- Waardering
- 10.404
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe smaakt ie?Vanaf nu bij de appie. Lijkt me niks (de smaak), maar onder het mom van: moet alles proberen. Toch maar meegenomen
Ik vind em niet lekker. Heel mandarijn achtig, maar ieder zo zijn ding... naar mijn mening smaakt hij naar manderijn + nootmuskaat. Hij is ook vrij dun
Kruidnagel maakt het helemaal afMandarijn, de smaak van de winter.
*al zit er wel mandarijn/sinaadappel in gluhwijn. En kaneel ook. Dus misschien is dat de gedachte.
![]()
Grenade Carb Killa Protein Bar Oreo White (12 x 60 gr) | What’ Sup!
Ontdek de eiwitreep waar Grenade de wereld mee heeft veroverd! De Grenade Protein Bar is een klasse apart als het aankomt op smaak. Bovendien is deze eiwitrijke reep ook nog eens suikerarm, ideaal voor mensen met een actieve levensstijl. De Grenade Protein Bars zijn verkrijgbaar in veel...www.supspace.nl
nu beschikbaar bij supspace
bij meer dan 10-15gr per dag kun je al last ervan krijgen, vooral als je al snel darm problemen hebt 
Neeman, ze hadden vroeger koffiesmaak met zo'n laagje onderin. En ook 1x banaan met kaneel met zo'n laagje. Die waren hemels manIk vind die seizoenvariaties van Optimel allemaal niet zo denderend. Heb vaak het idee dat ze een bestaande smaak een kleine twist geven en dan vervolgens doen alsof ze een compleet nieuwe smaak op de markt hebben gebracht.
Kan me slechtere hypes indenken. 😊Volgens mij is nu elk zuivelmerk op de "high protein" hype gesprongen.
Drijft de prijs van whey op...
Ja die zijn idd wel vrij hoog, eentje per dag als snack is wel prima voor mij, zelfs met een lichte lactose intolerantie'low sugar', maar wel 17 gr polyolenbij meer dan 10-15gr per dag kun je al last ervan krijgen, vooral als je al snel darm problemen hebt
Jammer wel want vind hun eiwitrepen wel een van de lekkerste smaken.
In principe is het gewoon kwark met een ander label erop (en hogere prijs), waardoor het 'beter' lijkt voor de niets wetende consument.
Als je zon grenada bar eet met bijna 250kcal in je cut dan heb ik het idee dat je niet weet hoe je een cut moet doen of je eisen wel echt erg laag liggen. Voor vrouwen die op 1500/1750 kcal zitten is zon reep 15/20% van je dagelijkse kcal en dan kan je mij niet wijsmaken dat je in een goeie cut daarvoor de ruimte hebt.
Als je die vraag nog stelt heb je nog niet diep gecut.
Als je die vraag nog stelt heb je nog niet diep gecut.
De gemiddelde vrouw zal rond die kcal cutten, mannen zitten iets hoger behalve de r**ards die op 100kg direct sub 2k kcal gaan eten na dan.Nee, ik bedoel dat je specifiek vrouw, specifiek cut, specifiek 1500/1750 zegt, alsof je het specifiek over iemand (mij) hebt, maar ik eet die eiwitrepen niet, zoals je kunt lezen.