- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hoeveel vet Nic?
Doe je momenteel eigenlijk cardio?
Oke je eet inderdaad weinig vetten enzo..Miss daardoor..

Haha shit man... hoe krijg je het allemaal binnenbehalve de zaterdag dan vreet ik echt ranzig vet maar tja 1junkdag MOET!!
ik zit clean op +-4000kcals en alsk junkdag doe minstens 6000 aan junk pitta,pizza,friet,chocolade,ijs dat moet![]()

Haha shit man... hoe krijg je het allemaal binnen
Die kippezooi komt mij zelfs zo nu en dan me neus uit zetten.

Zoals het hoort

behalve de zaterdag dan vreet ik echt ranzig vet maar tja 1junkdag MOET!!
ik zit clean op +-4000kcals en alsk junkdag doe minstens 6000 aan junk pitta,pizza,friet,chocolade,ijs dat moet![]()

Gelijk heb je, upright row is de allerslechtste oefening voor de schouders (rotator cuff) ik doe ze absoluut nooit!
Sterke training weer!
Gek genoeg zag ik BigT Ergens roepen dat UR Juist de BESTE oefening was om je schouders te trainen! Zal het eens opzoeken..
Gek genoeg zag ik BigT Ergens roepen dat UR Juist de BESTE oefening was om je schouders te trainen! Zal het eens opzoeken..
Zal zeker wel de beste oefening zijn om de zijkant van de schouders te trainen, daaraan twijfel ik niet. Maar de upright is een bekende schouderverneuker voor sommigen (waaronder ikzelf, dus best niet voor iedereen), daarom doe ik hem niet. Want als ik nu goede vooruitgang maak met de uprights maar na een paar maanden heb ik last in mijn schouders dan doe ik uiteindelijk weinig winst natuurlijk.
Daar gaan we weer. Nico gaat je killenHe, zo te lezen heb ik foto's gemist. Iemand linkje?![]()