- Waardering
- 2
Er is geen probleem, wist gewoon niet dat het bestond![]()
db side raises - zittend of staand
cable side raises
machine side raises
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is geen probleem, wist gewoon niet dat het bestond![]()
db side raises - zittend of staand
cable side raises
machine side raises

mooie training nico...
hoe intensief doe je je cardio na een krachttraining?
doe het niet te zwaar. Mij is altijd verteld dat je cardio het beste los van je KT kunt doen en altijd licht omdat anders je spieren zouden verzuren en datgene wat je hebt opgebouwd tijdens KT weer afbreekt.
Ik bewandel aan 6km per uur een zeer sTe berg. Geen hoge intensiviteit gwn genoeg om me eens te laten zweten!

rug moest vandaag effe tusse omdat ik woensdag lekker niet ga en donderdag ook nie!
2 dagen niet trainen 
Neej gewoon woensdag ouderjaards avond en dan moetik nacht doortrekken en donderdag ben ik te lam 
Train je niet tot failure?
Neej waarom zou ik ? Ik zit nog volop in de groei en wil nix forseren
Heel af en toe ga ik eens tot failure maar maakt dat veel uit?
pangasus filets? Dat is toch vis of niet? 600gr vis120gr protein
best ruig
![]()
goeie training en voeding makker! Ben je aan het cutten of wou je gewoon zweten?

brutal volume weer voor rugtraining!
En nette voeding als altijd.Hoezo haal je niet wat dextrose bij de reformwinkel en fl**ker je die in je PWO shake? Altijd goed om wat snelle suikers direct na je trainen te nemen ivm insulineresons en bijvulling glycogeendepots
![]()
Yap and it feels greatNeej gewoon woensdag ouderjaards avond en dan moetik nacht doortrekken en donderdag ben ik te lam
![]()
Hoe'st met je gezuip eigenlijk? Ga je nou elk weekend kort of was het alleen ff de decembermaand?
en met nieuwjaar ik houd et dus binnen de perken!