Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Is een shoarma pizza ook een traditionele pizza?

Wat als ik het in Azië aan een Italiaan vraag?

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.427
Nieuw bij de lijdel
download.jpeg.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.430
Aldi next week

Bijlagen

• Screenshot_20230906_211801_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230906_211801_Samsung Internet.jpg
    115,9 KB · Weergaven: 95
Nieuw bij de AH. Iets zuurder dan de normale en op het gehele bakje scheelt het iets meer dan 40 kcal voor dezelfde prijs. Goede toevoeging!

Bijlagen

• IMG_5057.png
    IMG_5057.png
    198,3 KB · Weergaven: 111
Heb vernomen uit betrouwbare bronnen dat er een hartige flamkuchen donut bij ah komt…

Geen idee of het wat is, maar ik gooi het er ff in. Qua prijs in ieder geval wel goedkoop.

Screenshot_20230915_192213_Chrome.jpg
Buiten de whey alles geprobeerd. Zou het niet opnieuw aankopen :o

Linksboven was best lekker maar echt iedere keer buikpijn. De repen van bodymass waren erg matig. Meende ook obv plant based protein.

Linksboven was best lekker maar echt iedere keer buikpijn. De repen van bodymass waren erg matig. Meende ook obv plant based protein.
Vind ze juist wel goed te vrette, die grote en de vegan cookies. Die kleine reepjes vind ik meh. Ze hebben van dat merk ook creatine e.d., allemaal goede prijs/kwaliteit imo.

De meeste cheap ass protein bars zitten volgepropt met soy protein en dat soort shit waar je echt instant sicke skitta’s van krijgt

Weet niet of dit het goede topic is, woon niet eens in Nederland maar kan wellicht wat met aanbevolen merken doen + ik zie dat het heel toevallig over eiwitrepen gaat:

Bestaat er een eiwitreep waar geen of heel weinig polyolen (niet intensieve zoetstoffen) in zitten? Zo ja, welke weten jullie?

Weet niet of dit het goede topic is, woon niet eens in Nederland maar kan wellicht wat met aanbevolen merken doen + ik zie dat het heel toevallig over eiwitrepen gaat:

Bestaat er een eiwitreep waar geen of heel weinig polyolen (niet intensieve zoetstoffen) in zitten? Zo ja, welke weten jullie?
Even vloeken in de kerk, maar kijk eens bij body&fit
De clean en vegan protein bar hebben weinig toegevoegde suikers

Even vloeken in de kerk, maar kijk eens bij body&fit
De clean en vegan protein bar hebben weinig toegevoegde suikers

Deze bodyenfit?

Is lang geleden dat ik er ooit op gekeken heb en wellicht is de website aangepast (plus woon in Engeland dus bepaalde websites zijn mogelijk anders).

Deze bodyenfit?

Is lang geleden dat ik er ooit op gekeken heb en wellicht is de website aangepast (plus woon in Engeland dus bepaalde websites zijn mogelijk anders).
Gaat in de UK webshops toch ook wel te vinden zijn?

Terug
Naar boven