AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
:D

t*ring 600 ons kip in 1 keer opeten?????? Dat is niet goed man...
Die avondmeal is veels te groot..pfff 350 ons brocolli lol lol:D

Meer verdelen in verschilllende maaltijden...
Die tussendoortjes stellen niets voor. Je kan beter daar wat rijst,kip en groenten eten.

En die jointjes van je slaan helemaal nergens op. Dat is superslecht voor je en al helemaal in combinatie met fitness. Drugs is voor sukkels.
Sporters hebben zelf hun drugs; ze maken endorfine aan in hun hersenen door veel te sporten.
Dus laat die joint maar liggen voortaan anders vind ik je een supernurd!
$

Drugs is inderdaad niet goed maar ik zou toch niet zeggen voor sukkels... Vast heb je zelf ook nooit eens wat genomen en vaak wordt er tog wel wat overdreven op het gebied van drugs alsje het zelf eens in je handen hebt dan verander je denkik snel wat cannabis is toch wel een plant hoor.. En er zijn veelle bb'rs die wat gebruiken om na et trainen te relaxen maar goed nu isset toch weer voorbij met dat Jonko gerook :D

Vandaag volgt de borsttraining

voeding tot nu toe:ochtend:100gr brinta+banaan+whey
tussendoor:150gr garnalen en 4boterham pindakaas
middag:3pangasus filets in de bloem gebakken + 1zakje rijst en 300gr wortelsssss

Ik ben geïnteresseerd in wat mensen bedoelen met dat het slecht voor je is m.b.t. op BB. Oftewel, zolang je niet stoned de training ingaat, en afgezien van roken i.h.a., wat voor invloed kan de intake van THC hebben op je BB-prestaties?

• #1.623
Ik ben geïnteresseerd in wat mensen bedoelen met dat het slecht voor je is m.b.t. op BB. Oftewel, zolang je niet stoned de training ingaat, en afgezien van roken i.h.a., wat voor invloed kan de intake van THC hebben op je BB-prestaties?

Er zijn hier meedere therie'n over in de jaren 70rookten sommige bbr's voor et trainen weed om een te worden met de gewichten diepere focus enzo maar er waren er ook die het rookten na de training om het coritsol level te verlagen maar goed naar mijn mening doet een jointje niet veel het is meer een gebruik voor alsje niet bb'd gwn gezellig met vrienden;)

Gewoon afblijven van die shizzle ;) :D

Inderdaad gewoon afblijven van dat spul nico;) Brengt weinig goeds met zich mee.
Gaat lekker hier trouwens! Vooral met je dumbbell shoulderpress:eek:

Als het goed is verlaagd het je testniveau, maar dat zal ik zo even opzoeken.

[Link niet meer beschikbaar]

Ohja af en toe eens een dikke Jay :cool: Heeft geen slechte invloed op spieren eens lekker onstpannen

Niet helemaal waar... heb jaren geblowed. Ben sinds 10 jaar clean :D. Als je stoned bent dan gaat je hartslag flink omhoog, alsof je aan het hardlopen bent. Je lichaam is echt zwaar werk aan het verzetten. Vandaar ook die vreetkicks als je stoned bent. Dit alles vergt zoveel energie dat dit zeker herstel van spieren in de weg staat. Maar ja een lolletje mag natuurlijk altijd he Nico ;).

Verder lekkere db row!

Dat heb ik een aantal pagina's terug al uitgelegd. Zie hierboven.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.629
genoeg bulldshit borst+ triceps

borst:

flat db press:
12*22
10*24
8*26
6*28
3*30

incline db press
10*22
8*22
7*24
6*26

flat db flyes
10*10
10*12
10*15

dumbbell pullover
10*22
10*26
6*30

triceps:ze waren al zwaar naar de kloten dus effe cables gebruikt voor ze af te maken.

cable bar tricep extension
10*22
10*22
10*22
6*25

tricep pushdown
10*22
10*22
10*22
6*27

voeding todayyy
ochtend:100gr brinta+whey en melk en banaan
tussendoor:garnalen/4boterham pindakaas
middag:1zakje rijst en 3pangasius filets en 300gr wortellsss
pre workout:1kippenfilet en 1boterhampje
post workout:1kippenfilet en half zakje rijst
avondmeal:2eieren + 1blikje tonijn 200gr en 1kippenfilet en 4boterhammen met pindakaas
voor slapen:0,5kg kwark+ apppeeelll

Yeeeehaaaa

goeie training makker!

verdomme....je haalt me bijna in qua kracht ;) netjes bezig gozer! Alleen die pulls he :D

armen? Lats en chest staan centraal toch?

Voedings is dik in orde , en weer leuke trainen :)

Keep it up!

loop altijd te b**chen over die db pull :D

Terug
Naar boven