*80
10*80

skullcrushers
10*22
10*22
10*22
10*27

cable pushdown
10*18
10*18
10*20
10*22

na 2weken weak trainen ondervind ik toch een lichte achteruitgang maarja next time better!

Goed begin gemaakt: nu lekker doorzetten. Met bijna alles 10 herh. gemaakt. Ziet er weer goed uit.:D;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, meteen weer actief bezig... gisteren en vandaag. Heerlijk die kerstvakanties, ben jaloers.

• #1.345
Zo, meteen weer actief bezig... gisteren en vandaag. Heerlijk die kerstvakanties, ben jaloers.

Als het school is train ik ook 4* per week hoor Haha gewoon trainen rest komt later wel :D zoals studeren om 12uur snachts maargoed kben blij dat mij borst niet zo afgenomen is :D

Okeej vanochtend om 7u15 eruit en tegen 8u20 stond ik al in de gym om borst en biceps eens te rammen.

incline dumbbell press
12*20
11*22
10*24
7*26

bench press
10*50
10*50
10*50
6*60
6*60

flat dumbbell flyes
10*8
10*10
10*12
6*14

dumbbell pullover
10*22
10*22
10*24
10*24

dumbbell curls
10*13
10*13
9*14
8*14
5*16

ez barbell curls jaja ez!
10*22
10*22
10*25
6*30

Goed getraind! jij komt er wel!

Is dumbbell curls en barbells curls niet hetzelfde qua spiergroep? Beter mss preacher curls? Iig wel goed getrained!

Als het school is train ik ook 4* per week hoor Haha gewoon trainen rest komt later wel :D zoals studeren om 12uur snachts maargoed kben blij dat mij borst niet zo afgenomen is :D

Komt mij bekend voor :p
Alleen leer ik meestal op school zelf, 10 minuten voor de toets :D lol
Goeie training! Jij hebt geluk dat je gym zo vroeg open is! wou dat het bij mijn gym ook zo was :( Die luierikken zijn pas open om 10u...

• #1.350
Komt mij bekend voor :p
Alleen leer ik meestal op school zelf, 10 minuten voor de toets :D lol
Goeie training! Jij hebt geluk dat je gym zo vroeg open is! wou dat het bij mijn gym ook zo was :( Die luierikken zijn pas open om 10u...

Mijne normaal ook hoor maar de kuisploeg laat me binnen :D

Om me nog heel ff in de discussie te mengen; ez versus rechte stang.

Het maakt wel degelijk verschil. Ik ga ook mee in de mening van Nico.
De stand van de pols is bij een ez-bar iets anders, waardoor de werklijn van de biceps, maar ook die van de brachioradialis anders wordt.

De stand van de pols maakt wel degelijk uit.
Houdt je elleboog maar eens gebogen in je zij, en zorg er voor dat je duim omhoog wijst.
Draai nu je pols naar buiten zodat je pink omhoog komt te staan en je duim naar buiten draait. Kijk wat er met je biceps gebeurt, hij bolt veel meer op.
Hoe meer je je pols wegdraait, hoe meer je biceps opbolt.

Bij een ez-bar is je pols meer gebogen dan bij een barbell curl, dus je kunt ze niet over 1 kam scheren.
Daarnaast; bij een ez-bar schakel je meer brachioradialis in. De werklijn voor de brachioradialis wordt beter t.o.v van een rechte barbell.
Zie het maar als een hammer curl; met een hammer curl werkt de brachioradialis behoorlijk mee. Komt door de stand van de pols. Bij een ez-bar werkt de brachioradialis meer mee dan bij een rechte stang.

Conclusie;

Degenen die vele jaren trainingservaring hebben en roepen dat het geen **** uitmaakt, moeten zichzelf schamen want juist de mensen met veel trainingservaring moeten weten dat het wel degelijk uitmaakt, in theorie EN praktijk.

Goede trainingen als altijd Nico! Keep it up.

• #1.353

De stand van de pols is bij een ez-bar iets anders, waardoor de werklijn van de biceps, maar ook die van de brachioradialis anders wordt.

Houdt je elleboog maar eens gebogen in je zij, en zorg er voor dat je duim omhoog wijst.
Draai nu je pols naar buiten zodat je pink omhoog komt te staan en je duim naar buiten draait. Kijk wat er met je biceps gebeurt, hij bolt veel meer op.

Bij een ez-bar is je pols meer gebogen dan bij een barbell curl, dus je kunt ze niet over 1 kam scheren.
Daarnaast; bij een ez-bar schakel je meer brachioradialis in. De werklijn voor de brachioradialis wordt beter t.o.v van een rechte barbell.
Zie het maar als een hammer curl; met een hammer curl werkt de brachioradialis behoorlijk mee. Komt door de stand van de pols. Bij een ez-bar werkt de brachioradialis meer mee dan bij een rechte stang.

Conclusie;

Degenen die vele jaren trainingservaring hebben en roepen dat het geen **** uitmaakt, moeten zichzelf schamen want juist de mensen met veel trainingservaring moeten weten dat het wel degelijk uitmaakt, in theorie EN praktijk.

thnx looo :D

ik ben ook een echte ez-aanhanger , heeft puur te maken met de pols-stand - ik merk dat ik met zware curls problemen krijg met een rechte bb , dus dat is mijn beweegreden om voor de ez te gaan

Conclusie;

Onzin, zoals al gesteld kan je ook met twee zakken aardappelen de biceps trainen of met wat dan ook voor zware voorwerpen. Maakt allemaal geen **** uit. De beste bicepstraining is trouwens het gebruik van zware gewichten tijdens training voor rug. Maar ieder gelooft wat hij wil natuurlijk, als jij liever met de zware stang traint dan so be it.

nico...die pulls moeten echt beter :D voor de rest is het top maar moet toch iets om te zeiken hebben :D :D

zware gewichten tijdens een rug-training is altijd goed , maar op een aparte dag je biceps trainen kan ook

zware gewichten tijdens een rug-training is altijd goed , maar op een aparte dag je biceps trainen kan ook

Tuurlijk kan het, ieders manier van training is goed als hij zelf merkt dat hij vooruitgang maakt. Maakt voor de rest niet uit wat iemand anders zegt, en als sommigen meer vertrouwen hebben in een rechte baar dan in een EZ dan is dat goed, als ze zich er maar goed bij voelen. In een vorige mail noemde ik de post van Loo onzin maar heb al een beetje spijt dat ik het zo cru stelde. Train zoals je zelf wil, en niemand heeft de wijsheid in pacht.

Tuurlijk kan het, ieders manier van training is goed als hij zelf merkt dat hij vooruitgang maakt. Maakt voor de rest niet uit wat iemand anders zegt, en als sommigen meer vertrouwen hebben in een rechte baar dan in een EZ dan is dat goed, als ze zich er maar goed bij voelen. In een vorige mail noemde ik de post van Loo onzin maar heb al een beetje spijt dat ik het zo cru stelde. Train zoals je zelf wil, en niemand heeft de wijsheid in pacht.

wijze woorden leeuw van vlaanderen er zijn idd meer wegen naar rome - het gaan om het resultaat , en hoe we dat bereiken is niet belangrijk , als we maar bereiken;)

Daar gaan we weer over die discussie. Moet hier ook ff kwijt dat ik het helemaal eens ben met Nico en Loo. Sorry Dressed Black. :p

Terug
Naar boven