MuscleMeat

Nicolas training for bigness

Daar gaan we weer over die discussie. Moet hier ook ff kwijt dat ik het helemaal eens ben met Nico en Loo. Sorry Dressed Black. :p
Wat boeit het nu wie gelijk heeft? Het gaat erom wat je zelf het beste vind trainen, als je het leuker vind om met een rechte barbell te trainen moet je dat doen, al je liever met een EZ traint doe je dat, het hangt van persoon tot persoon af. ;)

Krachttraining is geen exacte wetenschap he, bijna iedere studie of mening word wel weer tegen gesproken in een andere. Doe gewoon wat werkt voor je en goed voelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
okeej damn vandaag stond ik voor gesloten gym! daar gaat mijn rugtraining alhoewel ik voelde me niej opperbest nog moe van gistren . Normaal ging ik woensdag gaan maar gaat ook niet en donderdag ook niet damn feestdagen!

Ik heb wijselijk besloten een sprint training te houden eventje lichtjes los lopen en bam 50m sprint weer loslopen en bam 50m sprint ik ben behoorlijk kapot! Dit zal best wel wat bijdragen aan mijn benen nu zitik volop kip en boterhammen te vreten :D

balen kerel...

okeej damn vandaag stond ik voor gesloten gym! daar gaat mijn rugtraining alhoewel ik voelde me niej opperbest nog moe van gistren . Normaal ging ik woensdag gaan maar gaat ook niet en donderdag ook niet damn feestdagen!

Ik heb wijselijk besloten een sprint training te houden eventje lichtjes los lopen en bam 50m sprint weer loslopen en bam 50m sprint ik ben behoorlijk kapot! Dit zal best wel wat bijdragen aan mijn benen nu zitik volop kip en boterhammen te vreten :D

je gym niet in de ochtend geopend?thats ****ed up mayne:eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.368
iK vondet niej zo erg best eens leuk zo'n cardio sprint workout :D

sprinten:eek: netjes! :kerst:

mooi dat je bent gaan lopen, meestal ben ik daar niet in de stemming voor na voor een gesloten gym gestaan te hebbben :p

ff off-topic, hoe laat je die 'pics'-link onder je foto komen?

• #1.372
mooi dat je bent gaan lopen, meestal ben ik daar niet in de stemming voor na voor een gesloten gym gestaan te hebbben :p

ff off-topic, hoe laat je die 'pics'-link onder je foto komen?

Gewoon je foto's in de fotogalerij uploaden!

bij mij hetzelfde.

• #1.375
Vandaag voor et eerste naar nieuwe gym in de stad geweest! Heerlijk een squatrack,legpressen,tricep machines,bicep machines,barbells en dumbbells tot 50kg ontelbare cardio sjit en wijven muhahaha!!! IK heb nieuwe gym gevonden

legs
squat:
20*50
15*60
15*60
10*80
10*80
6*90

leg curls
10*25
10*30
10*30
7*35

leg press (vertical)!!
15*80
12*100
12*100
10*120

leg extension
10*45
10*50
10*55
5*60

back:
lay pulley naar chest
10*45
10*50
10*55
8*60!

db rows
10*26
10*26
10*26
10*26

cable rows naar buik
10*45
10*50
10*55
10*60

biceps
barbell curls:10*25
10*25
6*25close
6*25close

preachers
8*25
8*25
8*25

tricep one arm db extension
10*7
10*8
10*10
7*10

tricep rop pushdown
10*25
10*25
10*25
10*25

voeding na trainen:1zakje rijst+250gr kippenwit en 2stukjes kalkoen+300gram broccoli
+4boterhammen pindakaas

i love it!

Deed ik, werkt blijkbaar niet :D
Dat probleem heb ik ook. Contact opgenomen met BigT (admin) die vertelde dat deze link automatisch na een tijdje zou komen.

Die kwam niet... heb meerdere malen contact met BigT opgenomen hierover, hij zou het uitzoeken maar nu laat hij niets meer horen. Vreemd allemaal.

Een goeie gym is super... je voelt je meteen thuis zie ik, lekker lange training.

Hehe, alles voor de wijven he :D

J/k, nice dat je nieuwe gym hebt gevonden en je training ziet er netjes uit!

Mooie training nico ;).

Flinke sets doe je daar ! Netjes

Terug
Naar boven