XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Niet perse nieuw, maar wel een nieuwe ontdekking (telt dat ook?). Vandaag ben ik naar de Poolse supermarkt gegaan. Ben positief verrast.

Ze hebben zelf een hele vlees / vis afdeling waar het vers voor je gesneden wordt. Ik kan alleen de verpakkingen niet altijd evengoed lezen.

1591450019320.jpeg

Poolse supermarkt, Turkse supermarkt of de Toko ofzo, love. it. all! :heart:

Stukje van internet:

Bij de Lidl vind je meerdere (zuivel-) producten van Milbona. Eén van de nieuwste eiwitrijke producten, die nu verkrijgbaar is bij de Lidl, is Skyrella. Skyrella is mozzarella maar dan met minder vet en meer eiwitten. Een luxe belegd broodje met Skyrella, tomaat en basilicum is nog nooit zo voedzaam geweest! Wij weten helaas niet of dit product ook al wordt verkocht in Nederland. Zo niet kan je contact opnemen met de Lidl via social media, soms kan het product dan ook opgenomen worden in het assortiment in Nederland. Wel verkrijgbaar bij de Lidl is de Skyr kwark van Milbona.

Klinkt goed!

Manlief kwam heel enthousiast thuis van het boodschappen doen... kijk deze zijn koolhydraatarm , die mag jij vast hebben.
Hij bedoelde het lief, dat ik ook iets lekkers kon snacken maar ja ruim 600 calorieën per 100 gr.......
IN zijn verdediging het is wel koolhydraatarm en 31 gr eiwit per 100 gr is best veel dus hij zat wel warm.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    197,3 KB · Weergaven: 237
  • image.jpg
    image.jpg
    201,9 KB · Weergaven: 256
Laatst bewerkt:
Dat at ik ook altijd toen ik keto was samen met spek chips (zwoerd van wilthagen), nadeel; superveel zout en vrij duur. Nu lekker Ben en Jerrys 🤣

• Love
Waarderingen: BB_
Deze zijn voor mij nieuw

176C62D2-FF3D-4F1B-B1AF-3A77A2EAAEC5.jpeg

Pina is best lekker. Niet chemisch maar lekker fruitig en zoet.
Dit zijn de beste zero siropen die ik in de supermarkt heb gevonden . De smaken die jij hebt, ken ik nog niet, lijken me nog beter. ,drool;
15937799308806016810982818929391.jpg

De pina is top! Mojito nog niet geprobeerd, lijkt mij wel verfrissend voor de zomer.

• Like
Waarderingen: Apw
  • Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: LM
Terug
Naar boven