AndroidHealthClinic

Sticky Nieuw in de supermarkt!

De gemiddelde vrouw zal rond die kcal cutten, mannen zitten iets hoger behalve de r**ards die op 100kg direct sub 2k kcal gaan eten na dan.

Als je met zo weinig dagelijkse kcal zon reep gaat eten dan ben je verre van efficient bezig, daar waar zon reep gewoon nutteloze kcal zijn en erg veel van je kcal budget kost. Iemand die zon reep dus standaard in zijn “cut schema” plaatst is gewoon een teken dat je er geen kut van snapt. Uitzonderingen daar gelaten als je kcal het toelaten begin cut, maar sub 2k voor lange tijd is dit gewoon vragen voor problemen.

Ok lieverd, niemand had het over cutten, bulken, mannen, vrouwen..waarom doe je moeilijk? We hadden het over een specifieke eiwitreep..?? :roflol:

Ok lieverd, niemand had het over cutten, bulken, mannen, vrouwen..waarom doe je moeilijk? We hadden het over een specifieke eiwitreep..?? :roflol:
Jij doet moeilijk door het over jezelf te hebben, hij legt waarom zo'n reep een slechte keuze kan zijn.

Ik ben hetzelfde als jou en praat gewoon wat ik wil als ik iets zie.

Daarom zijn wij een perfecte match, 2 handen op 1 buik!

Jij doet moeilijk door het over jezelf te hebben, hij legt waarom zo'n reep een slechte keuze kan zijn.

Tuurlijk, en noemde heeeel toevallig allerlei dingen op die voor mij van toepassing zijn. Dit hele topic staat vol met producten die een slechte keuze kunnen zijn tijdens een cut; niemand had het over een cut mbt dit product.
Waarom begint hij niet over alle andere producten?

Tuurlijk, en noemde heeeel toevallig allerlei dingen op die voor mij van toepassing zijn. Dit hele topic staat vol met producten die een slechte keuze kunnen zijn tijdens een cut; niemand had het over een cut mbt dit product.
Je kan het gewoon negeren.

Tuurlijk, alles ligt aan mij :) niet aan degene die het begon natuurlijk.
Ik zal het wel negeren in het vervolg.
Je hebt nu al zoveel discussies gehad met Ak. Je had hem allang op negeer kunnen zetten of er niet meer op ingaan aangezien het je stoort, maar je blijft in discussie gaan terwijl je op voorhand weet dat er niets goeds of zinvols gaat uitkomen.
Als je niet reageert gaat de lol er ook snel van af.

Het kwam op mij als welgemeend advies over. Je betrekt het nu op jezelf, terwijl hij letterlijk vrouwen in het algemeen beschreef.

Waarom vrouwen? Omdat vrouwen over het algemeen minder calorieën eten dan mannen en zo'n reep dan niet ideaal is.

Elk topic wordt vervuild met haar oneindige slachtofferschap discussies. Zij kan nog een slachtofferschap discussie over haarzelf fabriceren wanneer iemand slechts vraagt welk soort pindakaas te kopen.

Het houdt niet op, niet vanzelf.
Het houdt niet op, totdat je iets doet.

Moet er al letterlijk “grapje” bij zetten of een smiley als ik iets niet serieus bedoel, iemand aanspreken moet al voorzichtig aangezien daar ook 48294 regels voor zijn schijnbaar en basic info wat iedereen eigenlijk hier zou moeten weten en toepassen word constant in twijfel getrokken vreemd genoeg door diegene die eigenlijk stiekem niks op een bb forum te zoeken hebben.

Het mietjes gehalte is hier soms zeer hoog.

Moet er al letterlijk “grapje” bij zetten of een smiley als ik iets niet serieus bedoel, iemand aanspreken moet al voorzichtig aangezien daar ook 48294 regels voor zijn schijnbaar en basic info wat iedereen eigenlijk hier zou moeten weten en toepassen word constant in twijfel getrokken vreemd genoeg door diegene die eigenlijk stiekem niks op een bb forum te zoeken hebben.

Het mietjes gehalte is hier soms zeer hoog.

De informatie wordt niet in twijfel getrokken. Wat je zei mbt die Grenade eiwitreep eten tijdens een cut, zeker als vrouw met lage kcal inname, is gewoon hartstikke correct.

De informatie wordt niet in twijfel getrokken. Wat je zei mbt die Grenade eiwitreep eten tijdens een cut, zeker als vrouw met lage kcal inname, is gewoon hartstikke correct.
En ik doel ook niet op specifiek die info, maar er zijn talloze punten die vooraf zo duidelijk zijn en men gewoon simpelweg liever zijn hoofd stoot.
Aas ook niet specifiek op persoon a of b, maar nogmaals mijn respect naar iemand die hier al jaren lid is en de shape heeft van een ballon is 0 en dat zeg ik ook hardop tegen die persoon. Andersom iemand die wel vooruitgaat krijgt dat ook te horen.

Dit is een bb forum en geen ponyclubje en men moet zichzelf gewoon verbeteren en vooruitgang boeken, iedereen op zijn eigen tempo/manier. Doe je dat niet dan heb je in mijn optiek hier gewoon niks te zoeken en ben je gewoon opvulling of sensatie zoeker.

Nogmaals als toppunt afgelopen “contest”, waar 20 man zichzelf op gaf voor een wedstrijd die maar 3 maanden duurde en meer dan de helft gewoon spoorloos was of niet eens meer wat posten door gebrek aan “doorzettingsvermogen” (resultaat in mijn ogen), echt diep en diep triest. “Het is een marathon geen sprint”, nou sommige hebben hier de doorzettingsvermogen van een kind van 2 😂

Move 2 battle plz, dit geleuter gaat nergens over

Ik liep vanavond een winkel in en mensen keken me beetje raar aan.

Ik was nieuw in de supermarkt.
:badum:

• Haha
Waarderingen: Xrp
Ik liep vanavond een winkel in en mensen keken me beetje raar aan.

Ik was nieuw in de supermarkt.
:badum:
we krijgen volgende maand een nieuwe supermarkt. (erbij)
ik woon dan tussen twee filialen, op loopafstand een op 200m en een op 50m, yep de grootste an NL :thinking:
(ik ga liever naar het boerke, ik gun die man het meer dan die miljardenomzet van die multinational, binnenkort weer de prijzen omhoog zeker?)

we krijgen volgende maand een nieuwe supermarkt. (erbij)
ik woon dan tussen twee filialen, op loopafstand een op 200m en een op 50m, yep de grootste an NL :thinking:
(ik ga liever naar het boerke, ik gun die man het meer dan die miljardenomzet van die multinational, binnenkort weer de prijzen omhoog zeker?)
Welke super krijg je erbij?

20231008_145832.jpg

Volgens mij is nu elk zuivelmerk op de "high protein" hype gesprongen.
1,39 bij de Plus

Terug
Naar boven