MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Satesaus smaakt alles behalve satesaus. Hij is wel te eten, maar totaal niet pinda achtig en geheel andere structuur
    Dat vind ik dus ook. En omdat Onit die wel lekker vindt en de curry van xxl beter dan van action heb ik t idee dat onze smaken verschillen :) Een soort 'ijkvraag'
    Ik vond die satesaus een dikke tegenvaller. Met als resultaat dat ie maar blijft staan.
     
    Dat vind ik dus ook. En omdat Onit die wel lekker vindt en de curry van xxl beter dan van action heb ik t idee dat onze smaken verschillen :) Een soort 'ijkvraag'
    Ik vond die satesaus een dikke tegenvaller. Met als resultaat dat ie maar blijft staan.


    Tip; doe de de satesaus even wokken met sperzieboontjes en rode ui. Zo heb je een caloriearme sajoerboontjes variant
     
    Ook gewoon ziek goede macro's en smaken nog naar frikandel ook! Aanraderrrr (uitfryer)
     

    Bijlagen

    • 20201018_171641.jpg
      20201018_171641.jpg
      122,9 KB · Weergaven: 152
    • 20201018_171636.jpg
      20201018_171636.jpg
      151,6 KB · Weergaven: 157
    Witte chocolade is van cacaoboter, dus net als pure chocolade gewoon van de cacaoboon.
    Feitelijk is het dus ook gewoon chocolade. Kinder en vrouwen chocolade welliswaar, maar wel chocolade.

    :trollface: :trollface: :trollface:
     
    Witte chocolade is van cacaoboter, dus net als pure chocolade gewoon van de cacaoboon.
    Feitelijk is het dus ook gewoon chocolade. Kinder en vrouwen chocolade welliswaar, maar wel chocolade.

    :trollface: :trollface: :trollface:
    Ben ik man geworden :eek:
     
    Witte chocolade is van cacaoboter, dus net als pure chocolade gewoon van de cacaoboon.
    Feitelijk is het dus ook gewoon chocolade. Kinder en vrouwen chocolade welliswaar, maar wel chocolade.

    :trollface: :trollface: :trollface:
    stop. marina1975 ik heb net ook al even gecontroleerd of ik nog wel een vrouwtje ben
     
    Back
    Naar boven