Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

:eek: waarom, dan niet gelijk intraveneus, dan weet je zeker dat het slecht afloopt.
Daarom... suspensies kan je niet i.v. doen :rolleyes: want je wil natuurlijk wel kunnen trainen en niet meteen de pijp uit... maar je kan ook altijd kiezen voor s.q.
In de laatste 2 gevallen kan je misschien nog meeliften op de verlengde werking (olie basis)... wie weet wat cacao voor je kan betekenen :roflol:
 
oh boy facepalm GIF by StoryBots
 
Voor diegene die aardappelen te veel kcal vinden bevatten. Een “light” variant:

 
Vraag me af wat je light aan aardappelen kan maken. De voedingswaarde worden per bereid product aangegeven.
 
Vraag me af wat je light aan aardappelen kan maken. De voedingswaarde worden per bereid product aangegeven.
Op hun website staat dit:

energetische waarde:
58,6 kcal / 100gr
246 kJ / 100gr


Ik ben ook van mening dat je dan maar gewoon wat minder gewone aardappel moet eten. Dit lijkt mij vooral een commecrieel product. Het impliceert dat je hiermee flink schrapt in je calorie inname, wat voor veel mensen misschien heel aantrekkelijk klinkt. Maar onder de streept levert het bijna niks op voor de meeste mensen.
 
Op hun website staat dit:

energetische waarde:
58,6 kcal / 100gr
246 kJ / 100gr


Ik ben ook van mening dat je dan maar gewoon wat minder gewone aardappel moet eten. Dit lijkt mij vooral een commecrieel product. Het impliceert dat je hiermee flink schrapt in je calorie inname, wat voor veel mensen misschien heel aantrekkelijk klinkt. Maar onder de streept levert het bijna niks op voor de meeste mensen.
Juist, die aardappels bevatten onbereid gewoon wat meer vocht.
 
Vraag me af wat je light aan aardappelen kan maken. De voedingswaarde worden per bereid product aangegeven.
Aardappelen pureren en mengen met een afval product die je niet opneemt, gok ik?
 
Als de makro's identiek zijn, hoe kan de KCal dan verschillen?

*tabel is van de Jumbo website
Screenshot_20201022-105444_Chrome.jpg

Linker kolom is de algemene aardappel, rechts de bewuste versie. Beiden zijn gekookt.

Dat is dus gewoon dikke BS, aangezien 16,8 g aan koolhydraten al meer dan 60 KCal is.
 
Als de makro's identiek zijn, hoe kan de KCal dan verschillen?

Bekijk bijlage 509877
Linker kolom is de algemene aardappel, rechts de bewuste versie. Beiden zijn gekookt.

Dat is dus gewoon dikke BS, aangezien 16,8 g aan koolhydraten al meer dan 60 KCal is.
In alcohol gekookt.
 
Back
Naar boven