Fitness Seller

Nicolas training for bigness

en hoeveel vet Nic?

Doe je momenteel eigenlijk cardio?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
en hoeveel vet Nic?

Doe je momenteel eigenlijk cardio?

vet zo goed als nihil ik vreet zo clean als een kneiter

today: ochtend: 100gr brinta+whey en banaan en melk
tussendoor:4bot pindakaas met 125gram kalkoen
middag:1zakje rijst 125gram ongekookt gewogen en 2plakjes anans en 100gr kippenwit en 100gram kalkoen
tussendoor:nicolas whey-brinta-rozijnen koek
workout
whey maxmize proteine reep
avond:half zakje rijst en +400gram kalkoen(moeder zij vreet maar op morge toch iets anders ik schat 400gram maar was zeker meer) 200gr broccoli
laatste:0,5kg kwark+appel

Oke je eet inderdaad weinig vetten enzo..Miss daardoor..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.885
Oke je eet inderdaad weinig vetten enzo..Miss daardoor..

behalve de zaterdag dan vreet ik echt ranzig vet maar tja 1junkdag MOET!!

ik zit clean op +-4000kcals en alsk junkdag doe minstens 6000 aan junk pitta,pizza,friet,chocolade,ijs dat moet :D

ik zit clean op +-4000kcals en alsk junkdag doe minstens 6000 aan junk pitta,pizza,friet,chocolade,ijs dat moet :D
Haha shit man... hoe krijg je het allemaal binnen :p

Die kippezooi komt mij zelfs zo nu en dan me neus uit zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
wegkrijgen is no problemo! ;) Makkelijker als je denkt!

Hells yeah! :P
"Clean" zit ik ook rond de 4000. Maar als ik junk.. Pfoe.. :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed bezig Nico! ik zit rond de 4500 vind toch moeilijk soms om het dagelijk weg te krijgen, hehe

Lekkere training vent! :thumb:
Alleen die angst voor Upright rows...? ???
Dressed ook al...? ???
Ik heb daar nog nooit last van gehad hoor.
Ik heb 'm altijd beschouwd als een goede basis oefening... :p
Ik vind zelfs dat je hem min of meer kan uitvoeren als een soort Side laterals wanneer je ze niet te neurotisch smal wilt doen.
Ik vind zelf Side laterals gevaarlijker i.v.m. de hefboom in de bovenste positie.
Pas toen ik de Side laterals licht ging doen had ik er geen last meer van.
Vroeger Side laterals met 30+ kg's, nu tot 20... :o
Maar dan heb ik er ook geen last meer van! :rolleyes:
Ik zou persoonlijk de Upright rows niet zo maar van de hand doen hoor, of heb je er slechte ervaringen mee (jij zelf) want dan ben ik dat vergeten te lezen in je log! :D

Keep up the good work! :thumb:

Upright rows heb ik zelf ook nooit last van
Doe gewoon MAX 3 SETS
En dan Snel omhoog, rustig laten zakken..

Gelijk heb je, upright row is de allerslechtste oefening voor de schouders (rotator cuff) ik doe ze absoluut nooit!
Sterke training weer!

Gek genoeg zag ik BigT Ergens roepen dat UR Juist de BESTE oefening was om je schouders te trainen! Zal het eens opzoeken..

Gek genoeg zag ik BigT Ergens roepen dat UR Juist de BESTE oefening was om je schouders te trainen! Zal het eens opzoeken..

Zal zeker wel de beste oefening zijn om de zijkant van de schouders te trainen, daaraan twijfel ik niet. Maar de upright is een bekende schouderverneuker voor sommigen (waaronder ikzelf, dus best niet voor iedereen), daarom doe ik hem niet. Want als ik nu goede vooruitgang maak met de uprights maar na een paar maanden heb ik last in mijn schouders dan doe ik uiteindelijk weinig winst natuurlijk.

Zal zeker wel de beste oefening zijn om de zijkant van de schouders te trainen, daaraan twijfel ik niet. Maar de upright is een bekende schouderverneuker voor sommigen (waaronder ikzelf, dus best niet voor iedereen), daarom doe ik hem niet. Want als ik nu goede vooruitgang maak met de uprights maar na een paar maanden heb ik last in mijn schouders dan doe ik uiteindelijk weinig winst natuurlijk.

Oke! Dan zal ik gaan uitkijken met deze oefening!

Ik vind het ook een heerlijke oefening. Varieer deze soms af met de shrug ookal bestrijken ze niet precies dezelfde spieren. Nog geen last van gehad en hoop dat zo te houden.

He, zo te lezen heb ik foto's gemist. Iemand linkje?:D

Gaat wel lekker zo te zien beest. Bulken op 4000 kcal is best heftig, ik zit standaard tussen de 3500 en 4000, maar is echt moeilijk om weg te krijgen.

Terug
Naar boven