AndroidHealthClinic

Sticky Nieuw in de supermarkt!

20221104_155952.jpg
20221107_080221.jpg

Duitse Lidl
Die speculaas smaak vind ik meestal erg kruidig (nootmuskaat?), hoe is deze? De butterkeks ga ik zeker proberen!
Kom je ook wel eens bij kaufland? Die hebben ook een (te) groot proteine assortiment tegenwoordig:rolleyes:

Die speculaas smaak vind ik meestal erg kruidig (nootmuskaat?), hoe is deze? De butterkeks ga ik zeker proberen!
Kom je ook wel eens bij kaufland? Die hebben ook een (te) groot proteine assortiment tegenwoordig:rolleyes:
Heb ze allebei nog niet geproefd...komend weekend pas...

Kaufland kom ik soms ook ja, volgende keer eens checken wat ze daar allemaal hebben...

Kwam er gisteravond achter dat ik geen kwark meer had, dus in plaats daarvan de butterkeks gegeten en deze was zeker nice👌🏽

Kaufland is inderdaad heel uitgebreid op dat gebied

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.007
Ja klopt, wil er echt een keer heen. Jammer dat duitsland voor mij bijna 2 uur rijden is. Kleve schijnt veel supermarkt aanbod te hebben. Waar ga jij altijd heen?
Daar waar het het dichtst bij is, bij kaufland hebben ze eigenlijk alles wel wat ze elders ook verkopen. Voor mij is dat kaufland in Herzogenrath. En soms ook Aldi en Edeka in Selfkant. Maar dat is voor mij allemaal +- 15 min rijden.

Kreeg die pas gratis bij de kassa. denk om te testen of ter promotie

Lidl had erg lekkere en 35gram proteine bevattende shakes vanille en chocolade. Dit waren heerlijke shakes. 1 euro per flesje. Ze zijn er inmiddels niet meer in de lidl hier, nog wel in andere?

Lidl had erg lekkere en 35gram proteine bevattende shakes vanille en chocolade. Dit waren heerlijke shakes. 1 euro per flesje. Ze zijn er inmiddels niet meer in de lidl hier, nog wel in andere?
Heb je personeel daar gevraagd of ze uit het assortiment zijn? Hier liggen ze nog en was volgens mij ook product van het jaar oid voor lidl dus zullen ze er niet zomaar uithalen lijkt mij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.015
Heb je personeel daar gevraagd of ze uit het assortiment zijn? Hier liggen ze nog en was volgens mij ook product van het jaar oid voor lidl dus zullen ze er niet zomaar uithalen lijkt mij
Zijn niet uit het assortiment hoor, soms gewoon niet op voorraad. Heb gisteren nog gekocht bij mijn lokale LIDL

• Haha
Waarderingen: Onit
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven