Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha zeg ik nu iets stoms?
Wat heb je je nagels leuk gedaan!
Haha, had die reactie al verwacht

Buiten de whey alles geprobeerd. Zou het niet opnieuw aankopenGeen idee of het wat is, maar ik gooi het er ff in. Qua prijs in ieder geval wel goedkoop.
![]()
Vind ze juist wel goed te vrette, die grote en de vegan cookies. Die kleine reepjes vind ik meh. Ze hebben van dat merk ook creatine e.d., allemaal goede prijs/kwaliteit imo.Buiten de whey alles geprobeerd. Zou het niet opnieuw aankopen
Linksboven was best lekker maar echt iedere keer buikpijn. De repen van bodymass waren erg matig. Meende ook obv plant based protein.
Buiten de whey alles geprobeerd. Zou het niet opnieuw aankopen
Linksboven was best lekker maar echt iedere keer buikpijn. De repen van bodymass waren erg matig. Meende ook obv plant based protein.
Even vloeken in de kerk, maar kijk eens bij body&fitWeet niet of dit het goede topic is, woon niet eens in Nederland maar kan wellicht wat met aanbevolen merken doen + ik zie dat het heel toevallig over eiwitrepen gaat:
Bestaat er een eiwitreep waar geen of heel weinig polyolen (niet intensieve zoetstoffen) in zitten? Zo ja, welke weten jullie?
Even vloeken in de kerk, maar kijk eens bij body&fit
De clean en vegan protein bar hebben weinig toegevoegde suikers
Gaat in de UK webshops toch ook wel te vinden zijn?Deze bodyenfit?
Body&Fit NL | Sportvoeding, Eiwitten & Voedingssupplementen
Ontdek de diverse fitness- en voedingssupplementen van Body&Fit. Vind ruim 100 merken en geniet van €10 korting op je eerste bestelling.www.bodyandfit.com
Is lang geleden dat ik er ooit op gekeken heb en wellicht is de website aangepast (plus woon in Engeland dus bepaalde websites zijn mogelijk anders).