Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

3 kcal per 100 ml indien je 1 op 7 verdunt. Laten we dus zeggen 7-8 kcal voor een frisdrankglas.

Oow dat valt reuze mee, ben in de war met een ander merk denk ik :o

Die Pina col lijkt me heerlijk trouwens! Waar is deze gekocht? Dan loop ik er vanavond nog wel even heen om te proeven! Ijsblokjes liggen al klaar :p
 
Oow dat valt reuze mee, ben in de war met een ander merk denk ik :o

Die Pina col lijkt me heerlijk trouwens! Waar is deze gekocht? Dan loop ik er vanavond nog wel even heen om te proeven! Ijsblokjes liggen al klaar :p

Niet bij elk filiaal. Je kunt op de website assortiment bekijken.

Plus heeft ze ook, Jumbo wellicht ook.
 
Oow dat valt reuze mee, ben in de war met een ander merk denk ik :o

Die Pina col lijkt me heerlijk trouwens! Waar is deze gekocht? Dan loop ik er vanavond nog wel even heen om te proeven! Ijsblokjes liggen al klaar :p
In de bonus bij de appie deze week
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik zal trouwens nog even wat nuttigs toevoegen aan dit topic ipv die domme vragen van mij :)


Sinds deze week in de schappen, vraag me af of babybells ook smelten? Goede voedingswaarde iniedergeval.

Kom erg veel nieuws tegen, zal beloven wat vaker te delen!
 
Ik zal trouwens nog even wat nuttigs toevoegen aan dit topic ipv die domme vragen van mij :)


Sinds deze week in de schappen, vraag me af of babybells ook smelten? Goede voedingswaarde iniedergeval.

Kom erg veel nieuws tegen, zal beloven wat vaker te delen!
Dit zijn inderdaad bruikbare tips, thnx!!

Hoe magerder een kaas hoe slechter de smelt eigenschappen trouwens. Ik denk dus dat ze daar niet heel geschikt voor zijn.
Maar om het zeker te weten moet iemand (jij dus) het even testen en het resultaat hier delen. :D
 
Dit zijn inderdaad bruikbare tips, thnx!!

Hoe magerder een kaas hoe slechter de smelt eigenschappen trouwens. Ik denk dus dat ze daar niet heel geschikt voor zijn.
Maar om het zeker te weten moet iemand (jij dus) het even testen en het resultaat hier delen. :D

Nou heb het getest voor je hoor, ja het smelt prima. Smaakt alleen naar rubber daarna, maar het smelt!
 
Die skyrella smaakte hetzelfde, samen met die lidl eiwit brood dacht ik ff een lekkere anabolic tosti te maken maar het smaakte uiteindelijk naar zand en rubber.
Bij eiwitbrood moet je ook niet denken gewoon brood te eten. Dan is het KH arme brood nog beter t hachelen en net zoveel eiwit bijna...
En bij Skyrella moet je geen mozzarella verwachten. Lager vet in kaas is vaak meer "rubber" achtig....
 
Ik snap ook echt niet waarom je extra geld zou uitgeven aan zoiets als eiwitbrood. Je eet brood niet voor de eiwitten. Zonder het label te lezen durf ik wel te zeggen dat het ook nog een shitty bron van eiwit is.
 
Ik snap ook echt niet waarom je extra geld zou uitgeven aan zoiets als eiwitbrood. Je eet brood niet voor de eiwitten. Zonder het label te lezen durf ik wel te zeggen dat het ook nog een shitty bron van eiwit is.
Inderdaad, vaak sojabloem, tarwezemelen en pitten en zaden (met name lijnzaad) die de eiwitten leveren. Op zich levert soja wel een relatief hoge kwaliteit eiwitten. Zeker in combinatie met pitten, zaden en volkoren granen kan het aminozuurprofiel daarmee aardig compleet worden.
Maar uiteindelijk is het vooral marketing. Het label ''eiwitrijk'' verkoopt nou eenmaal beter dan ''koolhydraat rijk''.

Ik heb dit soort brood uit interesse ook wel geprobeerd, maar viel altijd tegen. Heeft niks met normaal brood gemeen.
 
Inderdaad, vaak sojabloem, tarwezemelen en pitten en zaden (met name lijnzaad) die de eiwitten leveren. Op zich levert soja wel een relatief hoge kwaliteit eiwitten. Zeker in combinatie met pitten, zaden en volkoren granen kan het aminozuurprofiel daarmee aardig compleet worden.
Maar uiteindelijk is het vooral marketing. Het label ''eiwitrijk'' verkoopt nou eenmaal beter dan ''koolhydraat rijk''.

Ik heb dit soort brood uit interesse ook wel geprobeerd, maar viel altijd tegen. Heeft niks met normaal brood gemeen.
Wellicht door het combineren van allerlei producten dat je nog een compleet profiel hebt, zou kunnen. Maar wat zou er in een paar sneden brood zitten, zo'n 10-15g eiwit? Als je het daarvoor doet zou je de rest van je dieet onder de loep moeten nemen IMO.
 
Dit zijn inderdaad bruikbare tips, thnx!!

Hoe magerder een kaas hoe slechter de smelt eigenschappen trouwens. Ik denk dus dat ze daar niet heel geschikt voor zijn.
Maar om het zeker te weten moet iemand (jij dus) het even testen en het resultaat hier delen. :D
Inb4 smeerkaas 20+
 
Wellicht door het combineren van allerlei producten dat je nog een compleet profiel hebt, zou kunnen. Maar wat zou er in een paar sneden brood zitten, zo'n 10-15g eiwit? Als je het daarvoor doet zou je de rest van je dieet onder de loep moeten nemen IMO.
Helemaal mee eens. Ik eet brood niet voor de eiwitten, daar is beleg voor. :)
 
Helemaal mee eens. Ik eet brood niet voor de eiwitten, daar is beleg voor. :)
Liever dubbel beleg :D
Dat is in feite al gesmolten zonder te verwarmen. :roflol:
Overigens werkt dat wel op een tosti.
Werkt overigens ook perfect als basis voor kaassaus :)
niet DE Kaassaus :roflol:
 
Jeugdsentiment, alsnog wel veel kcal.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    161,8 KB · Weergaven: 142
Verstegen schijnt ook een chilisaus zonder suiker te hebben maar die heb ik nog niet kunnen vinden hier. Overigens ishet geen zerosaus maar dat heeft als voordeeldat manlief het ook lust. Van die waterige zero meuk mot hij niet.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    167,2 KB · Weergaven: 135
Verstegen schijnt ook een chilisaus zonder suiker te hebben maar die heb ik nog niet kunnen vinden hier. Overigens ishet geen zerosaus maar dat heeft als voordeeldat manlief het ook lust. Van die waterige zero meuk mot hij niet.
Probeer dan toch de 0% chilisaus van de action eens. Echt niet waterig en zelfs mijn man vind hem erg lekker en dat is echt een zeur op dat punt :roflol:
 
Back
Naar boven