XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Bezoekers in dit topic

Populair in China.
20210125_113044.jpg
 
Gedroogde) kruiden bij Lidl zijn ook vet goedkoop tijdens buitenlandse weken t.o.v. andere supermarkten. Op de (buitenlandse) markt en bij de toko kun je ze ook prima kopen.
Aanrader voor kruiden, van deze winkel (OBA) koop ik altijd op de Bazaar in Beverwijk.

Goede prijs, goede kwaliteit, goed aanbod.
 

iemand daar weleens pindakaas gehaald? was nieuw voor mij.. at tot nu toe alleen 100% noten pindakaas
verkoop zich als supergezond.. nja ben toch wle benieuwd
 

iemand daar weleens pindakaas gehaald? was nieuw voor mij.. at tot nu toe alleen 100% noten pindakaas
verkoop zich als supergezond.. nja ben toch wle benieuwd
Weleens een proefpakketje gehad. Hoop bijzondere smaken die eigenlijk allemaal enorm tegenvielen. Niet bijzonder.
 
900gram verpakking kvarg in de aanbieding bij AH. 35% korting

Geen idee of het overal zo is. Iets met assortiment wijziging.
 
Ik had vandaag zo’n Melkunie eiwitknijpzakkie. Niet extreem lekker, maar wel 20gram eiwit in 73 kcal. (Wat niet helemaal klopt als een gram eiwit 4kcsl/gram is)
 

iemand daar weleens pindakaas gehaald? was nieuw voor mij.. at tot nu toe alleen 100% noten pindakaas
verkoop zich als supergezond.. nja ben toch wle benieuwd
Yes, altijd in huis hier.
Ik eet voornamelijk de 100% crunchy van XXL nutrition, maar deze zijn wel leuk om eens af te wisselen.
Mijn favorieten zijn de karamel zeezout, kokos zeezout en knoflook gebakken ui.
Mijn vriend is en weer gek op de koffie zeezout en witte chocolade...
Gezonder zullen ze zeker niet zijn door alle extraatjes... Kcals zijn dan ook een stuk hoger dan 100% varianten (tot 640/100gr itt 550 in die van XXL).
 
900gram verpakking kvarg in de aanbieding bij AH. 35% korting

Geen idee of het overal zo is. Iets met assortiment wijziging.
Bij twee AH's al gezien dat er bij het prijskaartje stond "Dit product verdwijnt binnenkort uit het assortiment". Zelfde voor optimel koffie en vanille yoghurt.. :(
 
Bij twee AH's al gezien dat er bij het prijskaartje stond "Dit product verdwijnt binnenkort uit het assortiment". Zelfde voor optimel koffie en vanille yoghurt.. :(
optimel koffie is goddelijk
 
Bij twee AH's al gezien dat er bij het prijskaartje stond "Dit product verdwijnt binnenkort uit het assortiment". Zelfde voor optimel koffie en vanille yoghurt.. :(
Bij mijn jumbo hadden ze die al niet. Ik ben grootverbruiker van lindahls en optimel. Ik vind de appel kaneel optimel ook erg lekker. In de zomer eet ik me ongans aan de vanille lindahls met aardbeien, frambozen, bramen je blauwe bessen.
 
900gram verpakking kvarg in de aanbieding bij AH. 35% korting

Geen idee of het overal zo is. Iets met assortiment wijziging.
Hier niet met korting gezien. Zou jammer zijn als het uit het assortiment gaat!
 
Hier niet met korting gezien. Zou jammer zijn als het uit het assortiment gaat!
Misschien alleen het assortiment van de Appie. Dan kun je ze wellicht nog krijgen bij de Jumbo. Maar ik hou ook mijn hart vast. :roflol:

Of er komen nieuwe smaken voor terug. :)
 
Ik had vandaag zo’n Melkunie eiwitknijpzakkie. Niet extreem lekker, maar wel 20gram eiwit in 73 kcal. (Wat niet helemaal klopt als een gram eiwit 4kcsl/gram is)
de 20 gram is voor het hele zakkie van 200 gr ;) in zo een zakkie zit dus 146 kcal.
Of er komen nieuwe smaken voor terug. :)
de vanille in 900 gram ;) (en doe dan meteen die 35% korting erop :roflol: )
 
Misschien alleen het assortiment van de Appie. Dan kun je ze wellicht nog krijgen bij de Jumbo. Maar ik hou ook mijn hart vast. :roflol:

Of er komen nieuwe smaken voor terug. :)
Of er komt een compleet nieuw product of deze komen terug in 450 gram verpakkingen. Dan mogen ze die perzik passievrucht ook meteen in een grotere verpakking stoppen. Die 150 gram bakjes zijn ook in 2 happen leeg.
 
Of er komt een compleet nieuw product of deze komen terug in 450 gram verpakkingen. Dan mogen ze die perzik passievrucht ook meteen in een grotere verpakking stoppen. Die 150 gram bakjes zijn ook in 2 happen leeg.
Lindahls zal dan 500 gram verpakkingen doen, zoals vanille, framboos en stratiatella. Optimel is 450 gram (Griekse stijl varianten). :)
 
Of er komt een compleet nieuw product of deze komen terug in 450 gram verpakkingen. Dan mogen ze die perzik passievrucht ook meteen in een grotere verpakking stoppen. Die 150 gram bakjes zijn ook in 2 happen leeg.

Jaman die perzik moeten ze echt grotere variant van uitbrengen, smaakt naar danoontje ;)
 
Lindahls zal dan 500 gram verpakkingen doen, zoals vanille, framboos en stratiatella. Optimel is 450 gram (Griekse stijl varianten). :)
Dat bedoel ik ook idd
Jaman die perzik moeten ze echt grotere variant van uitbrengen, smaakt naar danoontje ;)
Ja erg lekker. Net als die kut 170 gram verpakkingen van isey skyr. Wel lekkere smaken maar dan moet ik er 3 eten.
 
Ik had vandaag zo’n Melkunie eiwitknijpzakkie. Niet extreem lekker, maar wel 20gram eiwit in 73 kcal. (Wat niet helemaal klopt als een gram eiwit 4kcsl/gram is)
Als je niet kunt lezen of het simpelweg niet snapt kan je me maar beter niet in je team hebben.
B03FFA9F-50DF-4362-8519-0F94037B9519.jpeg


Er zit 200 gram in een zakje. ;)
 
Back
Naar boven