g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je borst oefeningsgewichten gaan mooi gestaag vooruit Nicolas. Begin je al een beetje de vorm te krijgen waar je op uit bent?
thnx
ty
yeehaaa
Een volle chest
![]()
thnx
ty
yeehaaa
voeding today
ochtend:100gr brinta+banaan en whey shake
tussendoor:4boterham pindakaas
middag:6boterham+200gr kippenwit en 2snickers(kon et niej laten in de koude)
tussendoor:2boterham kippenwit
avond:half zakje rijst en 4pangasus filets +-700gram in paneermeel+300gr broccoli
avond:0,5kg kwark+appel
Lekkere trainingen weer en ja... je eten

Leuk doek! is ook een beetje mijn streeffysiek.
Ga je het proberen te halen met of zonder roids?
Nico jij bent over 5 jaar zon mtf'ing beest, dan heb je geen roidz meer nodig swa jwt!!

HAha ik ben gelukkig ik heb net ontdekt hoe ik zelf proteine koekjes maak en lekker warme met een korstje!
nIcolas recept: Je neemt 2scoopts oatmeal +-70gram je doet er 2koffielepels pindakaas bij dan voeg je er 35gram proteine aan toe en dan roer je het wat dan voeg je er lichtjes melk aan toe en roeren tot het een harde deeg blijft maar lichtjes vochtig is meer naar de natte dan naar de droge kant toe. Je neemt zilverpapier je drukt het aan overrollen of 4kantjes maken dan vouw je het open en leg je het in de voorverwarmde oven op 160graden erin of je legt het op bakpapier dan +-10-15minuutjes bakken en af en toe kijken tot et lichtbruin korstje krijgt !!!!