Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Topic Starter Topic Starter
Dit is allemaal niet waar, er bestaan aardappel varianten die idd minder koolhydraten bevatten. @marina1975 heeft hier ooit over gepost. Ze hadden vorig jaar ook aardappeltjes om te bakken bij de lidl voor 50kcal/100g en zie zo ook de :

Heeft niks met bereid / onbereid en vocht etc te maken

Dit is allemaal niet waar, er bestaan aardappel varianten die idd minder koolhydraten bevatten. @marina1975 heeft hier ooit over gepost. Ze hadden vorig jaar ook aardappeltjes om te bakken bij de lidl voor 50kcal/100g en zie zo ook de :

Als er minder koolhydraten inzitten en niet meer eiwitten, vetten of vezels, dan zie er simpelweg meer vocht in.

Als er minder koolhydraten inzitten en niet meer eiwitten, vetten of vezels, dan zie er simpelweg meer vocht in.

Oow op die manier wel ja, sorry dan heb ik het verkeerd gelezen. Ik dacht dat er gedoeld werdt op vochtverlies of toenamen tijdens het koken!

De grote ijsmerken met "light" ijs, noem een breyers, HALO-Top of een Oppo hebben het inmiddels gemasterd. Info inwinnen kan je bij hun xD
Sommige mensen denken dat light ijs helpt om af te vallen. En dat is psychologisch gezien ook wel een aantrekkelijkere gedachte dan afvallen door geen ijs meer te eten. Sneu dat mensen erin blijven trappen. Het eventuele verschil in calorieen wordt vaak weer teniet gedaan door compensatiegedrag.

Sommige mensen denken dat light ijs helpt om af te vallen. En dat is psychologisch gezien ook wel een aantrekkelijkere gedachte dan afvallen door geen ijs meer te eten. Sneu dat mensen erin blijven trappen. Het eventuele verschil in calorieen wordt vaak weer teniet gedaan door compensatiegedrag.

Kanttekening: beter een bak light ijs dan een gesmolten McFlurry.

Thank me later, bij Action:
45B10D67-9785-4754-BC22-ED0B2B0D97D5.jpeg

Dan zijn de macro's toch ook anders. Nu zijn de macro's hetzelfde, maar de kcal anders. Ik kan alleen bedenken dat er een verschil in vezels is, want die leveren 2 kcal / gram, maar het lijkt me raar dat de 'bewuste' variant minder vezels bevat en dat verschil kan nooit zo groot zijn.

Niet nieuw, maar wel een dikke aanrader!

Deze aardappels plaats je gewoon in de verpakking 7 minuutjes in de magnetron, en voila, perfecto.
Ik kon mij maar moeilijk voorstellen dat dit echt zo makkelijk en ook nog lekker was. Maar toch getest, dat is het dus wel. Ik was positief verrast. :)

Dunno of het allemaal nieuw is, maar Griekse weken bij de Laidl.
IMG_20201025_184851.jpg

Ben wel benieuwd naar die lavendel kaas! En halloumi neem ik dan ook gelijk mee, altijd goed.

Beetje decent macros van die kant en klare kip?
Zeker. 126 en 119 kcal, grotendeels eiwit. Overigens hebben die kazen uiteraard veel meer kcal en vetten, daarom heb ik dat soort producten vaak vermeden . Maar zolang het binnen je schema past is het op zich prima, dus ik ga dat wat meer eten en ook wat hoger in m'n vetten zitten.

Terug
Naar boven