XXL Nutrition

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
borst+biceps

incline db press
10*20
10*22
10*24
7*26

flat db press
3*30kg (doel was 5*voor 2008 niet gehaald)

flat bb press
10*52
10*52
10*52
7*62
13*52( zeer wijd)

flat db flyes
10*8
10*10
10*12
7*14

db pullover
10*22
10*24
8*28

db seated curls
10*13
10*13
7*13
6*16

barbell curls
10*22
10*22
10*25
10*25

lying cable curls
10*22
10*22
8*27

voeding:

ochtend:brinta(100gr+0,5lit halfvolle melk)1banaan
tussendoor:4boterham pindakaas
middag:150gr biefstuk + 3aardappelen en 300gr bonen en wat saus
tussendoor:2boterham pindakaas
trainen
proteine shake + 1zakje rijst en 100gr zalm
avondmeal:half zakje rijst en 175gr kippenwit en 300gr stoomgroenten
voor slapen:0,5kg kwark+ appel

Mooie Incline DB Press! Jammer dat je de Flat DB Press niet hebt gehaald! Zorg dat je hem voor 2009 wel hebt! lol ;)
Over je voeding, Kom je hiermee aan? Bulk je? wat zijn je stats?

Lekker nico!

• #1.424
Mooie Incline DB Press! Jammer dat je de Flat DB Press niet hebt gehaald! Zorg dat je hem voor 2009 wel hebt! lol ;)
Over je voeding, Kom je hiermee aan? Bulk je? wat zijn je stats?

Yah ik kom hier mee aan atm 84kg bij 1m92. Gaat traag maar et komt er geleidelijk aan wel bij. Droge kwaliteitsmassa zoals ik het wil. Goed voeding kloopt niet na avondmeal hebk al 3boterhammen pindakaas extra binnen. Ik maak het dus niet zo strict gewoon daarrond.

Goede training man!

Yah ik kom hier mee aan atm 84kg bij 1m92. Gaat traag maar et komt er geleidelijk aan wel bij. Droge kwaliteitsmassa zoals ik het wil. Goed voeding kloopt niet na avondmeal hebk al 3boterhammen pindakaas extra binnen. Ik maak het dus niet zo strict gewoon daarrond.
Je voeding zit goed, die 3 extra bammekes zullen echt geen ramp veroorzaken ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
waar train jij?

Ik heb respect voor je volharding, discipline en gedrevenheid.

Toch vraag ik me af waarom vijf oefeningen voor borst.
Jouw Fly lijkt achter te lopen, of interpreteer ik dit verkeerd?

Verder goed bezig jongen, gewoon doorgaan!
Hij doet maar 1 set flat DB press dus dat is neit echt een oefening, pullovers vind ik meer een rugoefening dan borst dus eigenlijk blijven er 3 volwaardige borstoefeningen over.

• #1.429

flat db press was effe om record te proberen breken en dus geen vasta koek yah @gerre wat jij zegt is waar maar mij lukted toch redelijk om de borst te isoleren gewoon lekker samenpersen!

flat db press was effe om record te proberen breken en dus geen vasta koek yah @gerre wat jij zegt is waar maar mij lukted toch redelijk om de borst te isoleren gewoon lekker samenpersen!
Ja ik die ook gewoon pullovers bij borst hoor kan ze ook redelijk isoleren :) Maar het is eigenlijk een rugoef. maar soit if it works it works :p

Echt een flinke borsttraining. Misschien een beetje overkill in mijn ogen. Als je hier je doelen mee bereikt dan is het goed.

ik durf er trouwens op wedden dat als je die Flat DB presses als eerst had gedaan dat je die 5*30kg met gemak had gehaald.

• #1.435
Heee Nico, geniet van de spierpijn en een fijne jaarwisseling!!!

Nu nog in deerlijk maar vanaf eind januari ga ik naar oxygen in waregem gaan ik ken je neef stan destoop :D

Hehe :).

Oxygen is chill jah , als je ouders het willen betalen :P. Goeie gym , nieuwe aparaten , niet veel volk.

Ik train sinds kort in de groene wandeling , is iets meer hardcore , ouders aparaten. Geen mens die er deadlift , buiten ik en mijn neef ( andere neef , Michiel Bearelle)

Doe btw de groeten aan Stan als jem ziet xD ,is imo weer lang geleden dat ik hem nog gezien heb :(

• #1.439
Hehe :).

Oxygen is chill jah , als je ouders het willen betalen :P. Goeie gym , nieuwe aparaten , niet veel volk.

Ik train sinds kort in de groene wandeling , is iets meer hardcore , ouders aparaten. Geen mens die er deadlift , buiten ik en mijn neef ( andere neef , Michiel Bearelle)

Doe btw de groeten aan Stan als jem ziet xD ,is imo weer lang geleden dat ik hem nog gezien heb :(

ik betaal zelf een deel hoor enja ik zal ze zeker doen vanavond op carrefuts! :D

Akkoord!

Fijne jaarwisseling alvast Big Nico!

Terug
Naar boven